Stem piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men pointen i det er:

det er ikke BARE på grund af nogle gamle papirer.....

og hvorfor er det du gerne vil have kommunen ser positivt til jer, men i lytter ikke til dem...

så ville jeg da klart også blive ved med at holde øje med jer..

jeg lytter skam også til dem.. jeg arbejder dem ikke imod. har jeg aldrig gjort.

de ved slet ikke hvordan jeg har det og gerne vil have en baby mere.. kun min kæreste ved det, og hvis det fuldstændig sku være oppe til ham ville han vente, men han kan godt se hvor meget det fylder i mig, og siger ok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

jeg har jo også været under hjælp som 17 årig pga tilknytnings forstyrrelser til mine forældre.. idag er jeg i 20'erne og har uheldigvis fået den gamle sagsbehandler til familiens sagsbehandler, og hendes alarm klokker ringede da hun fik afvide jeg var gravid fordi min tidliger kommune havde oplsyt der tilflyttede et ungt sårbar gravid kvinde og vi sku ha støtte

og kan godt forstå sagsbehandleren... det er flot og rigtigt reageret

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Men det er jo ikke baby.dk du skal bruge dine kræfter på at overbevise, det er kommunen

tør bare ikke gå til dem

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

jeg lytter skam også til dem.. jeg arbejder dem ikke imod. har jeg aldrig gjort.

de ved slet ikke hvordan jeg har det og gerne vil have en baby mere.. kun min kæreste ved det, og hvis det fuldstændig sku være oppe til ham ville han vente, men han kan godt se hvor meget det fylder i mig, og siger ok..

men gør du jo ved at i køber en hund selvom de fraråder jer det...

og synes faktisk du skal lytte til din kæreste...man skal være enige om at sætte et barn i verden

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

og kan godt forstå sagsbehandleren... det er flot og rigtigt reageret

ja, også jeg.. men jeg er ikke sådan mere.... jeg er blevet moden og ikke forvirret og umoden længere..

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men gør du jo ved at i køber en hund selvom de fraråder jer det...

og synes faktisk du skal lytte til din kæreste...man skal være enige om at sætte et barn i verden

ja okey, men det var fordi jeg vidste de ikke havde ret med hunden... Ja mit hoved siger også min kæreste har ret, men følelserne vil noget andet, og de følelser styrer mig

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Det gør du jo netop ikke ved at rende ud og anskaffe dig en hund, når de har frarådet det.. Det er jo at gå direkte imod hvad de siger, fordi i lige skal bevise, at i altså selv styrer jeres liv, og vil i have hund, så vil i f*ndme have hund. Kan huske du skrev et indlæg om det også?? Om hvad kommunen mon ville gøre?? EFTER du havde hentet hunden?

Kan godt forstå du vil have kommunen ud af jeres liv, men det er virkelig ikke måden at tackle det på..

Men jeg er ude af den debat her, det fører ingen steder hen..

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Zeus skriver:

Det gør du jo netop ikke ved at rende ud og anskaffe dig en hund, når de har frarådet det.. Det er jo at gå direkte imod hvad de siger, fordi i lige skal bevise, at i altså selv styrer jeres liv, og vil i have hund, så vil i f*ndme have hund. Kan huske du skrev et indlæg om det også?? Om hvad kommunen mon ville gøre?? EFTER du havde hentet hunden?

Kan godt forstå du vil have kommunen ud af jeres liv, men det er virkelig ikke måden at tackle det på..

den er jeg med på

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

rolig nu

Anmeld

3. februar 2012

SpunkenJo

Zeus skriver:

Det er jo som at slåni en pude elle hamre hovedet ind i en dør!!!

TS har tydeligvist ikke lyst til at høre "sandheden".

Jeg håber kommunen holder fast, for det lyder jo slet ikke til TS har forstået alvoren

Jeg håber det bedste for både barn, hund og TS, og med kommunens hjælp skal det jo nok blive godt, hvis altså TS begynder at tage imod og samarbejde .......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.