Anonym skriver:
ja undskyld at jeg så meget ønsker nogen på min side
Det lyder som om du gerne vil have at folk giver dig ret, og siger du skal gøre hvad du selv føler for. OG det kan jeg skam sagtens forstå, når du har et ønske du brænder meget for. Men jeg synes du skal huske at folk giver dig deres ærlige meninger herinde, og selvom det måske ikke virker sådan, så er det jo netop for at være "på din side". Du kan jo træffe en mere velovervejet beslutning hvis du har et realistisk billede af hvordan andre ser denne beslutning. Hvis vi bare taler dig efter munden, kan du jo ikke bruge svarene til noget.
Jeg kan sagtens forstå din drøm om endnu et barn, og det er jo selvfølgelig din (og din kærestes) beslutning. Der er ikke noget i vejen med det ønske, og jeg ved at det kan være svært at udsætte det på ubestemt tid. MEN da i nu allerede har et barn, som kommunen er inde over, synes jeg det er meget risikabelt at vælge at sætte endnu et barn i verden. Hvis der er den mindste risiko for at det vil få negativ indflydelse på jeres forhold til kommunen, ville jeg personligt ikke turde tage chancen.
Som sagt kan jeg godt forstå dit ønske, men jeg synes du bør tænke på det barn du allerede nu har, og på det ansvar du har for at give ham/hende de bedste vilkår.
Anmeld