Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: åhh så dygtig han er kunne han finde ud af den der???
åhh så dygtig han er kunne han finde ud af den der???
Ja det kunne han... Han kørte på den fra cykel forhandler og hen til bilen...
Selv nu her som 3 år og 5 mdr, så elsker han den stadig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Frederic skriver: Ja det kunne han... Han kørte på den fra cykel forhandler og hen til bilen... Selv nu her som 3 år og 5 mdr, så elsker han den stadig...
dejligt håber også daniel bliver glad når vi køber en vi venter nok lidt så han kan køre på den ude for nu er der jo hvidt over alt
Min nevø fik en i julegave - der var han 2½ år :-)Han har fået den for at styrke hans balance :-)
nannafrederiksen skriver: Min nevø fik en i julegave - der var han 2½ år :-)Han har fået den for at styrke hans balance :-)
fantastisk jamen hvis jeg venter til sommer så er daniel 2år og 2mdr eller 3mdr... så det er jo perfekt
B&J skriver: fantastisk jamen hvis jeg venter til sommer så er daniel 2år og 2mdr eller 3mdr... så det er jo perfekt
Jeg tror allerede han vil kunne bruge den nu, men det er jo ikke så nemt at komme rundt udenfor lige i tiden Tror han får rigtig meget glæde af den!
nannafrederiksen skriver: Jeg tror allerede han vil kunne bruge den nu, men det er jo ikke så nemt at komme rundt udenfor lige i tiden Tror han får rigtig meget glæde af den!
nemlig også der for vi venter for syntes vi har pænt meget sne
og ja tror også han syntes den vil være super sjov
B&J skriver: dejligt håber også daniel bliver glad når vi køber en vi venter nok lidt så han kan køre på den ude for nu er der jo hvidt over alt
Det gør han helt sikkert... Frederic har 'host' også haft sin med inde for sidste vinter så han kunne få kørt lidt trods sne... Her er han dog ved at være så lang benet og sadlen kan ikke komme højere op..
Mor til Frederic skriver: Det gør han helt sikkert... Frederic har 'host' også haft sin med inde for sidste vinter så han kunne få kørt lidt trods sne... Her er han dog ved at være så lang benet og sadlen kan ikke komme højere op..
jaaa der er jo også masser plads til han kan køre her inde og det vil daniel sikkert syntes er super fedt....
så må han have en rigtig cykle
B&J skriver: jaaa der er jo også masser plads til han kan køre her inde og det vil daniel sikkert syntes er super fedt.... så må han have en rigtig cykle
Så kan han jo træne til at vejret bliver bedre...
Mor til Frederic skriver: Så kan han jo træne til at vejret bliver bedre...
nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128