Løbecykel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

Har jeres barn en løbe cykle??? forklar gerne hvorfor ja og nej..

og hvornår fik jeres barn en løbe cykel??

Krammer

Astrid har en løbe cykel, og jeg ønskede mig den til hende fordi den styrker balancen rigtig meget, samt hun elsker sin scooter helt vildt. Hun fik den på sin 2 års fødselsdag. Og den er fligtig brugt siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Kamulla

Noah fik sin da han var 2år.. hans er sådan en mini løbecykel.. så den passede til ham dengang nu er den dog for lille.. den har været RIGTIG god for hans ballance, jeg tog en dag støttebenene af hans 3 hjulede og så cyklede han helt af sig selv... WOW jeg var overrasket over jeg ikke skulle løbe rundt med et kosteskaft bag på hans cykel som min mor gjorde med os i UGER

Anmeld

1. februar 2012

Sommerfugl86

Vores datter fik en løbecykel i går, hun er 2 år og 9 måneder.
Den er virkelig en succes og allerede til morgen, havde hun meget styr på hvad det drejer sig om, og kan mærke den styrker hendes selvtillid og tro på sig selv

Anmeld

1. februar 2012

Jeia

B&J skriver:

Har jeres barn en løbe cykle??? forklar gerne hvorfor ja og nej..

og hvornår fik jeres barn en løbe cykel??

Krammer

Min fik sin, da han var knapt 3. Den var super for hans motorik, da hans rigtige cykel blev taget i brug igen et ½ år efter, cyklede han bare afsted uden støttehjul.

Anmeld

2. februar 2012

B&J

bullerbassen skriver:

Ved ikke om der er forskel på de forskellige modeller, den Silas har er køber brugt. Og sat så langt ned den kan, men kan kun nå med tåspidserne. Så med hjælp fra os går det  

Jeg var inde på en side igår det var forskellige alder til cyklerne men de fleste er 2½år også kan daniel nok først nå den når han er 3år den lille mand

men vi må se for de er jo super smarte

Anmeld

2. februar 2012

B&J

LouiseVous skriver:

Astrid har en løbe cykel, og jeg ønskede mig den til hende fordi den styrker balancen rigtig meget, samt hun elsker sin scooter helt vildt. Hun fik den på sin 2 års fødselsdag. Og den er fligtig brugt siden.

Ej hvor er det dejligt så du har en lille fart bølle der suser rundt... og skønt ens børn får en god balance osv...

Anmeld

2. februar 2012

B&J

Kamulla skriver:

Noah fik sin da han var 2år.. hans er sådan en mini løbecykel.. så den passede til ham dengang nu er den dog for lille.. den har været RIGTIG god for hans ballance, jeg tog en dag støttebenene af hans 3 hjulede og så cyklede han helt af sig selv... WOW jeg var overrasket over jeg ikke skulle løbe rundt med et kosteskaft bag på hans cykel som min mor gjorde med os i UGER

ej hvor er han bare dygtigt kan godt forstå du kiggede når han bare kunne cykle sikke en sej lille gut, hvor købte du den cykle henne??

Anmeld

2. februar 2012

B&J

Sommerfugl86 skriver:

Vores datter fik en løbecykel i går, hun er 2 år og 9 måneder.
Den er virkelig en succes og allerede til morgen, havde hun meget styr på hvad det drejer sig om, og kan mærke den styrker hendes selvtillid og tro på sig selv

Ejjj hvor fantastisk... jeg kan lige høre dem grine og det bedte er man kan se i deres ansigt at de elsker det

Anmeld

2. februar 2012

B&J

Jeia skriver:

Min fik sin, da han var knapt 3. Den var super for hans motorik, da hans rigtige cykel blev taget i brug igen et ½ år efter, cyklede han bare afsted uden støttehjul.

ej se nu en mere der bare kunne cykle bagefter... det er bare så dejligt... men også vigtigt for mig for jeg kunne først cykle da jeg var 7år og den glæde skal min dreng have langt langt før

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

Ej hvor er det dejligt så du har en lille fart bølle der suser rundt... og skønt ens børn får en god balance osv...

Det har jeg nemlig. Det fantastisk. Hun har den fra føtex/ bilka, hvis man lader være at sætte den der 'fjeder' noget på, så kunne Astrid når jorden fra start. Dog bedst med sko på
Så jeg synes du skal ønske dig sådan en til ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.