Løbecykel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

B&J

LouiseVous skriver:

Det har jeg nemlig. Det fantastisk. Hun har den fra føtex/ bilka, hvis man lader være at sætte den der 'fjeder' noget på, så kunne Astrid når jorden fra start. Dog bedst med sko på
Så jeg synes du skal ønske dig sådan en til ham..

tror du har ret for tror han vil elske at have den når der bliver lidt varmer i vejret mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Jeia

B&J skriver:

ej se nu en mere der bare kunne cykle bagefter... det er bare så dejligt... men også vigtigt for mig for jeg kunne først cykle da jeg var 7år og den glæde skal min dreng have langt langt før

Ja, og hans bedste ven som kun var 2 år og 10-11 måneder på det tidspunkt, cyklede også bare afsted på sin almindelige cykel Så kan varmt anbefale løbecykler.

Anmeld

2. februar 2012

B&J

Jeia skriver:

Ja, og hans bedste ven som kun var 2 år og 10-11 måneder på det tidspunkt, cyklede også bare afsted på sin almindelige cykel Så kan varmt anbefale løbecykler.

Mange mange tak

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

tror du har ret for tror han vil elske at have den når der bliver lidt varmer i vejret mange tak

Den er så skøn at have i godt vejr. Har lige et billed fra sidste års påske

Hvis jeg må blande mig lidt, så har jeg hørt at træcyklerne ikk kan justeres lige så lille i højde som fx den her..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2012

B&J

LouiseVous skriver:

Den er så skøn at have i godt vejr. Har lige et billed fra sidste års påske

Hvis jeg må blande mig lidt, så har jeg hørt at træcyklerne ikk kan justeres lige så lille i højde som fx den her..

Nej mit hjerte smelter hvor ser hun bare for dejlig ud sikke et dejlig billede

og ja jeg vil også have sådan en cykle som din bare i blå eller grøn

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

Nej mit hjerte smelter hvor ser hun bare for dejlig ud sikke et dejlig billede

og ja jeg vil også have sådan en cykle som din bare i blå eller grøn

Tusinde tak

Jeg havde egentlig ønsket mig den BabySam har- den ligner sådan lidt en mortorcykel. Men omkring nytår sidste år blev den blår og lyserøde de havde skiftet ud med en lækker grøn. Den ønskede jeg mig så til hende, men for dælen, den koster jo så også bare 599kr hvor imod føtex/bilka koster 150-200..

Anmeld

2. februar 2012

B&J

LouiseVous skriver:

Tusinde tak

Jeg havde egentlig ønsket mig den BabySam har- den ligner sådan lidt en mortorcykel. Men omkring nytår sidste år blev den blår og lyserøde de havde skiftet ud med en lækker grøn. Den ønskede jeg mig så til hende, men for dælen, den koster jo så også bare 599kr hvor imod føtex/bilka koster 150-200..

ja hold da op en prisforskeld.... og den hun fik ligner jo også en rigtig cykle

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

ja hold da op en prisforskeld.... og den hun fik ligner jo også en rigtig cykle

Mega.. MEn den var lækker den fra BabySam

Men ja det gør den bestemt. Den er fed i blå ogs. Jeg er ikk til tøsefarver, men kan jo ikk købe drenge farver konstant

Anmeld

2. februar 2012

B&J

LouiseVous skriver:

Mega.. MEn den var lækker den fra BabySam

Men ja det gør den bestemt. Den er fed i blå ogs. Jeg er ikk til tøsefarver, men kan jo ikk købe drenge farver konstant

nej det kan du ikke

men jeg skal da lige ud og kigge efter cykel

Anmeld

2. februar 2012

malunte

Synes disse her puky løbecykler er vildt gode. Særligt til kortbenede børn. Vore datter fik en da hun blev 2 og har brugt den rigtig meget. Brugen den stadig selvom hun er 3½:

http://www.denlillebazar.dk/product.asp?product=796

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.