Løbecykel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

B&J

FjolleTrold skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så jeg ved ikke om nogen har skrevet at den er super god, når de skal videre til cykel. Så undgår man at sætte støttehjul på. De har teknikken, og så skal de bare øve sig på at træde rundt. SUPER AT UNDGÅ STØTTEHJUL

det havde jeg slet ikke tænk på ja det er da en super ide at lære dem så så man kan undgå de støttehjul fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

B&J

Na-Wi skriver:

William fik en i sin 1 års fødselsdagsgave af hans moster, og han har drønet rundt på den siden han var 1½ år Han har altid været utrolig hurtig til at lære nye ting, og så kan jeg se den har hjulpet ham med balancen..

alle jeres såååå gode historier omkring sådan en Løbecykel den kan man jo slet ikke undvære

Anmeld

3. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var fik en Puky løbecykel da han var 2 år (i oktober) og i løbet af foråret mestrede han den til ug.

1 år efter satte han sig op på sin cykel og cyklede ude støtteben, hvor han var 3 1 /2 år. Det er helt sikkert løbecykelens skyld, at han har kun cykle uden støtteben fra starten af.

Anmeld

3. februar 2012

B&J

MoarHvidovre skriver:

Luka var fik en Puky løbecykel da han var 2 år (i oktober) og i løbet af foråret mestrede han den til ug.

1 år efter satte han sig op på sin cykel og cyklede ude støtteben, hvor han var 3 1 /2 år. Det er helt sikkert løbecykelens skyld, at han har kun cykle uden støtteben fra starten af.

ej så dygtigt din dreng er såå flot ej hvor er det altså fantastisk hvor høj var din dreng da han var 2år så kan jeg nemlig samligne og se om daniel er for lille

Anmeld

3. februar 2012

FjolleTrold

B&J skriver:

det havde jeg slet ikke tænk på ja det er da en super ide at lære dem så så man kan undgå de støttehjul fantastisk

LOV MIG - at benytter i løbecykel, så lad være med at sætte støttehjul på. Hvis den bette ikke bare cykler derudaf med det samme, så går der kort tid.
Vores Simon er sent udviklet motorisk - og er sent begyndt at bruge sin løbecykel. Han er så småt begyndt på cykel med pedale (4 år), og vi har en pind "bagi". Det er forbløffende hvor hurtig han fanger koordinationen.

Anmeld

3. februar 2012

B&J

FjolleTrold skriver:

LOV MIG - at benytter i løbecykel, så lad være med at sætte støttehjul på. Hvis den bette ikke bare cykler derudaf med det samme, så går der kort tid.
Vores Simon er sent udviklet motorisk - og er sent begyndt at bruge sin løbecykel. Han er så småt begyndt på cykel med pedale (4 år), og vi har en pind "bagi". Det er forbløffende hvor hurtig han fanger koordinationen.

bare rolig jeg tager det stille og roligt vil ikke have min dreng skal opleve det jeg gjorde

min far råbte og skreg og slog mig fordi jeg ikke kunne cykle der for kunne jeg først sent...

min dreng skal nok klare den en dag nu skal han først prøve en løbecykel så tager vi den der fra...

Anmeld

3. februar 2012

FjolleTrold

B&J skriver:

bare rolig jeg tager det stille og roligt vil ikke have min dreng skal opleve det jeg gjorde

min far råbte og skreg og slog mig fordi jeg ikke kunne cykle der for kunne jeg først sent...

min dreng skal nok klare den en dag nu skal han først prøve en løbecykel så tager vi den der fra...

Anmeld

3. februar 2012

Pigerne

Har ikke læste alle svar, men kan klart anbefale PUKY løbecyklerne. De findes i flere størrelser. Vores datter havde fået en i træ, men den passede ikke i størrelsen(hun lå formeget ned).

Anmeld

3. februar 2012

B&J

Pigerne skriver:

Har ikke læste alle svar, men kan klart anbefale PUKY løbecyklerne. De findes i flere størrelser. Vores datter havde fået en i træ, men den passede ikke i størrelsen(hun lå formeget ned).

lige den punky cykle ser også bare sååå god ud.... men ved bare ikke om han kan passe den for han er lige 84 og det er det de er mon så han kan passe den???

Anmeld

3. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

ej så dygtigt din dreng er såå flot ej hvor er det altså fantastisk hvor høj var din dreng da han var 2år så kan jeg nemlig samligne og se om daniel er for lille

Jeg har lige kigget i hans bog og der står ikke noget. Jeg kan godt huske, at han bare ikke ville måles, da han var ved lægen til sin 2 års undersøgelse. Han var 79 cm ved 1 år og 100 cm ved 3 år - så han var nok omkring 90 cm ved 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.