Løbecykel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

B&J

MoarHvidovre skriver:

Jeg har lige kigget i hans bog og der står ikke noget. Jeg kan godt huske, at han bare ikke ville måles, da han var ved lægen til sin 2 års undersøgelse. Han var 79 cm ved 1 år og 100 cm ved 3 år - så han var nok omkring 90 cm ved 2 år.

uhh ja så var han en lang dreng så er spørgsmålet om min dreng kan nå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

uhh ja så var han en lang dreng så er spørgsmålet om min dreng kan nå

Man kan købe dem i forskellige størrelser. Vi købte den mindste hos Puky. Mon ikke, at den også passer til din dreng?

Anmeld

3. februar 2012

B&J

MoarHvidovre skriver:

Man kan købe dem i forskellige størrelser. Vi købte den mindste hos Puky. Mon ikke, at den også passer til din dreng?

jaaa det håber jeg for den står i 84 høj og vores dreng er 84høj men ellers kommer han da til at passe den

2års undersøgelse er der noget der hedder det ja undskyld jeg spør men kom lige til at tænke på det

Anmeld

3. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

jaaa det håber jeg for den står i 84 høj og vores dreng er 84høj men ellers kommer han da til at passe den

2års undersøgelse er der noget der hedder det ja undskyld jeg spør men kom lige til at tænke på det

Ja, de skal til lægeundersøgelse hvert år - dog er der ingen vaccination når de fylder 2 år

Anmeld

3. februar 2012

B&J

MoarHvidovre skriver:

Ja, de skal til lægeundersøgelse hvert år - dog er der ingen vaccination når de fylder 2 år

okay det viste jeg ikke.... og mange tak så skal jeg da bestille en tid til ham så

Anmeld

3. februar 2012

MortilElias2010

B&J skriver:

ej hvor sejt hvad er det for et mærke i har??? for vores dreng er så lille inu så han skal jo kunne passe den hihihihi

Hmm...  ja godt spørgsmål... det skal jeg lige have checket. Du ved .. detaljer  Jeg vender lige tilbage senere..  I begyndelsen gav vi ham indesko på, med sål for at han kunne nå ellers var det jo bare de små tåspidser der kunne nå gulvet  så meget husker jeg... men ja vender tilbage...

Anmeld

3. februar 2012

B&J

MortilElias2010 skriver:

Hmm...  ja godt spørgsmål... det skal jeg lige have checket. Du ved .. detaljer  Jeg vender lige tilbage senere..  I begyndelsen gav vi ham indesko på, med sål for at han kunne nå ellers var det jo bare de små tåspidser der kunne nå gulvet  så meget husker jeg... men ja vender tilbage...

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.