Løbecykel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

nej det gør de ikke hvor høj er hun for daniel er 84-85høj og jeg fandt lige en cykle der passer fra de er 85høje

takke være Kamulla

hun e 88cm... og hun kan stadig ikke nå jorden på hendes, ved ikke hvad den hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Kamulla

B&J skriver:

ej hvor sejt

så lidt... den har været et hit her

Anmeld

2. februar 2012

MortilElias2010

B&J skriver:

Har jeres barn en løbe cykle??? forklar gerne hvorfor ja og nej..

og hvornår fik jeres barn en løbe cykel??

Krammer

Ja Elias fik een da han blev 1 år og har cykelhjelm på (det har dp'ens mand jo når han kører på sin scooter &nbsp - han er lige fyldt 2. og har længe kunne køre på den. Vi har mest brugt den indendørs til at suse rundt på, det går gelinde. Håber snart på snefrit land. Vi valgte den pågrund af balance og motorikken. Og at den forhåbentligt gør det nemmere for ham når han skal have en cykel

Anmeld

2. februar 2012

M&M's Mor

B&J skriver:

Krammer

Ja har de begge til at styrke balancen og de er begge super glade for dem...den store har den fra Bilka og den lille har denne lille løbecykel som hun godt har kunne nå fra start af og hun fik den da hun blev 2 år og ikke var særlig stor (82 cm)

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/legetoej/udeleg/juulplus-balance--loebecykel/c-23/c-106/p-1643

Anmeld

2. februar 2012

FjolleTrold

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så jeg ved ikke om nogen har skrevet at den er super god, når de skal videre til cykel. Så undgår man at sætte støttehjul på. De har teknikken, og så skal de bare øve sig på at træde rundt. SUPER AT UNDGÅ STØTTEHJUL

Anmeld

3. februar 2012

Na-Wi

B&J skriver:

Krammer

William fik en i sin 1 års fødselsdagsgave af hans moster, og han har drønet rundt på den siden han var 1½ år Han har altid været utrolig hurtig til at lære nye ting, og så kan jeg se den har hjulpet ham med balancen..

Anmeld

3. februar 2012

B&J

Mor-til-asta-09 skriver:

hun e 88cm... og hun kan stadig ikke nå jorden på hendes, ved ikke hvad den hedder

ja så er det ikke godt det er noget øv øv.. men håber daniel kan passe dem jeg fik linket til for de er ikke så høje

Anmeld

3. februar 2012

B&J

Kamulla skriver:

så lidt... den har været et hit her

det tror jeg helt klart på de er også nogle fede modeller...

Anmeld

3. februar 2012

B&J

MortilElias2010 skriver:

Ja Elias fik een da han blev 1 år og har cykelhjelm på (det har dp'ens mand jo når han kører på sin scooter &nbsp - han er lige fyldt 2. og har længe kunne køre på den. Vi har mest brugt den indendørs til at suse rundt på, det går gelinde. Håber snart på snefrit land. Vi valgte den pågrund af balance og motorikken. Og at den forhåbentligt gør det nemmere for ham når han skal have en cykel

ej hvor sejt hvad er det for et mærke i har??? for vores dreng er så lille inu så han skal jo kunne passe den hihihihi

Anmeld

3. februar 2012

B&J

M&M's Mor skriver:

Ja har de begge til at styrke balancen og de er begge super glade for dem...den store har den fra Bilka og den lille har denne lille løbecykel som hun godt har kunne nå fra start af og hun fik den da hun blev 2 år og ikke var særlig stor (82 cm)

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/legetoej/udeleg/juulplus-balance--loebecykel/c-23/c-106/p-1643

tak for linket ej hvor er den bare super sej.. ja den kan han helt sikkert passe ej ej hvor er den sej.. glæder mig så meget til sneen forsvinder så han kan prøve den vi skal købe JUBII

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.