Kalder du dit barn prinsesse/prins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

B&J

nej det gør jeg aldrig men der for kan jeg godt sige det eller skrive det til andre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

wamse

Ja jeg kalder mine børn for prinser eller prinsesse, og det er for mig ikke på nogen måde anderledes end alle de andre kælenavne, der findes.

Det har for mig heller ingen alder, for det er mine børn med deres kælenavne, uanset deres alder

Anmeld

23. januar 2012

JH12

Vi venter vores første barn, en lille pige.. Et rigtig ønske barn..
Hun bliver kaldt alt muligt, men prinsesse bliver da også brygt, men tror bestemt kun det er noget vi gør så længe hun ligger inde i maven..

men vi kalder hende også bettepigen, bettetrolden, guldklumpen, hendes kommende navn, skat /skatten, og alle mulige navne..

Anmeld

23. januar 2012

Isabella_mor

min dreng er

Basse

Bettemand (udtales så bettemaaaiiiinn)

stump

knægt

lille røver

bandit

skat

ja kært barn har mange navne, men prins er ikke en af dem.. jeg får også sådan nogle slags kuldegysninger når jeg hører ordet prins eller prinsesse.. nok mest ved prins.. men det er virkelig også bare så fimset.

Anmeld

23. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nej kalder ham ikke for prins

men han bliver kaldt for vores lille supermand da vi synes han bare har klaret alle besværlighederne der har været for ham allerede superflot

Han er kun 4 mdr

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

isabellamor skriver:

min dreng er

Basse

Bettemand (udtales så bettemaaaiiiinn)

stump

knægt

lille røver

bandit

skat

ja kært barn har mange navne, men prins er ikke en af dem.. jeg får også sådan nogle slags kuldegysninger når jeg hører ordet prins eller prinsesse.. nok mest ved prins.. men det er virkelig også bare så fimset.

Ja prins og prinsesse er altså heller ikke blandt favoritterne herhjemme  

Anmeld

23. januar 2012

Fenja09

Wampires skriver:

Nej kalder ham ikke for prins

men han bliver kaldt for vores lille supermand da vi synes han bare har klaret alle besværlighederne der har været for ham allerede superflot

Han er kun 4 mdr

Er da ked af at høre at jeres bebs har været meget igennem - det har vores lille pige også, hun er snart 5 mdr. Kunne være jeg skulle til at kalde hende supermus

Anmeld

23. januar 2012

Laulund87

Nej jeg kalder ikke min datter for prinsesse, men hun er heller ikke så prinsesseagtig

Hvad andre kalder deres barn, er op til dem, og jeg synes det er noget mærkeligt noget at sige det er "synd" for barnet at kalde dem det ene eller det andet

Anmeld

23. januar 2012

DianaMalou

jeg har stet ja for det.. altså det jeg mener er at når jeg skriver om hende nogen steder siger jeg prinsesse når jeg er sammen med hende siger jeg hendes navn eller skat.. men for mig er hun en lille prinsesse i og med at jeg dårligt ser hende.. har samvær 2 timer om måneden med hende..

Anmeld

23. januar 2012

twinny

Her er det aldrig prinserne... 

Vi kalder dem guldklumperne, dunserne, basserne, charmebøfferne og bebserne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.