Nogen mener jeg er noget så sippet angående tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

FjolleTrold

Er tøjet uden pletter osv. kommer det på igen. Det gælder også for mig selv- med bukser og evt. en yderste bluse. Hvorfor vaske hvis der ikke er grund til det? PYYH - vi har vasketøj nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

anmaj

mine drenge kan godt have en body på 2 dage eller bukser, hvis der ikke er nogen pletter eller noget. hvis i er sippet så må i jo kalde mig klam...!

Anmeld

19. januar 2012

M&M's Mor

Mira0911 skriver:

Når Jeres børn skal i inst. hver dag - Giver I dem så nyt sæt tøj på hver dag? 

Jeg er en af dem som altid giver Julie et nyt sæt tøj på hver evige eneste dag... Jeg har det bare bedst med at hun er pæn når hun skal afsted en hel dag... 

Jeg får tit at vide at jeg er noget så sippet med det tøj... 

Skal så også med i sippe-klubben for her får bliver alt tøj også skiftet dagligt...

Anmeld

19. januar 2012

Sildefisk

Soleil skriver:

Mine får også rent tøj på HVER dag...Så jeg melder mig ind i "sippe-klubben"

tilgengæld vasker jeg altså ikke hans flyverdragt hver dag, fordi den ligner et mudderhul  det er der mange andre der gør, synes som pædagog, det er spild af tid, jeg tørrer den af med en klud, så går det værste væk 

Anmeld

19. januar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Når Jeres børn skal i inst. hver dag - Giver I dem så nyt sæt tøj på hver dag? 

Jeg er en af dem som altid giver Julie et nyt sæt tøj på hver evige eneste dag... Jeg har det bare bedst med at hun er pæn når hun skal afsted en hel dag... 

Jeg får tit at vide at jeg er noget så sippet med det tøj... 

Anton får ren body og bluse på hver dag - hvis ikke bukserne er plettede eller lignende, så kan de sagtens bruges 2 dage (men det hører til sjældenhederne, at de ikke er beskidte)

Anmeld

19. januar 2012

DK

Rchard får ALTID rent tøj på hver dag. Han er 1 år, spiser selv og kravler meget af tiden, så han er altså beskidt når dagen er omme.

Kirstine får nææsten rent tøj på hver dag. Af og til kan et par bukser godt holde i to dage. Men hun er også 8 år nu og går i skole, så det er begrænset hvor beskidt hun bliver. Men af ren vane fra vs/børnehave får også hun automatisk bare rent tøj på hver morgen.

Anmeld

19. januar 2012

Mum33

Zafir skriver:

Altså Frigg får som regel skiftet tøj hverdag, fordi hun jo gerne vil spise selv og grisser sig selv heeeeeeeeeeeelt vildt til

Men Idun fx. hun får skiftet det der er beskidt. Jeg er ikke fan af at man vasker tøj der ikke er beskidt. Det er en mega miljø belastning at vaske tøj + at jeg hader at vaske tøj, så jeg prøver at begrænse omfanget. (selvom vi fråser med håndklæder... Det er så heller ikke så slemt at vaske )

Dejligt at høre, at nogle har den miljømæssige overvejelse med  Hvorfor vaske tøj hver dag der ikke er beskidt ? Noah er ALTID ren, men kan godt bære et sæt tøj to dage i træk hvis det er rent nok.

Anmeld

19. januar 2012

Kvist

Body og bluse får han nyt på af hver dag, men bukser kan han godt bruge et par gange hvis de ikke er beskidte, inden de ryger til vask..

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

M&M's Mor skriver:

Skal så også med i sippe-klubben for her får bliver alt tøj også skiftet dagligt...

Har det også sådan allerbedst.. 

Anmeld

19. januar 2012

isimaven

jeg er åbenbart en af de klamme hehehe 

her genbruger vi tøjet indtil det bliver beskidt!!! jeg har 3 børn og er i forvejen ved at drukne i vasketøj og negter at vaske rent tøj - så på med det igen hvis det ikke er plettet!! jeg genbruger også selv mit tøj hvis det ikke lugter eller er plettet

Når det er sagt så skal mine unger meget gerne være rene og lækre og får selvfølgelig rent undertøj på hver dag.

Men fuld respekt for jer der skifter tøj hver dag jeg kan bare ikke overkomme at vaske så meget tøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.