Nogen mener jeg er noget så sippet angående tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Vinker

Da Niklas Emil gik i vuggestue fik han rent tøj på HVER DAG. Specielt da han kravlede rundt på gulvet meget af tiden, oveni snot, savl og skidt.... og så synes jeg vuggestuen havde en meget speciel lugt som jeg ikke så godt kunne holde ud så tøjet kom til vask så snart han kom hjem!

Nu hvor han går i udebørnehave kan han sagtens ha tøjet på 2-3 dage i træk for han har jo flyverdragt på HELE TIDEN så udenpå er han viiiildt beskidt, men tøjet indenunder er helt rent....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her ka thea sagtens have det samme tøj på 2 dage i træk. Hun er ik en der normalt går og bliver beskidt, selvom hun tumler rundt og leger vildt! Kigger på om der er pletter på tøjet osv. 

Jeg går da også i de samme bukser flere dage i træk og syntes feks at jeans først er rigtig gode efter 2 dage. Men bliver de beskidte bliver de klart skiftet! ( har heller ik så meget tøj at jeg bare har bukser til hver dag ) Jeg har også tøj jeg kun bruger på arbejde, som så bliver skiftet når jeg kommer hjem! 

Synte nu ik jeg vil kalde folk sippet fordi de skifter tøj hver dag, man ska jo gøre som man selv har det bedst med! Vh stine

Anmeld

20. januar 2012

Corn

Mira0911 skriver:

Når Jeres børn skal i inst. hver dag - Giver I dem så nyt sæt tøj på hver dag? 

Jeg er en af dem som altid giver Julie et nyt sæt tøj på hver evige eneste dag... Jeg har det bare bedst med at hun er pæn når hun skal afsted en hel dag... 

Jeg får tit at vide at jeg er noget så sippet med det tøj... 

For mit vedkommende  har det ikke noget med sippet at gøre, men fordi der kan sidde en masse snavs og baciller i tøjet fra dagen før, og vores inst. har faktisk opfordret til et "nyt" sæt hver dag.

Blandt smitte med øjenbetændelse og snot/forkølelse, trives på tøjet fra dagen før

Anmeld

20. januar 2012

AnneBJ

isimaven skriver:

jeg er åbenbart en af de klamme hehehe 

her genbruger vi tøjet indtil det bliver beskidt!!! jeg har 3 børn og er i forvejen ved at drukne i vasketøj og negter at vaske rent tøj - så på med det igen hvis det ikke er plettet!! jeg genbruger også selv mit tøj hvis det ikke lugter eller er plettet

Når det er sagt så skal mine unger meget gerne være rene og lækre og får selvfølgelig rent undertøj på hver dag.

Men fuld respekt for jer der skifter tøj hver dag jeg kan bare ikke overkomme at vaske så meget tøj 

Anmeld

20. januar 2012

Clisolka

Jeg melder mig ind i sippe-klubben 

Jeg giver altid Isabella rent tøj på hver dag 

Anmeld

20. januar 2012

lisesp83

Her får Julie rent tøj på HVER dag

Anmeld

20. januar 2012

MariaJ

Her skifter vi først når tøjet er beskidt. Det kan være alt mellem hver dag og flere dage imellem. Tøjet bliver som regel beskidt, hvis hun spilder mad på det, men ellers ser jeg ikke nogen grund til at skifte det hver dag. Jeg skifter heller ikke selv tøj hver dag, hvis det ikke er nødvendigt (kun undertøj og strømper).

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Jeg melder mig ind i sippe-klubben 

Jeg giver altid Isabella rent tøj på hver dag 

Anmeld

20. januar 2012

Mira0911

lisesp83 skriver:

Her får Julie rent tøj på HVER dag

Anmeld

20. januar 2012

MamiTulle

Her får prinsessen ALTID et helt nyt sæt tøj på hver dag.. Men jeg vasker kun tøjet hvis det er beskidt, lugter eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.