Nogen mener jeg er noget så sippet angående tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

muzen

melder mig under fanden som de sippede. her får han også rent tøj på hverdag. sommetider kan bukserne godt bruges igen, men så kommer de nu i skabet også får han dem på en anden god gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

kirsti

Hvis det er beskidt bliver det skiftet hver dag ellers har han det på en dag mere!

Tøjet bliver hurtig grimt af al den vasken

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Når Jeres børn skal i inst. hver dag - Giver I dem så nyt sæt tøj på hver dag? 

Jeg er en af dem som altid giver Julie et nyt sæt tøj på hver evige eneste dag... Jeg har det bare bedst med at hun er pæn når hun skal afsted en hel dag... 

Jeg får tit at vide at jeg er noget så sippet med det tøj... 

Laura har det samme sæt tøj på to dage, hvis hun ikke har spildt og hun er da stadig pæn Hvis hun har spildt får hun selvfølgelig et nyt sæt tøj på

Anmeld

19. januar 2012

Noneother

Min søn får osse 100% rent tøj på hver dag. Beskidt eller ej.
Jeg synes måske osse selv at det er lidt sippet, men jeg træder bare altid meget forsigtigt når det gælder min søn.

Det bunder nok i et kompleks over at jeg er "ung mor" Altså ikke ung, ung.. men ret ung (er 23) og så føler jeg bare at jeg ret hurtigt bliver dømt, hvis ikke der er styr på alle detaljer hele tiden. -Det skulle jo nødigt hedde sig at hende den unge enlige mors  "stakkels" søn fik lov at rende rundt med pletter på tøjet, var forsømt etc.

Det er totalt fjollet, i know.  Jeg ved jo godt at han har det som blommen i et æg.

Anmeld

19. januar 2012

MissTas

Mira0911 skriver:

Jeg er en af dem som altid giver Julie et nyt sæt tøj på hver evige eneste dag... Jeg har det bare bedst med at hun er pæn når hun skal afsted en hel dag... 

jeg er helt ligesom dig når vores prinsesse kommer til verden hun får ikke det samme på hver dag her hvert fald.. der er det et nyt og rent sæt hver dag .. så hellere vaske det oftere.. det er min holdning

Anmeld

19. januar 2012

MissMammy

Jeg er også en sippe så!

Anmeld

19. januar 2012

Levi&LilysMor

Har sagt Ja Altid, men har nok 2 gange givet ham de samme bukser på 2 dage , men heller ikke mere, hver aften kommer alt til vask og så finder jeg noget nyt til ham til næste dag. Har det selv bedst med at han har frisk tøj på hver dag  Strømpebukser skifter jeg dog når han skal i bad og det kommer han onsdag og lørdag

Men der er dælme ingen som skal kalde mig sippet, bare fordi jeg skifter tøjet hver dag og de ikke selv gør!

Anmeld

19. januar 2012

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Jeg har altid haft det som du.

Så længe mine har været små, har de fået rent tøj på fra inderst til yderst hver eneste dag, og medens de var babyer og tumlinger, sommetider 2 eller 3 gange om dagen, ganske enkelt fordi mine unger altid har skullet være rene, velduftende og lækre.

Jeg ved ikke noget værre end et barn der lugter af gylp, tis eller det der er værre.
Men det skal så også siges, at de har haft hverdagstøjpå i institution, tøj som de kunne tumle i, blive møgbeskidte, og som da somme tider har været lidt slidt, men altid rent og helt.

Jeg er først begyndt at genbrug bukser fra dag til dag når de er kommet i skole.

Nu hvor den yngste er 14, jamen der skifter han stadig tøj fra yderst til inderst hver eneste dag undtagen bukserne som bliver skiftet hver 2. eller 3. dag.

Så NEJ, jeg synes bestemt ikke du er sippet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2012

FamilenStorm

Rent tøj hver dag her.. kan da ikke sende en beskidt pige afsted.. Vil da aldrig selv tage beskidt tøj på, så hvorfor skal hun.. Så nej synes ikke du er sippet..

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Er da super fantastisk glad for at jeg ikke er den eneste som er sippet med tøjet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.