Nogen mener jeg er noget så sippet angående tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Alexander&Lærke

Mine får også altid rent tøj på hver dag, dog kan Lærke på 6 md godt have bukser på 2 dage i træk hvis der ikke er pletter.

Alexander bruge pt mindst 2 sæt tøj om dagen, han bliver sjask våd når de er så meget ude i bh... Så har altid vådt tøj med hjem.

Men har jeg det nu også bedst med at han får rent tøj på selvom det ikke er vådt. Og han skal også altid vaske hånder når han komme hjem.

Jeg tror på det holder de væste sygdomme væk, han er stort set aldrig syg 7-9-13.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Når Jeres børn skal i inst. hver dag - Giver I dem så nyt sæt tøj på hver dag? 

Jeg er en af dem som altid giver Julie et nyt sæt tøj på hver evige eneste dag... Jeg har det bare bedst med at hun er pæn når hun skal afsted en hel dag... 

Jeg får tit at vide at jeg er noget så sippet med det tøj... 

hej søde...

det er du da ikke...

matti får ny tøj på hverrdag nogen gang flere gang på en dag :d

men bukser kan godt gå to dagen nogen gange...

håber du har det godt og at din familie også har det godt!

Anmeld

19. januar 2012

Ciss

Mira0911 skriver:

Jeg er en af dem som altid giver Julie et nyt sæt tøj på hver evige eneste dag... Jeg har det bare bedst med at hun er pæn når hun skal afsted en hel dag... 

Som regel er tøjet så beskidt, når de kommer hjem, at der er uaktuelt med genbrug.

Men en gang i mellem sker det, at bukse/kjole er helt fin, og i så fald genbruger jeg.

Undertøj og strømper/sokker skiftes uanset tilstand.

Anmeld

19. januar 2012

Valle81

Det eneste jeg genbruger er bukser, hvis de med alt held har klaret sig gennem dagen men oftest skiftes der jo tøj mere en en gang. Her tales om anton og Arthur

Anmeld

19. januar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Åhh ... Jeg syns faktisk det er ulækkert at gi dem det samme tøj på dagen efter . Men også fordi jeg seæv skifter tøj hver dag ! .

Så ja , det er en selvfølge for mig at han skal ha rent tøj på hver dag . Selvfølgelig 

Og undskyld hvis min mening støder nogle , det er ikke meningen 

Anmeld

19. januar 2012

Mor til matilde og gustav

jeg gør det samme da jeg os har det bedst med at hun er ren og pæn hver dagså sippet er jeg altså

Anmeld

19. januar 2012

Camilla..

Mira0911 skriver:

Min søn for rent tøj på hverdag. og rent nattøj hverdag..

Præcis ligesom mig og min mand

Jeg ville ikke selv kunne tag en bluse på to gange..

- Så du er bestmet sippet..

Anmeld

19. januar 2012

FrkLarsen

Mira0911 skriver:

Min får nyt tøj på hver dag! 

Anmeld

19. januar 2012

NinaNymannMadsen

asta kan godt ha de samme par busker på 2 dage i træk hvis de ikke er beskidte men ellers får hun også rent tøj på hver dag.

Anmeld

19. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

ALTID... kunne aldrig drømme om at give nogle af mine 3 børn tøjet på i to dage i træk...

selv wictor som kun er 2mdr. får rent tøj bare han gylper på det det mindste....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.