Nogen mener jeg er noget så sippet angående tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Mira0911

Der er jo heller ikke nogen der siger at man skal vaske tøj hver evig eneste dag?? 

Jeg vasker stort set kun i weekenderne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

heaven

her har lasse det samme sæt tøj på 2 dage i træk, hvis der ikke er pletter e.lign. på - dog undtaget undertøj og strømper, det skiftes hver dag

Jeg selv derimod må jo være et møgøre?? Jeg har den samme bluse og bh på på 2 dage i træk, og bukser i 3 - mm det bliver beskidt. Jeg skifter dog trusser og strømer hver hver dag, - Jeg sveder stort set ikke, så jeg ser ingen problemer i det. Jeg har ikke engang tøj nok til at kunne have forskelligt på hver dag. tsk tsk... i hvert fald ikke hvis det skulle vaskes også - og jeg vil også gerne passe lidt på miljøet..

Jannie

Anmeld

19. januar 2012

Fenja09

Nu er vores datter kun 4 1/2 måned og bliver som sådan ikke særlig beskidt. Hun kan sagtens have det samme tøj på to dage i træk, hvis der ikke er savlet, spildt eller andet på det. Så snart hun begynder at spise selv, gå osv så tror jeg bestemt at tøjet vil bliver smidt til vask efter en enkelt dags brug. Bukser vil jeg dog mene sagtens kan bruge mere end en enkelt gang såfremt de ikke er møgbeskidte. Jeg selv går også i mine bukser mere end en dag.

/Fenja

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Camilla.. skriver:

Min søn for rent tøj på hverdag. og rent nattøj hverdag..

Præcis ligesom mig og min mand

Jeg ville ikke selv kunne tag en bluse på to gange..

- Så du er bestmet sippet.. 

En slå fejl undervejs? 

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Åhh ... Jeg syns faktisk det er ulækkert at gi dem det samme tøj på dagen efter . Men også fordi jeg seæv skifter tøj hver dag ! .

Så ja , det er en selvfølge for mig at han skal ha rent tøj på hver dag . Selvfølgelig 

Og undskyld hvis min mening støder nogle , det er ikke meningen 

Har det også allerbedst med at have rent tøj på hver dag... Det samme med tøserne... 

Anmeld

19. januar 2012

Simon's moar <3

Simon får også rent tøj på hver dag, dog kan han godt ha et par bukser på i MAKS 3 dage, self. afhængig af om de bliver beskidte..
Nattøj sover han dog i, i omkring 3 - 4 nætter, da jeg ikke ser nogen grund til, at skifte det hver dag, han sover jo kun i det  

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Simon's moar <3 skriver:

Simon får også rent tøj på hver dag, dog kan han godt ha et par bukser på i MAKS 3 dage, self. afhængig af om de bliver beskidte..
Nattøj sover han dog i, i omkring 3 - 4 nætter, da jeg ikke ser nogen grund til, at skifte det hver dag, han sover jo kun i det  

Nattøj sover Julie så i 2 nætter af gangen... 

Anmeld

20. januar 2012

Camilla..

Mira0911 skriver:

En slå fejl undervejs? 

Haha ja.. glemte vidst lige" ikke "

Anmeld

20. januar 2012

katrine26

Oskar for rent tøj på hverdag..dog kan han godt gå i det samme tøj lørdag-søndag vis vi ikke skal noget og det ikk er beskidt.

Katrine26

Anmeld

20. januar 2012

KLN

AndreasMor2011 skriver:

Altid ny body/bluse med bukser kan godt bruges 2 dage i træk..

Det samme her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.