NP31 skriver:
Åh, altså hvor jeg føler med dig! Jeg har selv lige været igennem noget lignende - foster dødt, opdaget i 10. uge, tusinde tanker, gråd gråd gråd, dyb tomhed og en mand, der siger: "Jamen, vi prøver da bare igen".
Jeg fik et helt sug i maven over at læse din beskrivelse - ikke at kunne være glad over noget og kun savne at være gravid og blive glad igen. Jeg følte mig også meget ensom, som om verden bare går videre selv om ens personlige verden ligger i grus.
Jeg vil først og fremmest bare sige til dig: Du er ikke alene! Det kan måske være en ringe trøst, men det BLIVER bedre. For mig har den eneste vej ud af mørket været at snakke om abortoplevelsen. I første omgang med kæresten, men da han ret hurtigt kom videre (virker det som om) så med min læge og et par veninder som jeg besluttede at fortælle det til, selv om jeg ikke havde sagt til dem, at jeg var gravid. Og gør så noget godt for dig selv - det har du fortjent oven på sådan en omgang.
Du fortjener også et stort kram
Jeg håber for dig, at du kommer godt igennem og får al mulig hjælp og støtte, så du bliver glad igen!
Hej med dig!
Tak for dit svar - ja det lyder som om vi har gennemgået præcis det samme.. med kun en uges forskel i forhold til graviditets længde!
Hvornår skete det, er det LIGE sket, sådan at I ska til at prøve igen ?
Jeg valgte at fortælle det til mine 2 veninder... jeg havde ikk engang fortalt dem jeg var gravid og da det begyndte at gå galt, synes jeg det var svært at tage sig sammen til først at sige "jeg er gravid" og "jeg er ved at miste det"... men jeg gjorde det og det gik SÅ godt! Og de har været SÅ søde og "fulgt" mig de sidste dage..
Jeg tror det meste kom ud lørdag morgen.. jeg har haft rigtig ondt torsdag, sådan ve-agtige smerter, som om livmoderen trak sig sammen.. og forventede egentlig det ville resultere i en klump der kom ud.. midt i DSB toget du, var på vej hjem fra arbejde.. MEN - der kom ikke noget. Fredag meldte jeg mig syg, turde simpelthen ikke tage på arbejde hvis nu der skulle ske noget inde på jobbet -kunne jeg ikke magte 
Lørdag morgen kom det vist ud.. af to omgange.. har ikke haft ondt her i weekenden og idag søndag bløder jeg næsten som en alm. menstruation synes jeg... Håber det snart er overstået!
Det rammer mig stadig indimellem, selvom humøret er blevet lidt bedre... sådan en følelse af skuffelse, som lige kommer over mig indimellem... øv, jeg var gravid og nu er jeg det ikke... puh... håber sådan jeg hurtigt bliver gravid igen!
Er i ved at prøve igen så?