Jeg er så ked af det lige nu.. ved at abortere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg havde ikke andet i hovedet end at blive gravid igen! (så det med at man ikke skal tænke på det det passer ikke )

Jeg mente at jeg kunne mærke ægløsning - men var jo på det tidspunkt ikke sikker på om det bare var mens der var på trapperne. Men det var jo så nok ÆL Vi kløede i hvert fald bare på

for jer!

Manden min og jeg er også ret indstillet på, bare at klø på når vi får muligheden! Min mand sagde igår, at han godt kunne forstå jeg stadig gik og var lidt skuffet.. selvom det går bedre med humøret, så "rammer" skuffelsen mig alligevel indimellem og så bliver jeg ked af det.. men kan ryste det af igen!
Og han sagde også igår, at jeg snart skal være gravid igen, det skal jeg huske på  Er glad for han er med på at vi bare klør på!

Jeg håber jeg jeg vil opleve det samme! Hvis ikke det lykkedes i 1. forsøg, så 2. eller 3. så der ikke går for lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Anonym trådstarter

NP31 skriver:

Det skete i slutningen af december, og det var først i går at jeg kunne snakke om det uden at tude. Så det tager sin tid at komme igennem.

Jeg har tænkt mig, at vi går i gang med at prøve igen efter 1. mens, det føler jeg mig i hvert fald klar til. Og ih, hvor jeg kender den følelse af skuffelse og tomhed du skriver om - i det ene øjeblik er man gravid og lykkelig, og det næste øjeblik er man ikke gravid og bombet tilbage til startfeltet. Lige præcis den følelse tror jeg slet ikke, at mænd kan sætte sig ind i, men det er jo heller ikke dem, der har været gravide.

Hvor er det godt, at du har nogle gode veninder, der kan støtte dig! Det er bare guld værd. Fysisk lyder det også som om, at du er godt på vej. For mig tog det også et par dage at få de største klumper ud, så hvis det er menstruationsagtigt nu er du forhåbentlig ved at være ovre det værste på den led.

Jeg sender dig i hvert fald en masse smil   Så har du nogen på lager, indtil du selv bliver glad igen.

Ja vi er meget tæt på hinanden..  både i forhold til hvad der er sket men også hvornår

Det er derfor jeg er SÅ glad for denne side! Man er aldrig alene...  Her er der næsten altid nogen som forstår en!

Jeg tror vi prøver med det samme.... hvis lægen siger "go" på torsdag. Han sagde at lægerne foretrak at man ventede til efter 1. mens, men det var for deres egen skyld - for så ku de bedre regne ud hvor langt man var henne hehe  Men det vil vi ikke vente på! Så snart det er muligt, så skal vi være "de vildeste kaniner" hihi

Jeg håber inderligt, at det lykkedes hurtigt for os begge, at blive gravide igen!

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

SÅ tror jeg det er overstået... jeg troede egentlig at "det" kom ud lørdag morgen, men er ret sikker på at selve fostersækken lige kom ud nu her, da jeg var på toilettet.

Beklager detajler, men har brug for at sige det.. den var rund og fast og ikke udelukkende rød, kunne skimte noget hvidt i den. Jeg er SÅ sikker på, at det var "DET".

Puha.. gjorde ikke ondt eller noget, bare plump! Håber inderligt, at det var det! vil gerne ha det hele ud, så vi ka få positivt resultat til scanning torsdag.

Beklager hvis det for detaljeret.. var bare en underlig oplevelse, men også lidt lettet!

Anmeld

23. januar 2012

JH12

Har ikke prøvet noget lignende selv..

Men blev trist på dine vejne da jeg læste tråden, og jeg ville ikke gå uden at give en kæmpe krammer

Jeg krydser fingre for der snart er held igen

Og jeg tror bare ikke mænd kan sætte sig ind i situationen på samme måde som os.. Desværre.. Men det er heller ikke dem der bærer på barnet, og de har ikke det moderinstinkt..

Anmeld

23. januar 2012

NP31

Anonym skriver:

SÅ tror jeg det er overstået... jeg troede egentlig at "det" kom ud lørdag morgen, men er ret sikker på at selve fostersækken lige kom ud nu her, da jeg var på toilettet.

Beklager detajler, men har brug for at sige det.. den var rund og fast og ikke udelukkende rød, kunne skimte noget hvidt i den. Jeg er SÅ sikker på, at det var "DET".

Puha.. gjorde ikke ondt eller noget, bare plump! Håber inderligt, at det var det! vil gerne ha det hele ud, så vi ka få positivt resultat til scanning torsdag.

Beklager hvis det for detaljeret.. var bare en underlig oplevelse, men også lidt lettet!

Puh, det lyder ikke som en rar oplevelse, at du ligefrem mener at kunne se noget  Men forhåbentlig har du ret i, at det var den største "omgang". Krydser fingre for gode meldinger til scanning!

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

NP31 skriver:

Puh, det lyder ikke som en rar oplevelse, at du ligefrem mener at kunne se noget  Men forhåbentlig har du ret i, at det var den største "omgang". Krydser fingre for gode meldinger til scanning!

Tak fordi du skrev

Nej men jeg ville kigge ordentligt efter.. selvom det var lidt grænseoverskridende.. men var til dels nysgerrig og så ville jeg gerne være sikker på at det var det. Og det er jeg nu... min blødning er blevet meget mere som menstruation på vej væk! Og det er ejeg rigtig glad for

Håber på rigtig godt resultat imorgen

Anmeld

26. januar 2012

NP31

Anonym skriver:

Tak fordi du skrev

Nej men jeg ville kigge ordentligt efter.. selvom det var lidt grænseoverskridende.. men var til dels nysgerrig og så ville jeg gerne være sikker på at det var det. Og det er jeg nu... min blødning er blevet meget mere som menstruation på vej væk! Og det er ejeg rigtig glad for

Håber på rigtig godt resultat imorgen

Hvordan gik det til scanning?? Håber på godt nyt for dig

Anmeld

26. januar 2012

LR85

Orr stakkels dig. Har virkelig ondt a dig. Ville ønske jeg kunne give dig en støttende hånd. Det må være frygteligt. 

Håbet du møder noget god støtte i den svære tid

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

NP31 skriver:

Hvordan gik det til scanning?? Håber på godt nyt for dig

Hejsa, tak fordi du spørger

Jeg synes det gik godt.. det noget med man har et "rum" i livmoderen? Som må være 15 mm og min er 19 mm... jeg er ikk helt sikker på hvad der var tale om Hun sagde det var blod som lå der.. Men det viste, at det hele endnu ikke er væk, så hende der scannede ville forhøre sig hos en ældre kollega, men sagde vi måske blev nødt til at foretage en udskrabning... hvilket gjorde mig meget skuffet  Men så rådførte hun sig med en ældre læge og han mente IKKE det var nødvendigt at foretage yderligere - han var ret sikker på, at det nok skulle gå i sig selv det der manglede

Fik taget blodprøve for at de kunne måle, at HCG stadig falder som det skal og har fået tid til sidste kontrol d. 6 februar  Spurgte om jeg ville begynde at bløde igen, når det nu ikk var helt væk - men det mente de ikke, de mener det går i sig selv  

Så det er jo egentlig ret positivt ! Og sex kan vi dyrke som vi har lyst, men hun anbefalede at jeg ikk blev gravid før efter 6. februar så de lige ku se det sidste var væk hehe. Men altså, hvis jeg får ÆL allerede nu er det vel først om en 14 dages tid, såå... det bliver nok alligevel ikk aktuelt

Men tror jeg skal være godt tilfreds, trods alt..

Anmeld

26. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Orr stakkels dig. Har virkelig ondt a dig. Ville ønske jeg kunne give dig en støttende hånd. Det må være frygteligt. 

Håbet du møder noget god støtte i den svære tid

Årh tusind tak

Jeg har heldigvis en sød mand og nogle søde veninder, så jeg synes det går! Har det bedre end lige da det hele stod allerværst på!

Føler jeg har fået min krop igen og er ved godt nok mod.. indimellem bliver jeg skuffet når jeg tænker på, hvor glad jeg var fordi jeg var gravid og lige pludselig var det væk... men der bliver længere imellem disse tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.