NP31 skriver:
Hvordan gik det til scanning?? Håber på godt nyt for dig 
Hejsa, tak fordi du spørger 
Jeg synes det gik godt.. det noget med man har et "rum" i livmoderen? Som må være 15 mm og min er 19 mm... jeg er ikk helt sikker på hvad der var tale om
Hun sagde det var blod som lå der.. Men det viste, at det hele endnu ikke er væk, så hende der scannede ville forhøre sig hos en ældre kollega, men sagde vi måske blev nødt til at foretage en udskrabning... hvilket gjorde mig meget skuffet
Men så rådførte hun sig med en ældre læge og han mente IKKE det var nødvendigt at foretage yderligere - han var ret sikker på, at det nok skulle gå i sig selv det der manglede 
Fik taget blodprøve for at de kunne måle, at HCG stadig falder som det skal og har fået tid til sidste kontrol d. 6 februar
Spurgte om jeg ville begynde at bløde igen, når det nu ikk var helt væk - men det mente de ikke, de mener det går i sig selv
Så det er jo egentlig ret positivt ! Og sex kan vi dyrke som vi har lyst, men hun anbefalede at jeg ikk blev gravid før efter 6. februar så de lige ku se det sidste var væk hehe. Men altså, hvis jeg får ÆL allerede nu er det vel først om en 14 dages tid, såå... det bliver nok alligevel ikk aktuelt 
Men tror jeg skal være godt tilfreds, trods alt.. 
Anmeld