Jeg er så ked af det lige nu.. ved at abortere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.183 visninger
47 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har brug for et eller andet, men ved ikke hvad.. kan vist ikke græde mere...

Jeg fik igår på hospitalet bekræftet min fornemmelse - jeg er ved at abortere og det skete i torsdags i sidste uge, hvor jeg kom til akut scanning.. foster var for lille i forhold til jeg skulle være 9 uger henne og ingen hjerteblink. Men de ville tage blodprøve og måle HCG for en sikkerheds skyld.

Igår fik jeg at vide HCG var faldet fra 9000 til 5000 og jeg havde blødt i weekenden, så var forberedt.. og egentlig afklaret, troede jeg.. fik stikpiller med hjem og tog dem og mærkede egentlig ikk så meget til det..

Det MEGET værre idag.. har det virkelig ubehageligt i min krop, bløder meget og er enormt ked af det..  Jeg er mega skuffet.... var så glad! Og nu er det væk... en tom følelse...

Skal til tjek igen torsdag næste uge og tjekkes at alt er kommet ud.. kunne se på scanning igår at det var skrumpet meget ind siden torsdag, kunne næsten ikke se foster mere.

Når det er væk, ka vi prøve igen når vi har lyst og er klar til det sagde lægen og det jo en glædelig nyhed! Kan bare dårligt glæde mig over noget lige nu... ønsker jeg stadig var gravid, at jeg stadig kunne være glad!

De af jer, der har prøvet det... - havde i det også sådan? Ka ikk græde mere tror jeg, er bare ulykkelig og trist..

Hvor lang tid gik der før i blev gravide igen?

Håber på svar.. føler mig ensom. Min mand forstår det ikke rigtigt, tror ikk han mærker det på samme måde.. eller det gør han jo ikk, for det er ikke hans krop og han har det sådan... "vi lave jo bare en ny skat, vi kan jo godt...." og "Vi skal være glade for det ikke var en rigtig baby endnu, at du ikke var længere henne før det gik galt..." og JA det ER jeg også taknemmelig for.. og JA, vi skal helt sikkert prøve igen... men kan bare ikk komme med på hans optimistiske bølge lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Camillos

Hejsa

Jeg har brug for et eller andet, men ved ikke hvad.. kan vist ikke græde mere...

Jeg fik igår på hospitalet bekræftet min fornemmelse - jeg er ved at abortere og det skete i torsdags i sidste uge, hvor jeg kom til akut scanning.. foster var for lille i forhold til jeg skulle være 9 uger henne og ingen hjerteblink. Men de ville tage blodprøve og måle HCG for en sikkerheds skyld.

Igår fik jeg at vide HCG var faldet fra 9000 til 5000 og jeg havde blødt i weekenden, så var forberedt.. og egentlig afklaret, troede jeg.. fik stikpiller med hjem og tog dem og mærkede egentlig ikk så meget til det..

Det MEGET værre idag.. har det virkelig ubehageligt i min krop, bløder meget og er enormt ked af det..  Jeg er mega skuffet.... var så glad! Og nu er det væk... en tom følelse...

Skal til tjek igen torsdag næste uge og tjekkes at alt er kommet ud.. kunne se på scanning igår at det var skrumpet meget ind siden torsdag, kunne næsten ikke se foster mere.

Når det er væk, ka vi prøve igen når vi har lyst og er klar til det sagde lægen og det jo en glædelig nyhed! Kan bare dårligt glæde mig over noget lige nu... ønsker jeg stadig var gravid, at jeg stadig kunne være glad!

De af jer, der har prøvet det... - havde i det også sådan? Ka ikk græde mere tror jeg, er bare ulykkelig og trist..

Hvor lang tid gik der før i blev gravide igen?

Håber på svar.. føler mig ensom. Min mand forstår det ikke rigtigt, tror ikk han mærker det på samme måde.. eller det gør han jo ikk, for det er ikke hans krop og han har det sådan... "vi lave jo bare en ny skat, vi kan jo godt...." og "Vi skal være glade for det ikke var en rigtig baby endnu, at du ikke var længere henne før det gik galt..." og JA det ER jeg også taknemmelig for.. og JA, vi skal helt sikkert prøve igen... men kan bare ikk komme med på hans optimistiske bølge lige nu

Åhhh jeg føler med dig... Jeg har prøvet at abortere 5 gange nu, og det bliver bare ikke nemmere... Jeg kan sidde og føle med dig, for alt det du skriver passer så meget på hvordan jeg har haft det alle gangene. 

Mig kan du ikke regne med jeg har Pco og der er gået længe imellem mine graviditeter. Men man siger når kroppen lige har været gravid, er der stor chance for det sker lige efter igen. 

Nej mændene mærker det ikke på samme måde, de har ikke haft kvalme ømme bryster Osv, de har ikke haft humørsvingninger, tudeture over ingenting , og nusset deres mave hver aften. 

Men husk det kan også være en facade han har.

Du skal give dig selv lov til at være rigtig ked af det, du har trodsalt været gravid i 2 måneder, det er en lang process søde...! 

Jeg Håber snart der kommer en Spirer i din mave som blir hvor den skal være  

Jeg ville ønske jeg kunne omfavne dig IRL, men desværre Her er en cyber 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Åhhh jeg føler med dig... Jeg har prøvet at abortere 5 gange nu, og det bliver bare ikke nemmere... Jeg kan sidde og føle med dig, for alt det du skriver passer så meget på hvordan jeg har haft det alle gangene. 

Mig kan du ikke regne med jeg har Pco og der er gået længe imellem mine graviditeter. Men man siger når kroppen lige har været gravid, er der stor chance for det sker lige efter igen. 

Nej mændene mærker det ikke på samme måde, de har ikke haft kvalme ømme bryster Osv, de har ikke haft humørsvingninger, tudeture over ingenting , og nusset deres mave hver aften. 

Men husk det kan også være en facade han har.

Du skal give dig selv lov til at være rigtig ked af det, du har trodsalt været gravid i 2 måneder, det er en lang process søde...! 

Jeg Håber snart der kommer en Spirer i din mave som blir hvor den skal være  

Jeg ville ønske jeg kunne omfavne dig IRL, men desværre Her er en cyber 

Tak for dit svar - det hjælper virkelig at høre fra nogen som har prøvet det selv. Har ikke nogen IRL der har prøvet det samme, som jeg kan tale med det om... så føler jeg mangler noget forståelse

Og ja, de ømme bryster havde jeg helt frem til mandag, så forsvandt det og nu er de nærmest normale igen...var allerede begyndt at bule lidt øverst på maven, det er også ved at svinde in... og så nu hvor jeg bløder, jamen hold kæft hvor er det trist at gå på toilettet

Jeg føler med dig, at du har måtte gennemgå det 5 gange! Det var da utroligt... jeg håber inderligt for dig, at det snart må lykkes at få et barn

Jeg håber for os begge Og den cyber-krammer varmer nu mere end man sku tro

Anmeld

18. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak for dit svar - det hjælper virkelig at høre fra nogen som har prøvet det selv. Har ikke nogen IRL der har prøvet det samme, som jeg kan tale med det om... så føler jeg mangler noget forståelse

Og ja, de ømme bryster havde jeg helt frem til mandag, så forsvandt det og nu er de nærmest normale igen...var allerede begyndt at bule lidt øverst på maven, det er også ved at svinde in... og så nu hvor jeg bløder, jamen hold kæft hvor er det trist at gå på toilettet

Jeg føler med dig, at du har måtte gennemgå det 5 gange! Det var da utroligt... jeg håber inderligt for dig, at det snart må lykkes at få et barn

Jeg håber for os begge Og den cyber-krammer varmer nu mere end man sku tro

Det er godt det kan Bruges  

Jeg håber snart du får det godt igen 

Anmeld

22. januar 2012

NP31

Åh, altså hvor jeg føler med dig! Jeg har selv lige været igennem noget lignende - foster dødt, opdaget i 10. uge, tusinde tanker, gråd gråd gråd, dyb tomhed og en mand, der siger: "Jamen, vi prøver da bare igen".

Jeg fik et helt sug i maven over at læse din beskrivelse - ikke at kunne være glad over noget og kun savne at være gravid og blive glad igen. Jeg følte mig også meget ensom, som om verden bare går videre selv om ens personlige verden ligger i grus.

Jeg vil først og fremmest bare sige til dig: Du er ikke alene! Det kan måske være en ringe trøst, men det BLIVER bedre. For mig har den eneste vej ud af mørket været at snakke om abortoplevelsen. I første omgang med kæresten, men da han ret hurtigt kom videre (virker det som om) så med min læge og et par veninder som jeg besluttede at fortælle det til, selv om jeg ikke havde sagt til dem, at jeg var gravid. Og gør så noget godt for dig selv - det har du fortjent oven på sådan en omgang.

Du fortjener også et stort kram Jeg håber for dig, at du kommer godt igennem og får al mulig hjælp og støtte, så du bliver glad igen!

Anmeld

22. januar 2012

LinLin

Har også prøvet det - noget ad det værste i mit liv! Jeg var11+o og var allerede begyndt at glæde mig meget! Kan godt huske den der tomheds følelse!
Jeg var stå heldig at blive gravid igen tre uger efter. Vi gik igang igen faa jeg var holdt op med at bløde - dvs efter en uge - og der var overhovedet ingen problemer i den graviditet:. Adam kom sund og rask til verdenen på termins datoen

Anmeld

22. januar 2012

l.kjoeller

Åh det var synd. Jeg havde det også sådan. Det ramte som en mur. Efter det fysiske var ovre arbejdede jeg med det psykiske. Det tog halvandet år at blive gravide igen men skyldtes min kærestes sæd så går nok hurtigere med jer. Håber det lykkes hurtigt for jer igen og ligger gerne øre til hvis du har brug for det. Så sender du bare en pb. Stort, kram Louise

Anmeld

22. januar 2012

mortilnoahogmelina

Jep jeg et os en af dem som har været det igennem endda i december 11.. det er forfærdeligt at gennemgå .
Jeg fil hele 6 uger i uvished før jeg fik det fjernet ved en ma ..
Det er en ubeskrivelig følelse og jeg har ikk så meget at sige andet end jeg føler virkelig med dig . Og især det at manden ikk forstår gjorder min heller ikk ..
Jeg er endnu ikk gravid endnu desværre ..

Håbet hurtigt i står med en positiv test ..

Anmeld

22. januar 2012

B&J

har ikke prøvet det men sender dig verdens største krammer og er ked af alt det i skal igennem

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

sender varme knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.