Jeg er så ked af det lige nu.. ved at abortere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

NP31

Anonym skriver:

Hvor længe blødte du??

Jeg har blødt næsten 14 dage nu nogle dage slet ikk, nogle dage meget og så i øjeblikket ikk så meget og ikk frisk blød.. Men gider det bare ikk mere! Vil ha sex med min mand og ikk tænke mere på sådan noget :-(

Jeg blødte også omkring 14 dage i alt. Og kan rigtig meget kende fornemmelsen af bare at ville have et normalt (sex)liv igen! Alt går ligesom i stå, når man er på vej igennem en abort. Hvordan går det med dit humør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Karo

Jeg mistede mit foster tilbage i oktober i 2007. Jeg fin ingen piller, da fosteret udskød sig selv. Jeg blødte lidt over en uge og jeg havde meget let til tåre i den uge. 

6 uger senere havde jeg stadig ikke fået min mens og tog derfor en graviditets test. Den var positiv og i august 2008 fødte jeg en dejlig dreng

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

NP31 skriver:

Jeg blødte også omkring 14 dage i alt. Og kan rigtig meget kende fornemmelsen af bare at ville have et normalt (sex)liv igen! Alt går ligesom i stå, når man er på vej igennem en abort. Hvordan går det med dit humør?

Det godt nok træls at bløde så længe! Som nyt er nu er det ik frisk blod og det er ikk ret meget.. Sådanbrunligt og bare helt igennem træls faktisk! Gå nu VÆK!

Humøret er faktisk okay syns jeg. Kommer dagligt små påmindelser i hovedet a la 'ej idag for en måned siden, var jeg bare så glad'.. Eller kommer i tanke om følelsen af at vide man var gravid og så bum den er væk.. Svært at forklare men ja, små 'øv' påmindelser som ikk gør mig super ulykkelig bare et lille strejf af tristhed. 

Vil så gerne ha sex med min mand og lave baby igen! Vil sååå gerne være gravid igen så vil bare gerne igang :-)

Hvad med dig??

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg mistede mit foster tilbage i oktober i 2007. Jeg fin ingen piller, da fosteret udskød sig selv. Jeg blødte lidt over en uge og jeg havde meget let til tåre i den uge. 

6 uger senere havde jeg stadig ikke fået min mens og tog derfor en graviditets test. Den var positiv og i august 2008 fødte jeg en dejlig dreng

Wow hvor dejligt i blev gravide så hurtigt!!! :-) hvor længe blødte du så efter kroppen satte abort igang?

Anmeld

1. februar 2012

Karo

Anonym skriver:

Wow hvor dejligt i blev gravide så hurtigt!!! :-) hvor længe blødte du så efter kroppen satte abort igang?

Jeg blødte lidt over en uge. En 8-9 dage mener jeg.

Anmeld

1. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har brug for et eller andet, men ved ikke hvad.. kan vist ikke græde mere...

Jeg fik igår på hospitalet bekræftet min fornemmelse - jeg er ved at abortere og det skete i torsdags i sidste uge, hvor jeg kom til akut scanning.. foster var for lille i forhold til jeg skulle være 9 uger henne og ingen hjerteblink. Men de ville tage blodprøve og måle HCG for en sikkerheds skyld.

Igår fik jeg at vide HCG var faldet fra 9000 til 5000 og jeg havde blødt i weekenden, så var forberedt.. og egentlig afklaret, troede jeg.. fik stikpiller med hjem og tog dem og mærkede egentlig ikk så meget til det..

Det MEGET værre idag.. har det virkelig ubehageligt i min krop, bløder meget og er enormt ked af det..  Jeg er mega skuffet.... var så glad! Og nu er det væk... en tom følelse...

Skal til tjek igen torsdag næste uge og tjekkes at alt er kommet ud.. kunne se på scanning igår at det var skrumpet meget ind siden torsdag, kunne næsten ikke se foster mere.

Når det er væk, ka vi prøve igen når vi har lyst og er klar til det sagde lægen og det jo en glædelig nyhed! Kan bare dårligt glæde mig over noget lige nu... ønsker jeg stadig var gravid, at jeg stadig kunne være glad!

De af jer, der har prøvet det... - havde i det også sådan? Ka ikk græde mere tror jeg, er bare ulykkelig og trist..

Hvor lang tid gik der før i blev gravide igen?

Håber på svar.. føler mig ensom. Min mand forstår det ikke rigtigt, tror ikk han mærker det på samme måde.. eller det gør han jo ikk, for det er ikke hans krop og han har det sådan... "vi lave jo bare en ny skat, vi kan jo godt...." og "Vi skal være glade for det ikke var en rigtig baby endnu, at du ikke var længere henne før det gik galt..." og JA det ER jeg også taknemmelig for.. og JA, vi skal helt sikkert prøve igen... men kan bare ikk komme med på hans optimistiske bølge lige nu

Føler med dig. Havde selv en sa for over en måned siden,var ca 8 uger henne. Manden sagde det samme som din :/ men var bare Tom inden i på en mærkelig måde, troede ikke det ville ske for mig. tænker på jeg kunne have været Så og så langt henne, have været til scanning, min termin osv ( som var på min fødselsdag) faktisk så det er endnu værre Så mindes man mere om det :/ der er ikke sket noget endnu siden, er ikke blevet gravid . 

Håber det bedste for dig <3 

Anmeld

1. februar 2012

Mille.mulle

Jeg ved det er svært at slå koldt vand i blodet! Men jeg mener det kun godt når jeg siger det til dig

Vi er ikke blevet gravide endnu så er i samme båd som dig... vil det helt vild gerne, men er samtidig også bange for at blive gravid, hvis det skulle gå galt igen

Så prøver at være meget cool omkring det, men kan mærke angsten lurer i baghovedet, for næste gang man står med en positiv test....

Held og lykke

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Troede aldrig jeg skulle sige sådan, men har taget en graviditets test idag og den er helt igennem NEGATIV

Og bløder slet ikke mere!

Så håber bare sådan at det var det, nu er alt gammelt graviditet VÆK og vi begynder på en frisk

Troede sgu aldrig jeg skulle være glad over at stå med en negativ test *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.