Anonym skriver:
Hejsa
Jeg har brug for et eller andet, men ved ikke hvad.. kan vist ikke græde mere...
Jeg fik igår på hospitalet bekræftet min fornemmelse - jeg er ved at abortere og det skete i torsdags i sidste uge, hvor jeg kom til akut scanning.. foster var for lille i forhold til jeg skulle være 9 uger henne og ingen hjerteblink. Men de ville tage blodprøve og måle HCG for en sikkerheds skyld.
Igår fik jeg at vide HCG var faldet fra 9000 til 5000 og jeg havde blødt i weekenden, så var forberedt.. og egentlig afklaret, troede jeg.. fik stikpiller med hjem og tog dem og mærkede egentlig ikk så meget til det..
Det MEGET værre idag.. har det virkelig ubehageligt i min krop, bløder meget og er enormt ked af det..
Jeg er mega skuffet.... var så glad! Og nu er det væk...
en tom følelse...
Skal til tjek igen torsdag næste uge og tjekkes at alt er kommet ud.. kunne se på scanning igår at det var skrumpet meget ind siden torsdag, kunne næsten ikke se foster mere.
Når det er væk, ka vi prøve igen når vi har lyst og er klar til det sagde lægen og det jo en glædelig nyhed! Kan bare dårligt glæde mig over noget lige nu... ønsker jeg stadig var gravid, at jeg stadig kunne være glad! 
De af jer, der har prøvet det... - havde i det også sådan? Ka ikk græde mere tror jeg, er bare ulykkelig og trist..
Hvor lang tid gik der før i blev gravide igen?
Håber på svar.. føler mig ensom. Min mand forstår det ikke rigtigt, tror ikk han mærker det på samme måde.. eller det gør han jo ikk, for det er ikke hans krop og han har det sådan... "vi lave jo bare en ny skat, vi kan jo godt...." og "Vi skal være glade for det ikke var en rigtig baby endnu, at du ikke var længere henne før det gik galt..." og JA det ER jeg også taknemmelig for.. og JA, vi skal helt sikkert prøve igen... men kan bare ikk komme med på hans optimistiske bølge lige nu 
Åhh hvor er det trist at høre, har haft en sen-abort i uge 17 det var også slemt-vi mistede vores lille Magnus
minder meget om den måde du beskriver det på
Du får en kæmpe krammer fra mig- ved godt det ikke ændrer din smerte men varmer måske alligevel lidt