Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dola skriver: hvad er en hindeløsning i firhold til at prikke hul????
hvad er en hindeløsning i firhold til at prikke hul????
Det er jm som piller lidt i dig
Hun fører en finger op mellem livmoderhalsen og forsterhinden og kører rundt der, til hun har løsnet det, og hvis kroppen ellers er moden nok får man veer af det - ellers får man plukveer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CmarianN skriver: Nu må folk da holde op! Du skal jo nok fortælle når du har født.... Hvis der er nogen ventetiden er lang for, så er det da dig! Håber du får masser af gavn af at have mulighed for at samle en masse energi til fødslen, som jeg da håber også er vældig snart! Ve-støv, ve-støv, ve-støv...... Lige i din retning :-) P.s: vil du sende det retur når du har brugt det, så jeg også snart kan få glæde af det ;-) P.p.s: og så mega meget pøj pøj med fødslen :-)
Nu må folk da holde op! Du skal jo nok fortælle når du har født....
Hvis der er nogen ventetiden er lang for, så er det da dig!
Håber du får masser af gavn af at have mulighed for at samle en masse energi til fødslen, som jeg da håber også er vældig snart!
Ve-støv, ve-støv, ve-støv...... Lige i din retning :-)
P.s: vil du sende det retur når du har brugt det, så jeg også snart kan få glæde af det ;-)
P.p.s: og så mega meget pøj pøj med fødslen :-)
Jeg tænker det samme, især mine forældre (far!) er trælse - han var her sgu i nat og kiggede ind ad vinduerne
Og mange tak, skal nok (prøve) at skynde mig - og så må vi snart nyde vores unger sammen
Malene76 skriver: Hej Sigrid. Min største sympati. Satsede e´llers på at du var godt i gang med at føde, da det jo har været lidt i gang hos dig. Jeg er hamrende utålmodig! Vi kender to par mere som har termoin i dag og det ene par fødte i nat ved 2-tiden. Er SÅ glad på deres vejne, men må indrømme at jeg også er temmelig misundelig. EN MASSE VESTØD TIL DIG HERFRA. Håber snart der sker noget. Her er ikke optræk til noget som helst. KH Malene
Hej Sigrid.
Min største sympati. Satsede e´llers på at du var godt i gang med at føde, da det jo har været lidt i gang hos dig. Jeg er hamrende utålmodig! Vi kender to par mere som har termoin i dag og det ene par fødte i nat ved 2-tiden. Er SÅ glad på deres vejne, men må indrømme at jeg også er temmelig misundelig. EN MASSE VESTØD TIL DIG HERFRA. Håber snart der sker noget. Her er ikke optræk til noget som helst.
KH Malene
Ej hvor dejligt for dem - kan (næsten) kun være glad på deres vejne
Det gjorde jeg også, men mon ikke det snart er vores tur?
Tak tak
Øv hvor træls, men der må snart være babyboom i vores terminsgrupppe
mika.F skriver: for suuuulan da! toooonsvis af ve-støv er pustet afsted til dig fine sigrid! (og når nu din mobil er slukket, så vil jeg stoppe med at være nervøs/spændt over at du ikke svarer på om i stadig er kørende og i go behold, med eller uden baby.. ^^ ) og kom så venligst ud lille skat, din mor er træt af at slæbe dig på maven nu og vil meget hellere ha dig i sine arme.. trust me! sagt med kærlighed selvfølgelig!
for suuuulan da! toooonsvis af ve-støv er pustet afsted til dig fine sigrid! (og når nu din mobil er slukket, så vil jeg stoppe med at være nervøs/spændt over at du ikke svarer på om i stadig er kørende og i go behold, med eller uden baby.. ^^ )
og kom så venligst ud lille skat, din mor er træt af at slæbe dig på maven nu og vil meget hellere ha dig i sine arme.. trust me! sagt med kærlighed selvfølgelig!
Jeg har tændt telefonen nu, har ikke fået dine smser (tør ikke andet, hvis min far nu skulle gå amok igen)
Og alt støvet er mere end velkommen
Haha hun sparker bare... Læste det højt, hun griner vist bare af dig
PT skriver: Jeg sender en hel spand vestøv til dig - med krav om at få det tilbage med renter om et par uger
Jeg sender en hel spand vestøv til dig - med krav om at få det tilbage med renter om et par uger
Det er bare iorden! Jeg ville næsten gå med til noget aller quick-lån af ve-støv
Father skriver: Du skal ihvertfald ud og røre dig, uden at bestige bjerge selvfølgelig.
Du skal ihvertfald ud og røre dig, uden at bestige bjerge selvfølgelig.
Lige pt har jeg gang i en (lyd)bog - Eragon-serien nummer 3 ... Det er 28 timers underholsning og distretion
Min motion er desværre begrænset - min bækkenløning er dum, og det føltes som om jeg har en baby mellem benene, men lidt gåture bliver det da til
-Sigrid- skriver: Haha tak, det syntes jeg også, og ja, du får en gang vestøv fra mig om et halvt års tid
Haha tak, det syntes jeg også, og ja, du får en gang vestøv fra mig om et halvt års tid
det vil jeg glæde mig til
Kay skriver: det vil jeg glæde mig til
- og det er forhåbelig lidt før termin
Ellers burde du lytte til Rikit-tiki-tavi, tror jeg den hedder, den er fantastisk. Så kan du genfortælle den til dit kommende barn.
Det ikke Tolkien, men det godt.
Father skriver: Ellers burde du lytte til Rikit-tiki-tavi, tror jeg den hedder, den er fantastisk. Så kan du genfortælle den til dit kommende barn. Det ikke Tolkien, men det godt.
Mange tak Den tager jeg lige så snart jeg er færdig med denne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128