At tigge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.718 visninger
82 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

-Sigrid-

Så, nu vil jeg gerne tigge alt det ve-støv I kan undvære, for jeg er ved termin idag, og min lille pige vil ikke ud trods mange tegn og at jeg har fået kørt en strimmel der sagde veer med 7 mins interval cirka - og gik i sig selv! 

Folk er begyndt at kræve en baby, så har været "nød til" at slukke telefon (resulterende i MEGET drama!) og ikke rigtig være på facebook. De er faktisk blevet rigtig ubehagelige :O

Nå, men det positive ved at hun er halvvejs på vej ud, er at jeg har hørt 15 timers lydbånd siden torsdag aften, og kan ligge i min seng med den dejligste varmepude på mit bækken/ryg - hvorfor havde vi dog ikke købt det før 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

MyLove E

Jeg vil da meget gerne dig en hel spand ve-støv :-) Håber snart hun kommer ud og ser verden.:-):-):-)

Anmeld

15. januar 2012

.....

Du må gerne få en sæk ve støv af mig!

Anmeld

15. januar 2012

Frk.S

Du får lige en ordentlig spand ve-støv herfra!

Håber du meget snart har din baby i armene.

Hvor træls at folk bliver ubehagelige!

Anmeld

15. januar 2012

Louiiiise

Føler med dig Jeg er selv gået 8 over termin og fik igår lavet en hindeløsning uden nogen form for effekt :/ Vi skulle aldrig havet fortalt om at jeg skulle have fortaget en hindeløsning, fordi vi blev kimet ned igår :/ Så vi har valgt ikke at fortælle familie og venner hvad der skal ske, hvis jeg ikke snart selv går i fødsel Jeg sender dig en masse ve-støv og håber du vil sende en masse tilbage Håber du snart får din datter i armene  

Anmeld

15. januar 2012

Frk-Lotusblomst

*Puuuuust* - vesøv hermed afsendt.
Held og lykke med en forhåbentlig snarlig fødsel.

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

Jeg fik først kørt strimmel, da jeg var 42+0 og der intet - INTET - veaktivitet. Jordemoderen undersøgte mig så og fortalte, at jeg var 4 cm åben allerede og helt uden veer Hun spurgte om jeg ville have prikket vandet og derefter sendes hjem, men jeg afslog. Istedet lavede hun en hindeløsning og kl. 6 præcis næste morgen, blev Laura født Det tod under 6 timer fra veerne startede til hun var ude. Såååå mit råd - hindeløsning!

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Tauf skriver:

Jeg vil da meget gerne dig en hel spand ve-støv :-) Håber snart hun kommer ud og ser verden.:-):-):-)

Mange tak MEGET påskønnet! 

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Strawberry skriver:

Du må gerne få en sæk ve støv af mig!

Mange tak, the mere the bedre! 

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Louiiiise skriver:

Føler med dig Jeg er selv gået 8 over termin og fik igår lavet en hindeløsning uden nogen form for effekt :/ Vi skulle aldrig havet fortalt om at jeg skulle have fortaget en hindeløsning, fordi vi blev kimet ned igår :/ Så vi har valgt ikke at fortælle familie og venner hvad der skal ske, hvis jeg ikke snart selv går i fødsel Jeg sender dig en masse ve-støv og håber du vil sende en masse tilbage Håber du snart får din datter i armene  

Nej nej nej hvor er det bare træls at du ikke kan fortælle om hvad der sker - for det er jo rart at kunne sige at der nok snart sker noget, men det nytter jo ikke noget hvis man så bliver presset  I det mindste skal du vel snart have en igangsættelse? - det skal vi i hvert fald torsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.