At tigge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Det er en samtale om det, og så bliver jeg nok sat igang midt i næste uge  - altså omkring 41+3 

Synes godt nok det er mærkeligt der er så stor forskel :/ heroppe planlægger man det ikke der skal man ringe når man er 41+2 og ikke har født endnu også skal man planlægge derefter :/ man kan heller ikke bare få en hindeløsning hvis man ikke erGodt på vej til selv at være ved fødsel - altså flere cmÅben feks men det kan man jo snildt andre steder... Og angående demDer kontakter jeg ignorer det - detGør jeg for jeg gider ikke sende 10-15 sms'er/beskeder udPr dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Tak tak

Og håber da virkelig også at jeg ikke har brug for det der, så det kan vi godt sige 

Haha... Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Höör skriver:

Synes godt nok det er mærkeligt der er så stor forskel :/ heroppe planlægger man det ikke der skal man ringe når man er 41+2 og ikke har født endnu også skal man planlægge derefter :/ man kan heller ikke bare få en hindeløsning hvis man ikke erGodt på vej til selv at være ved fødsel - altså flere cmÅben feks men det kan man jo snildt andre steder... Og angående demDer kontakter jeg ignorer det - detGør jeg for jeg gider ikke sende 10-15 sms'er/beskeder udPr dag

Ja, det er underligt  Men jeg vil indrømme at jeg er glad for at jeg om en halv uges tid ved at jeg snart har min lille pige

Fornuftigt med ignoretion, det er nok det eneste at gøre

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Haha... Jeg krydser fingre for dig!

I lige måde søde

Anmeld

15. januar 2012

Moms

-Sigrid- skriver:

Haha mange tak

Ja, online bog som bliver læst op er god underholdning, og varmepude mod bækken er god smertestillende 

online?

deler du e link?

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Moms skriver:

online?

deler du e link?

Online, nemlig - den største fordel ved det 

https://netlydbog.dk/

Det er ligesom et bibliotek - du kan låne 3 i måneden 

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Du kan få sækkevis af ve-støv fra mig  (skal forhåbentlig selv bruge noget om en 9 mdr.s tid )

Forstår ikke at folk ikke kan sige sig selv at man nok selv er endnu mere utålmodig end de er, og så lade de stakkels vordende forældre være i fred.

Håber hun kommer ud til jer meget snart

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Nessie skriver:

Du kan få sækkevis af ve-støv fra mig  (skal forhåbentlig selv bruge noget om en 9 mdr.s tid )

Forstår ikke at folk ikke kan sige sig selv at man nok selv er endnu mere utålmodig end de er, og så lade de stakkels vordende forældre være i fred.

Håber hun kommer ud til jer meget snart

Mange tak, nu må det gerne virke!

(Så krydser jeg fingre for dig der - og nu!)

Nej, det gør jeg heller ikke, og er meget påpasselig med aldrig at spørge en på over 35+0 hvordan hun har det - så hellere spørge om hun har ondt, så virker det mere som om man kan "lette sit hjerte" frem for at føle sig presset

Og tak tak 

Anmeld

15. januar 2012

Krussedulle

-Sigrid- skriver:

Så, nu vil jeg gerne tigge alt det ve-støv I kan undvære, for jeg er ved termin idag, og min lille pige vil ikke ud trods mange tegn og at jeg har fået kørt en strimmel der sagde veer med 7 mins interval cirka - og gik i sig selv! 

Folk er begyndt at kræve en baby, så har været "nød til" at slukke telefon (resulterende i MEGET drama!) og ikke rigtig være på facebook. De er faktisk blevet rigtig ubehagelige :O

Nå, men det positive ved at hun er halvvejs på vej ud, er at jeg har hørt 15 timers lydbånd siden torsdag aften, og kan ligge i min seng med den dejligste varmepude på mit bækken/ryg - hvorfor havde vi dog ikke købt det før 

Jeg sender også lige en ordentlig bunke ... Når man har haft veer med 7 mins interval, der bare går i sig selv igen, så kan jeg godt forstå man bliver utålmodig ... Krydser for at hun snart kommer ud til jer! .. Regner ikke med at skulle bruge ve-støv før om 40 dage.. så du får alt det jeg har! Pøj pøj!

Anmeld

15. januar 2012

tioyv

-Sigrid- skriver:

Tak tak Så skal jeg nók heppe på dig der 

tak hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.