Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
*************************** en masse ve-støv herfra, skal først bruge det om 2 måneder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: *Puuuuust* - vesøv hermed afsendt. Held og lykke med en forhåbentlig snarlig fødsel.
*Puuuuust* - vesøv hermed afsendt. Held og lykke med en forhåbentlig snarlig fødsel.
Tak Forhåbelig meget snart
Baagøe skriver: Jeg fik først kørt strimmel, da jeg var 42+0 og der intet - INTET - veaktivitet. Jordemoderen undersøgte mig så og fortalte, at jeg var 4 cm åben allerede og helt uden veer Hun spurgte om jeg ville have prikket vandet og derefter sendes hjem, men jeg afslog. Istedet lavede hun en hindeløsning og kl. 6 præcis næste morgen, blev Laura født Det tod under 6 timer fra veerne startede til hun var ude. Såååå mit råd - hindeløsning!
Jeg fik først kørt strimmel, da jeg var 42+0 og der intet - INTET - veaktivitet. Jordemoderen undersøgte mig så og fortalte, at jeg var 4 cm åben allerede og helt uden veer Hun spurgte om jeg ville have prikket vandet og derefter sendes hjem, men jeg afslog. Istedet lavede hun en hindeløsning og kl. 6 præcis næste morgen, blev Laura født Det tod under 6 timer fra veerne startede til hun var ude. Såååå mit råd - hindeløsning!
4 cm uden at kunne mærke det? Be om!
Mange tak, og håber på at kunne få hindeløsning torsdag hvor jeg skal til jm og snakke om igangsættelse
tioyv skriver: *************************** en masse ve-støv herfra, skal først bruge det om 2 måneder
Tak tak Så skal jeg nók heppe på dig der
Håber hun snart vil ud!
Kræver det tilbage igen om 8 dage!
Må vegudinden tilsmile dig
Lydbånd...? altså lydbøger eller hva?
eller var det varmetæppet, der var det gode?
Moms
-Sigrid- skriver: Nej nej nej hvor er det bare træls at du ikke kan fortælle om hvad der sker - for det er jo rart at kunne sige at der nok snart sker noget, men det nytter jo ikke noget hvis man så bliver presset I det mindste skal du vel snart have en igangsættelse? - det skal vi i hvert fald torsdag
Nej nej nej hvor er det bare træls at du ikke kan fortælle om hvad der sker - for det er jo rart at kunne sige at der nok snart sker noget, men det nytter jo ikke noget hvis man så bliver presset I det mindste skal du vel snart have en igangsættelse? - det skal vi i hvert fald torsdag
Höör skriver: Hvorfor sætter de dig igang når du torsdag kun er 4 dage over termin??:/
Hvorfor sætter de dig igang når du torsdag kun er 4 dage over termin??:/
Det er en samtale om det, og så bliver jeg nok sat igang midt i næste uge - altså omkring 41+3
Må vegudinden tilsmile dig Lydbånd...? altså lydbøger eller hva? eller var det varmetæppet, der var det gode? Moms
Haha mange tak
Ja, online bog som bliver læst op er god underholdning, og varmepude mod bækken er god smertestillende
rikkeregnbue skriver: Håber hun snart vil ud! Kræver det tilbage igen om 8 dage!
Tak tak
Og håber da virkelig også at jeg ikke har brug for det der, så det kan vi godt sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128