At tigge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

- og det er forhåbelig lidt før termin 

hihihi... ja nu må vi se... der er jo længe til endnu tide må gerne gå stærkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

mika.F

-Sigrid- skriver:

Jeg har tændt telefonen nu, har ikke fået dine smser   (tør ikke andet, hvis min far nu skulle gå amok igen)

Og alt støvet er mere end velkommen 

Haha hun sparker bare... Læste det højt, hun griner vist bare af dig

iiiih, skal vi nu til det ræs igen med de dumme elektroniske komunikations apparater... -.- suk

hva sker der med din far?????

aha, så hun skal simpelthen være flabet fra starten hva..

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

hihihi... ja nu må vi se... der er jo længe til endnu tide må gerne gå stærkt...

Haha det skal det nok komme til 

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

mika.F skriver:

iiiih, skal vi nu til det ræs igen med de dumme elektroniske komunikations apparater... -.- suk

hva sker der med din far?????

aha, så hun skal simpelthen være flabet fra starten hva..

Ja, suk suk 

Han ringede til mig 3 gange igår, sendte 4 beskeder og da jeg ikke svarede syntes han han skulle ringe til fødegangen, hospitalet og politiet - og komme herhjem og kigge ind ad vinduerne  - og så dukke op her idag og skælde mig ud, og true Peder med politiet 

Ja, vi havde en aftale om at hun skulle være ude for snart 2 uger siden, men ... Om hun vil - hun er og bliver besværlig 

Anmeld

15. januar 2012

mika.F

-Sigrid- skriver:

Ja, suk suk 

Han ringede til mig 3 gange igår, sendte 4 beskeder og da jeg ikke svarede syntes han han skulle ringe til fødegangen, hospitalet og politiet - og komme herhjem og kigge ind ad vinduerne  - og så dukke op her idag og skælde mig ud, og true Peder med politiet 

Ja, vi havde en aftale om at hun skulle være ude for snart 2 uger siden, men ... Om hun vil - hun er og bliver besværlig 

oooooooh my..... det lyder sgu nærmest som min mormor.. -.-     hvor trættende... og da slet ikke hva du har brug for lige nu!  sigh       hehe, liam sidder og råber af computeren, han syns os det er for dårligt!

så længe hun har det godt jo.. <3

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

mika.F skriver:

oooooooh my..... det lyder sgu nærmest som min mormor.. -.-     hvor trættende... og da slet ikke hva du har brug for lige nu!  sigh       hehe, liam sidder og råber af computeren, han syns os det er for dårligt!

så længe hun har det godt jo.. <3

Nej nemlig - nu er jeg så tvunget til at konstant opdatere mine forældre ... Eller nej, jeg skal bare fortælle dem hvorfor jeg ikke opdatere dem?! "Hej far, ville bare lige sige at jeg er i fødsel, og har ikke lyst til at du eller andre ved det, så det er derfor jeg ikke opdatere dig" 

Godt Liam, tak 

Ja, det er også min førstepriotet - meeen mor her vil også gerne snart have det godt igen, det savner jeg 

Anmeld

15. januar 2012

Kay

-Sigrid- skriver:

Ja, suk suk 

wow...det kalder jeg at overreagere... nøj hvor jeg føler med dig... kan godt forstå du har lyst til at melde dig ud "af verden"  

de må lære at vente hun kommer når hun er klar

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

wow...det kalder jeg at overreagere... nøj hvor jeg føler med dig... kan godt forstå du har lyst til at melde dig ud "af verden"  

de må lære at vente hun kommer når hun er klar

Ja, det gør jeg også. Var så chokeret da han dukkede op, og var lige vågnet (okay - klokken var 12, så det var ikke ubehage-tidligt, men når man så har ligget vågen 4 timer om natten  .) at jeg slet ikke fik mig taget i forsvar, og bare lyttede 

Nøøøj jeg var træt af ham

Ja, men det vil de ikke, det er det første barnebarn og siden jeg ikke er myndig giver det dem åbenbart ret til at genere mig...  - heldigvis er det snart ovre

Anmeld

15. januar 2012

mika.F

-Sigrid- skriver:

Nej nemlig - nu er jeg så tvunget til at konstant opdatere mine forældre ... Eller nej, jeg skal bare fortælle dem hvorfor jeg ikke opdatere dem?! "Hej far, ville bare lige sige at jeg er i fødsel, og har ikke lyst til at du eller andre ved det, så det er derfor jeg ikke opdatere dig" 

Godt Liam, tak 

Ja, det er også min førstepriotet - meeen mor her vil også gerne snart have det godt igen, det savner jeg 

hehe, suk...

jaah, han er dygtig...  (især til at spise sine tæer.. ^^)

øv ja, det følelse kan jeg godt huske!  *ae ae*

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

mika.F skriver:

hehe, suk...

jaah, han er dygtig...  (især til at spise sine tæer.. ^^)

øv ja, det følelse kan jeg godt huske!  *ae ae*

To sjæle en tanke

Hvilket talent!  - billeder!! 

Dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.