At tigge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

mika.F

for suuuulan da! toooonsvis af ve-støv er pustet afsted til dig fine sigrid!    (og når nu din mobil er slukket, så vil jeg stoppe med at være nervøs/spændt over at du ikke svarer på om i stadig er kørende og i go behold, med eller uden baby.. ^^ )

og kom så venligst ud lille skat, din mor er træt af at slæbe dig på maven nu og vil meget hellere ha dig i sine arme.. trust me!   sagt med kærlighed selvfølgelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

CmarianN

Så, nu vil jeg gerne tigge alt det ve-støv I kan undvære, for jeg er ved termin idag, og min lille pige vil ikke ud trods mange tegn og at jeg har fået kørt en strimmel der sagde veer med 7 mins interval cirka - og gik i sig selv! 

Folk er begyndt at kræve en baby, så har været "nød til" at slukke telefon (resulterende i MEGET drama!) og ikke rigtig være på facebook. De er faktisk blevet rigtig ubehagelige :O

Nå, men det positive ved at hun er halvvejs på vej ud, er at jeg har hørt 15 timers lydbånd siden torsdag aften, og kan ligge i min seng med den dejligste varmepude på mit bækken/ryg - hvorfor havde vi dog ikke købt det før 

Nu må folk da holde op! Du skal jo nok fortælle når du har født....

Hvis der er nogen ventetiden er lang for, så er det da dig!

Håber du får masser af gavn af at have mulighed for at samle en masse energi til fødslen, som jeg da håber også er vældig snart!

Ve-støv, ve-støv, ve-støv...... Lige i din retning :-)

P.s: vil du sende det retur når du har brugt det, så jeg også snart kan få glæde af det ;-)

P.p.s: og så mega meget pøj pøj med fødslen :-)

Anmeld

15. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg sender en hel spand vestøv til dig - med krav om at få det tilbage med renter om et par uger

Anmeld

15. januar 2012

Malene76

-Sigrid- skriver:

Så, nu vil jeg gerne tigge alt det ve-støv I kan undvære, for jeg er ved termin idag, og min lille pige vil ikke ud trods mange tegn og at jeg har fået kørt en strimmel der sagde veer med 7 mins interval cirka - og gik i sig selv! 

Folk er begyndt at kræve en baby, så har været "nød til" at slukke telefon (resulterende i MEGET drama!) og ikke rigtig være på facebook. De er faktisk blevet rigtig ubehagelige :O

Nå, men det positive ved at hun er halvvejs på vej ud, er at jeg har hørt 15 timers lydbånd siden torsdag aften, og kan ligge i min seng med den dejligste varmepude på mit bækken/ryg - hvorfor havde vi dog ikke købt det før 

Hej Sigrid.

Min største sympati. Satsede e´llers på at du var godt i gang med at føde, da det jo har været lidt i gang hos dig. Jeg er hamrende utålmodig! Vi kender to par mere som har termoin i dag og det ene par fødte i nat ved 2-tiden. Er SÅ glad på deres vejne, men må indrømme at jeg også er temmelig misundelig. EN MASSE VESTØD TIL DIG HERFRA.  Håber snart der sker noget. Her er ikke optræk til noget som helst.

KH Malene

Anmeld

15. januar 2012

Father

Start med at læse en spændende bog eller se en thriller, de bedste ting sker oftest når man er optaget.

Ellers gå en lang tur og slut af med en gang bowling.

Anmeld

15. januar 2012

Father

Du skal ihvertfald ud og røre dig, uden at bestige bjerge selvfølgelig.

Anmeld

15. januar 2012

dola

Baagøe skriver:

Jeg fik først kørt strimmel, da jeg var 42+0 og der intet - INTET - veaktivitet. Jordemoderen undersøgte mig så og fortalte, at jeg var 4 cm åben allerede og helt uden veer Hun spurgte om jeg ville have prikket vandet og derefter sendes hjem, men jeg afslog. Istedet lavede hun en hindeløsning og kl. 6 præcis næste morgen, blev Laura født Det tod under 6 timer fra veerne startede til hun var ude. Såååå mit råd - hindeløsning!

hvad er en hindeløsning i firhold til at prikke hul????

Anmeld

15. januar 2012

Kay

du har fortjent en gang ve støv... og der er længe til jeg skal bruge det

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Krussedulle skriver:

Jeg sender også lige en ordentlig bunke ... Når man har haft veer med 7 mins interval, der bare går i sig selv igen, så kan jeg godt forstå man bliver utålmodig ... Krydser for at hun snart kommer ud til jer! .. Regner ikke med at skulle bruge ve-støv før om 40 dage.. så du får alt det jeg har! Pøj pøj!

Mange tak - det kommer tilbage med renter når hun er blevet født 

Og jo tak, så føler man lige at julen er blevet udskudt på ubestemt tid! 

Anmeld

15. januar 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

du har fortjent en gang ve støv... og der er længe til jeg skal bruge det

Haha tak, det syntes jeg også, og ja, du får en gang vestøv fra mig om et halvt års tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.