Hvad skal dette kvartals børnepenge bruges på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

NinaNymannMadsen

vores skal bruges på barnedåb som skal holdes den 29 januar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Sara.

Møn-Mor skriver:

Jeg har jo ikke født endnu - har termin d. 23. jan, så mine første børnepenge må komme til april ikke?
De børnepenge er øremærket til betaling af forsamlingshus og tilskud til det køkkenpersonale der skal være på dagen.
Baby mangler bestemt ikke noget, da det hele er købt ind til dens ankomst :-).

/Winnie

Jo du sku ha født før 1 januar, for at være berettiget til børnepenge i januar...

Til trådstarter: Jeg læser til pædagog og skal starte i praktik d.1 februar. Så jeg fik su 1 januar og har så først en indtægt igen den sidste dag i februar. Så mine børnepenge skal gemmes til februar mdr. Så jeg må nok la vær med at klikke på dit link

Anmeld

14. januar 2012

Ciss

Vanter, undertøj, bukser og frisørtid til børnene.

Og resten skal jeg forsøge at gemme til, når de sikkert snart har behov for andre ting også....

Anmeld

14. januar 2012

Valle81

Her ryger de på budget dyr jul, og de mangler ikke tøj eller legetøj vi har fået en hel toysrus i julegave til dem mhver

Christina

Anmeld

14. januar 2012

sarahb

Der er allerede blevet brugt og der er blevet købt flyverdragter og vinterjakker og handsker og overgangs jakker på tilbud så de er røget på udsalg!!!

Anmeld

14. januar 2012

Valle81

Hov, glemte lige at skrive at de også kommer til at gå til en ipad til fælles til ungerne de ønsker sig den så meget, og efter at have set de fede aps dan kan få helt ned til antons alder, så må jeg bare give dem en

Anmeld

14. januar 2012

cecilie1984

lidt af dem er blevet brugt på lidt tøj mens der var udsalg. Og storesøster har fået ny auto stol, og lille søster skal have en madras til barnevognen da hun næsten er ude af liften.

nogen af dem går også direkte ind på budgettet.

Anmeld

14. januar 2012

Laulund87

De skal sættes til side til lommepenge, til vores Italien rejse til marts

Anmeld

14. januar 2012

Mussen2

Valle81 skriver:

Hov, glemte lige at skrive at de også kommer til at gå til en ipad til fælles til ungerne de ønsker sig den så meget, og efter at have set de fede aps dan kan få helt ned til antons alder, så må jeg bare give dem en

Super ide. Den er også er kæmpe hit herhjemme. Man kan ligeså godt forberede sig på at skulle sætte grænser for brugen af den! Vores datter ville gerne have den hele tiden, men synes også der er så mange super gode programmer/spil, som de virkelig lærer af.

Anmeld

14. januar 2012

Jeia

Hos os får børnene nye ting, når jeg synes de trænger. Gider ikke at vente med at købe noget til børnepengene kommer, så når de kommer ryger de bare ind på kontoen, børnene får for mere end børnepengene alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.