Hvad skal dette kvartals børnepenge bruges på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Troldemommi

NNM skriver:

håber da i får en god dag.

I lige måde :-) håber at solen vil skinne den 29 ligesom idag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Trolde_mor

K&S skriver:

Tillykke tillykke :-) det havde jeg ikke lige fanget...! :-) 

Hvad str. bruger Kian nu? 

Hehe mange tak

Kian har brugt 80 i flyverdragt indtil for 14 dage siden og bruger nu overtræksbukser i str. 86

Anmeld

15. januar 2012

NinaNymannMadsen

Monica P skriver:

I lige måde :-) håber at solen vil skinne den 29 ligesom idag :-)

ja det ville da være skønt

Anmeld

15. januar 2012

Ellie79

jo i begge lønnede praktikker kan det.. i hverfald efter hvad der står på su styrelsen hjemmeside.. så gælder det alle praktikker med bagudbetalt løn.

hmm jeg kunne heller ikke i 3. praktik periode, men kun i første men kan jo været lavet om er alligevel et år siden..

Anmeld

15. januar 2012

misslea

Wilma mangler intet.... (læs: hun er blevet OVERDÆNGET med gaver til hendes fødselsdag i oktober og til jul), så de ryger på hendes opsparring

Anmeld

15. januar 2012

Anette&Sophia

hos os skal de bruges på barnedåb, så lille pigen kan få en fin dåb :-)

Anmeld

15. januar 2012

Sara.

jo i begge lønnede praktikker kan det.. i hverfald efter hvad der står på su styrelsen hjemmeside.. så gælder det alle praktikker med bagudbetalt løn.

Det lyder underligt.... SU damen hvor jeg studerer siger, at man ikke kan i 2.lønnet som pædagog studerende. Der er ingen der får det her.
Kan du linke til det? For så vil jeg vise hende det.

Anmeld

15. januar 2012

Sara.

AnjaB skriver:

hmm jeg kunne heller ikke i 3. praktik periode, men kun i første men kan jo været lavet om er alligevel et år siden..

Jeg har spurgt min su dame om det, som alle andre på skolen... Men alle har fået afvide at det ikke kan lade sig gøre.

Anmeld

15. januar 2012

norenberg

mine børn får altid deres børnepenge ind på deres opsparings konto som er låst indtil de bliver 21 så har de til lejlighed, uddannelse eller hvad de nu vælger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.