Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NNM skriver: håber da i får en god dag.
håber da i får en god dag.
I lige måde :-) håber at solen vil skinne den 29 ligesom idag :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Tillykke tillykke :-) det havde jeg ikke lige fanget...! :-) Hvad str. bruger Kian nu?
Tillykke tillykke :-) det havde jeg ikke lige fanget...! :-)
Hvad str. bruger Kian nu?
Hehe mange tak
Kian har brugt 80 i flyverdragt indtil for 14 dage siden og bruger nu overtræksbukser i str. 86
Monica P skriver: I lige måde :-) håber at solen vil skinne den 29 ligesom idag :-)
jo i begge lønnede praktikker kan det.. i hverfald efter hvad der står på su styrelsen hjemmeside.. så gælder det alle praktikker med bagudbetalt løn.
hmm jeg kunne heller ikke i 3. praktik periode, men kun i første men kan jo været lavet om er alligevel et år siden..
Wilma mangler intet.... (læs: hun er blevet OVERDÆNGET med gaver til hendes fødselsdag i oktober og til jul), så de ryger på hendes opsparring
hos os skal de bruges på barnedåb, så lille pigen kan få en fin dåb :-)
Det lyder underligt.... SU damen hvor jeg studerer siger, at man ikke kan i 2.lønnet som pædagog studerende. Der er ingen der får det her.Kan du linke til det? For så vil jeg vise hende det.
AnjaB skriver: hmm jeg kunne heller ikke i 3. praktik periode, men kun i første men kan jo været lavet om er alligevel et år siden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128