Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
raca skriver: præspæpraktipraktiaatddedetjkakanjlaladlade hvorfor har du ikke anmodet om at få SU.. for februar så.. også ikke su den mdr hvor din praktik stopper.
præspæpraktipraktiaatddedetjkakanjlaladlade
hvorfor har du ikke anmodet om at få SU.. for februar så.. også ikke su den mdr hvor din praktik stopper.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara. skriver: Det er kun i den første lønnede praktik, at det kan lade sig gøre. Ikke i 2. lønnet praktik (som jeg skal ud i). Desværre
Det er kun i den første lønnede praktik, at det kan lade sig gøre. Ikke i 2. lønnet praktik (som jeg skal ud i). Desværre
jo i begge lønnede praktikker kan det.. i hverfald efter hvad der står på su styrelsen hjemmeside.. så gælder det alle praktikker med bagudbetalt løn.
Silje og jeg skal shines op til 92-års-fødselsdag, så vi skal klippes og have lidt pænt tøj og så må jeg også få købt en rejseklapvogn, da vores kære mormor/mor har inviteret os til 65-års-fødselsdag på Kreta til maj, så april måneds børnepenge er vores lommepenge dertil. Jeg køber løbende efter behov, så lige nu mangler prinsessen ikke noget.
Regninger
Miia90 skriver: Barnedåb. hvor meget er det man for udbetalt ?
Barnedåb. hvor meget er det man for udbetalt ?
Mener det er omkring 4200 kr ..
opsparing til når han får brug for dem
her skal de lige dække forbruget de sidste dage af måneden, samt nogle små ting til når lillesøster kommer i starten af februar.
Silas mangler ingenting, efter en god forkælet jul
raca skriver: jo i begge lønnede praktikker kan det.. i hverfald efter hvad der står på su styrelsen hjemmeside.. så gælder det alle praktikker med bagudbetalt løn.
De skal sættes til side, det bliver de hver gang indtil han bliver ældre, så han kan komme med ud og shoppe alt det legetøj hans hjerte begærer
Masser af tøj da han lige er røget op i en 86 og trænger til en masse nyt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128