Hvad skal dette kvartals børnepenge bruges på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

Sara.

raca skriver:

præspæpraktipraktiaatddedetjkakanjlaladlade

hvorfor har du ikke anmodet om at få SU.. for februar så.. også ikke su den mdr hvor din praktik stopper.

Det er kun i den første lønnede praktik, at det kan lade sig gøre. Ikke i 2. lønnet praktik (som jeg skal ud i). Desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

raca

Sara. skriver:

Det er kun i den første lønnede praktik, at det kan lade sig gøre. Ikke i 2. lønnet praktik (som jeg skal ud i). Desværre

jo i begge lønnede praktikker kan det.. i hverfald efter hvad der står på su styrelsen hjemmeside.. så gælder det alle praktikker med bagudbetalt løn.

Anmeld

14. januar 2012

Leneur

Silje og jeg skal shines op til 92-års-fødselsdag, så vi skal klippes og have lidt pænt tøj og så må jeg også få købt en rejseklapvogn, da vores kære mormor/mor har inviteret os til 65-års-fødselsdag på Kreta til maj, så april måneds børnepenge er vores lommepenge dertil. Jeg køber løbende efter behov, så lige nu mangler prinsessen ikke noget.

Anmeld

14. januar 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Regninger

Anmeld

14. januar 2012

Frk Mig

Miia90 skriver:

Barnedåb. hvor meget er det man for udbetalt ?

Mener det er omkring 4200 kr ..

Anmeld

14. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

opsparing til når han får brug for dem

Anmeld

14. januar 2012

Silas&Mille

her skal de lige dække forbruget de sidste dage af måneden, samt nogle små ting til når lillesøster kommer i starten af februar.

Silas mangler ingenting, efter en god forkælet jul 

Anmeld

14. januar 2012

trunte24

raca skriver:

jo i begge lønnede praktikker kan det.. i hverfald efter hvad der står på su styrelsen hjemmeside.. så gælder det alle praktikker med bagudbetalt løn.

Det er korekt at det kun er gældende ved første lønnede praktikperiode.
citat fra www.su.dk

Dobbeltklip før første lønnede praktikperiode

Går du på en videregående uddannelse, hvor der er perioder med lønnet praktik, kan du få dobbeltklip i måneden før den første lønnede praktikperiode.

/ Line

Anmeld

14. januar 2012

Mor til Mike

De skal sættes til side, det bliver de hver gang indtil han bliver ældre, så han kan komme med ud og shoppe alt det legetøj hans hjerte begærer

Anmeld

14. januar 2012

B&J

Masser af tøj da han lige er røget op i en 86 og trænger til en masse nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.