Hvad skal dette kvartals børnepenge bruges på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Muhmi skriver:

Bare glem det Det var en fejl det jeg skrev

???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

NinaNymannMadsen

Monica P skriver:

Vi skal også holde barnedåb den 29 Januar :-)

hvor sjovt.

vores er i horsens.

Anmeld

14. januar 2012

wamse

Børnepengene går til indskud til vores nye hjem Det bliver motherfucking fantastisk, skulle jeg lige hilse og sige

Anmeld

14. januar 2012

Mor-til-asta-09

Herhjemme mangler vi ikke noget som helst og heller ikke asta efter en masse dejlige julegaver.. så Børnepengene ryger på opsparingen i denne omgang..

Anmeld

14. januar 2012

Frk Mig

vores går nok til nogle regninger og tøj til Noah .. han er snart ude af str 86 så vi skal hvis lige have skaffet noget i 92 ..

Anmeld

14. januar 2012

th

autostol 2 stk.
flyverdragt
sko.

så er der ikke meget tilbage

Anmeld

14. januar 2012

Muffinmus

de ER brugt allerede, for hvis man venter med at købe i udsalghet til de kommer er alt revet væk i de str man skal bruge.

Så her har jeg brugt dem på forhånd og venter bare på de kommer og fylder min konto op igen:-)

Har købt vinterjakker til næste år til begge unger, vinterstøvler til begge unger hvor jeg kan få tilgodebevis indtil første okt  i år hvis de ikke passer så jegkan købe nogle andre hvis det er:-)

Har der udover købt for 1500 kr alm tøj til min søn (bukser, bluser, undertøj), 1500-2000 kr til min datter( nederdele og kjoler og undertø,bukser, bluser, strømpebukser og for måske 1500 kr til babyen:-)

Så der er vist brugt det der skal bruges nu:-)

Anmeld

14. januar 2012

raca

Sara. skriver:

Jo du sku ha født før 1 januar, for at være berettiget til børnepenge i januar...

Til trådstarter: Jeg læser til pædagog og skal starte i praktik d.1 februar. Så jeg fik su 1 januar og har så først en indtægt igen den sidste dag i februar. Så mine børnepenge skal gemmes til februar mdr. Så jeg må nok la vær med at klikke på dit link

hvorfor har du ikke anmodet om at få SU.. for februar så.. også ikke su den mdr hvor din praktik stopper.

Anmeld

14. januar 2012

mika.F

herhjemme skal alle pengene så vidt som muligt lægges til side til et fremtidigt indskud... suk...

Anmeld

14. januar 2012

Miia90

Barnedåb. hvor meget er det man for udbetalt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.