Hvad skal dette kvartals børnepenge bruges på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.650 visninger
68 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

...Sarah...

Er du begyndt at overveje hvad børnepengene skal bruges til? De kommer jo d. 20. januar eller bruger du dem først, når de står på kontoen

Eller kunne du tage et kig på dette link? Hvis du ikke selv er bruger på Trendsales, så finder vi også ud af det

http://www.trendsales.dk/search-advanced?search=;u=579624;

God weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Palaja

Vores børnepenge denne gang skal gå til noget så kedeligt som faste udgifter. Vi er begge blevet færdiguddannet i denne måned, og ingen af os har fået arbejde, så 1. februar har vi overhovedet ingen indkomst... FEEEDT  Hvorfor er det lige at SU er forudbetalt og løn/dagpenge er bagud... Suk.

Anmeld

13. januar 2012

Mira0911

Barnedåb...

Anmeld

13. januar 2012

Ka+Ma=Be

De skal nok ligges til siden, til vi virkelig mangler noget til ham Og så ryger nogle af dem ind på hans børneopsparing

Anmeld

13. januar 2012

bullerbassen

De ryger på opsparingen - til de mangler 

Anmeld

13. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har allerede brugt nogle af dem, da jeg ikke helt kunne vente en uge med at købe de sidste ting til baby. Noget af det resterende skal bruges til at indrette min lejlighed, og de sidste deles mellem tøj til min datter og på opsparingen, ds jeg har tømt den for at blive klar til lillemandens ankomst.

Anmeld

14. januar 2012

Muhmi

Jeg har allerede brugt nogle af dem, da jeg ikke helt kunne vente en uge med at købe de sidste ting til baby. Noget af det resterende skal bruges til at indrette min lejlighed, og de sidste deles mellem tøj til min datter og på opsparingen, ds jeg har tømt den for at blive klar til lillemandens ankomst.

Bare glem det Det var en fejl det jeg skrev

Anmeld

14. januar 2012

Fenja09

I første omgang skal de lægge ud for hospitalsophold og kørsel - og ellers så skal vi have købt lidt til bettepigens værelse. Børnepenge her i huset går ikke kun til vores datter - hun får løbende som hun har brug for.

/Fenja

Anmeld

14. januar 2012

skønneunger

halvdelen til de regninger som sjovt nok kommer hver 3 måned også

og så har jeg vist brugt en del på forskud på tøj til ungerne mens jeg stadig kunne få i de rigtige str '

og vinter overtøjet er i hus for den mindste til næste år

og så skal kæresten til england med ungerne slut februar og det er farmor der betaler rejsen så jeg må vel punge lidt ud til lommepenge

Anmeld

14. januar 2012

Møn-Mor

Jeg har jo ikke født endnu - har termin d. 23. jan, så mine første børnepenge må komme til april ikke?
De børnepenge er øremærket til betaling af forsamlingshus og tilskud til det køkkenpersonale der skal være på dagen.
Baby mangler bestemt ikke noget, da det hele er købt ind til dens ankomst :-).

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.