Md og jm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Det lyder vidst rigtig fornuftigt!! 

Ja ikke??
Synes sgu at det er for dårligt at jeg selv skal ligge og kime folk ned for at komme til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Ja ikke??
Synes sgu at det er for dårligt at jeg selv skal ligge og kime folk ned for at komme til

Ja det er sgu også for dårligt!!! 

Hvor langt er du henne nu???

Anmeld

31. januar 2012

D-Micka

Har ikke læst alle svar .. Så ved ikke om du har fået svar ,.

Men jeg fik brev med tid og sted til JM..
Skulle selv bestille tid til MD

Anmeld

31. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Darling<3 skriver:

Så fin er jeg åbenbart ikke, at jeg må komme derude Hehe...

Ca 4 uger længere henne end mig så, dejligt at man kan "læne" sig lidt op ad andre i sin graviditet

Hehe, kender det alt for godt, bruger også min mobil nogle gange - og den er helt pjattet med at rette mine ord til det værste vrøvl

Årh, net-flytning, det kan bare tage lang tid, super irriterende!!

Haha , nej så fin er du skam ik ;D 

Hehe ..

Så er der ikk så langt mellem os , dette er min graviditet nummer to  

Ja ! Jeg elsker ogs bare når den rettet mine ord ;D hehe .

Ja netflytning ikk så fedt ! Hehe .. Venter stadigvæk på de opretter det nye , men det tager vidst lidt tid for dem  

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3 skriver:

Så fin er jeg åbenbart ikke, at jeg må komme derude Hehe...

Ca 4 uger længere henne end mig så, dejligt at man kan "læne" sig lidt op ad andre i sin graviditet

Hehe, kender det alt for godt, bruger også min mobil nogle gange - og den er helt pjattet med at rette mine ord til det værste vrøvl

Årh, net-flytning, det kan bare tage lang tid, super irriterende!!

Hehe ..

Ja netflytning ikk så fedt ! Hehe .. Venter stadigvæk på de opretter det nye , men det tager vidst lidt tid for dem  

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Ja det er sgu også for dårligt!!! 

Hvor langt er du henne nu???

Ja helt vildt!

Jeg er "kun" 18+1 - så det er slet ikke på tide at der sker noget Hehe...

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Hehe ..

Nej åbenbart ikke, hehe...

Nej det er der da ikke Skønt med barn nummer 2 - hvor gammel er jeres ældste?

Amen det er fantastisk, elsker at min hele tiden laver AT om til ST - det ville jo også give sig selv med et ST i en sætnig

Det kan tage flere dage inden de får fikset det nye net - min veninde sad i 12 dage uden internet, ikke særlig irriterende Hehe...

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

D-Micka skriver:

Har ikke læst alle svar .. Så ved ikke om du har fået svar ,.

Men jeg fik brev med tid og sted til JM..
Skulle selv bestille tid til MD

Har fået en masse svar og et telefonnummer, så nu har jeg sørme fået mig en Jordmoder Hehe...

Jeg ringer til Hvidovre imorgen og lægger simpelthen ikke på før jeg har en tid til MD skanningen

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3 skriver:

Nej åbenbart ikke, hehe...

Nej det er der da ikke Skønt med barn nummer 2 - hvor gammel er jeres ældste?

Amen det er fantastisk, elsker at min hele tiden laver AT om til ST - det ville jo også give sig selv med et ST i en sætnig

Det kan tage flere dage inden de får fikset det nye net - min veninde sad i 12 dage uden internet, ikke særlig irriterende Hehe...

Han bliver 3 år her den 22 maj så han er snart gammel eller det siger han hvertfald selv ;b 

Haha ! Osse min samt at den ændre mine ord , selvom jeg har skrevet dem rigtigt , så den åbenbart ikk lige de passer i den sætning ;D 

12 dage ! Årh Gud , det kan jeg nok ikk klare uden ;D hehe .. Det er lidt bekrænset hva man kan på en iPhone anfede siger der skal bruge java til hehe  

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Han bliver 3 år her den 22 maj så han er snart gammel eller det siger han hvertfald selv ;b 

Haha ! Osse min samt at den ændre mine ord , selvom jeg har skrevet dem rigtigt , så den åbenbart ikk lige de passer i den sætning ;D 

12 dage ! Årh Gud , det kan jeg nok ikk klare uden ;D hehe .. Det er lidt bekrænset hva man kan på en iPhone anfede siger der skal bruge java til hehe  

Høhøh, så er han da også vildt gammel Lille bandit!

Kan kun sige at jeg kender det alt for godt, bare en virkelig træls vane de har bygget den med - hvis man nu skriver at mange gange om dagen så burde den aldrig mere forslå st !! Hehe...

Jeg synes helt ærligt ikke at man kan bruge Iphonen til særlig meget, at der ikke er java på skidtet, det er det største minus ever!!!

Jeg jublede da jeg købte min telefon, for så kunne jeg bruge togturen til Jylland på at se de unge mødre - men virker det uden jave?? NEJ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.