Md og jm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Sara_S

Darling<3 skriver:

Jeg bor sjovt nok også i Vanløse, så jeg kunne være heldig at høre til samme sted

Tusinde tak, er sikker på at jeg nu kan få et svar på nogle af tingene

Argh, selvfølgelig skal man ringe inden kl 12, typisk

Så hører du også til Vesterbro  Prøv at ringe alligevel... der står at Jm kan træffes mellem 12.15 og 12.45 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

MissTas

Darling<3 skriver:

Kan ikke finde noget telefon nummer inde på deres elendige hjemmeside - kun til NF og aflysning af tider

Jeg er ikke tilknyttet noget jordmoder-center endnu, så jeg ved ikke hvor jeg skal ringe hen - ved bare at jeg skal føde på Hvidovre

4 besøg, er der ikke flere??

Jeg skal åbenbart kun til 3, og det er inkl vandrejounal's lavningen:/

så ringer du til fødegangen på hvidovre og spørger hvilket jordemodercenter der er tilknyttet dem og får nummeret dertil..

nej lægebesøg er der ikke flere af.. jeg har vist været til 4 udover vandrejournal skrivning.. og så mellem hvert lægebesøg ligger der ca. et jordermoderbesøg men det er også forskelligt fra sted til sted hvor mange gange de vil se en

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Sara_S skriver:

Så hører du også til Vesterbro  Prøv at ringe alligevel... der står at Jm kan træffes mellem 12.15 og 12.45 

Gør jeg sikkert, må prøve at ringe derind - hvis jeg så kan komme igennem Hehe...

Anmeld

31. januar 2012

JH12

Jeg tror det er meget forskelligt fra kommune til kommune..

Her i Norddjurs kommune får man indkaldelse i god tid før..
På indkaldelsen til NF, var der også en tid til MD..

JM indkaldelse kom 2-4 uger inden tid. (med tid i uge 16.)

Det var ellers noget af en juleferie.. Kan du evt. ikke prøve at ringe dertil hvor du fik NF scanning, og hører om du er blevet oprettet i deres system?

Anmeld

31. januar 2012

Sara_S

Darling<3 skriver:

Gør jeg sikkert, må prøve at ringe derind - hvis jeg så kan komme igennem Hehe...

Super! 

Fortæller du hvordan det er gået og hvad deres undskyldning var, når du når at snakke med dem? 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Sara_S skriver:

Tusinde tusinde tusinde tak søde Sara........!

Har lige snakket med dem derinde og FANDEME om jeg ikke har en tid allerede imorgen kl 11???

Tuuuuuusinde tak for hjælpen, uden dig havde jeg da glippet det hele!!

Anmeld

31. januar 2012

Sara_S

Darling<3 skriver:

Tusinde tusinde tusinde tak søde Sara........!

Har lige snakket med dem derinde og FANDEME om jeg ikke har en tid allerede imorgen kl 11???

Tuuuuuusinde tak for hjælpen, uden dig havde jeg da glippet det hele!!

Yaaaaaaaay!! 

Glad jeg kunne hjælpe!! Fedt!! 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Sara_S skriver:

Yaaaaaaaay!! 

Glad jeg kunne hjælpe!! Fedt!! 

Havde det ikke været for din hjælp så havde jeg stadig været irriteret imorgen, hehe...

Ej er virkelig glad for at du sendte nummeret derind til - sig endelig hvis der er noget jeg kan gøre for dig !!

Anmeld

31. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Darling<3 skriver:

Hiver lige denne op igen, da jeg stadig ikke har hørt en skid fra nogle mennesker

Kan det virkelig passe at man skal gå så længe uden at høre noget fra nogle?
Overvejer virkelig at klage over hele banden, synes ikke det er helt fair at man selv skal sørge for alt i ens graviditet!

Min læge mener at jeg bare skal vente og se tiden an, måske er jeg heldig at få mig en JM 3 dage inden jeg føder

Og forresten - hvor mange gange var i til lægebesøg??

Prøv at ring ind til Hvidovre .. Det gjorde jeg .. Og ugen efter havde jeg både jordmor samt md scanningen og jeg skal nemlig føde i maj , så de var hurtige med mig da jeg skulle nå det hele  

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Prøv at ring ind til Hvidovre .. Det gjorde jeg .. Og ugen efter havde jeg både jordmor samt md scanningen og jeg skal nemlig føde i maj , så de var hurtige med mig da jeg skulle nå det hele  

Har ringet til Jordmoder-centeret inde på Vesterbro, og jeg har en tid derinde imorgen

Ringer til Hvidovre imorgen formiddag, nu vil jeg have det hele fikset!! Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.