Md og jm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Darling<3 skriver:

Har ringet til Jordmoder-centeret inde på Vesterbro, og jeg har en tid derinde imorgen

Ringer til Hvidovre imorgen formiddag, nu vil jeg have det hele fikset!! Hehe...

Det var godt .. Hehe . Hvorfor jordmor centeret på Vesterbro ? Der ligger et jordmor center lige ved Hvidovre hospital der har jeg jordmor undskyld for evt fejl skriver fra min iPhone og den er ikk sammenarbejdes villig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Det var godt .. Hehe . Hvorfor jordmor centeret på Vesterbro ? Der ligger et jordmor center lige ved Hvidovre hospital der har jeg jordmor undskyld for evt fejl skriver fra min iPhone og den er ikk sammenarbejdes villig  

Det må være det der er tættest på min bopæl - Vanløse..

Havde egenligt også troet at jeg hørte til i Hvidovre, men hende jeg snakkede med inde på Vesterbro, havde mig i deres system, så det var ikke et valg jeg kunne få Hehe...

Hvor langt er du henne i din graviditet?

Synes ikke at have fundet nogle fejl, men kender godt til Iphone's finurligheder Hehe..

Anmeld

31. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Darling<3 skriver:

Det må være det der er tættest på min bopæl - Vanløse..

Havde egenligt også troet at jeg hørte til i Hvidovre, men hende jeg snakkede med inde på Vesterbro, havde mig i deres system, så det var ikke et valg jeg kunne få Hehe...

Hvor langt er du henne i din graviditet?

Synes ikke at have fundet nogle fejl, men kender godt til Iphone's finurligheder Hehe..

Troede ogs du hørte til på hvidovres afdeling  

Jamen er er ca 22 uger henne  

Ja iPhone er ikk så gode venner méd baby.dk men er lige flyttet til Ballerup så har ikk fået internet til min kære computer  

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Troede ogs du hørte til på hvidovres afdeling  

Jamen er er ca 22 uger henne  

Ja iPhone er ikk så gode venner méd baby.dk men er lige flyttet til Ballerup så har ikk fået internet til min kære computer  

Så fin er jeg åbenbart ikke, at jeg må komme derude Hehe...

Ca 4 uger længere henne end mig så, dejligt at man kan "læne" sig lidt op ad andre i sin graviditet

Hehe, kender det alt for godt, bruger også min mobil nogle gange - og den er helt pjattet med at rette mine ord til det værste vrøvl

Årh, net-flytning, det kan bare tage lang tid, super irriterende!!

Anmeld

31. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Det samme sagde de til mig da jeg var ti NF, men da var jeg ikke oprettet - er jeg dog nu, men hører alligevel ikke fra dem! :/

Det er jo 6 uger siden at jeg var til NF, så det er sku en smule mærkeligt at jeg endnu ikke har fået brev fra dem..

Angående lægebesøg, hvor mange skal du til??

Jeg har været til 1 og har kun 2 mere - er det ikke lidt ??

Kram

Jeg har også kun 3 lægebesøg.. Jeg ville ringe ud på sygehuset og bestille en tid til MD jeg var til JM ugen efter jeg var til NF, og skal så først til JM til marts igen! 

Anmeld

31. januar 2012

LR85

Det er din læge der skal sende dig videre i systemet. Eller din jordemoder. 

Hvis din læge holder juleferie, hvilket lyder helt vildt, er der jo altid en anden læge man kan få fat på jo. 

Har du ikke en jordemor du er tilknyttet endnu, du kan spørge? 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Jeg har også kun 3 lægebesøg.. Jeg ville ringe ud på sygehuset og bestille en tid til MD jeg var til JM ugen efter jeg var til NF, og skal så først til JM til marts igen! 

Jm er fikset, skal afsted imorgen

Ringer ud på Hvidovre imorgen, lægger ikke på før jeg har fået en tid til MD skanningen, hehe

Anmeld

31. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Jm er fikset, skal afsted imorgen

Ringer ud på Hvidovre imorgen, lægger ikke på før jeg har fået en tid til MD skanningen, hehe

Det lyder vidst rigtig fornuftigt!! 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

louiseandersen85 skriver:

Det er din læge der skal sende dig videre i systemet. Eller din jordemoder. 

Hvis din læge holder juleferie, hvilket lyder helt vildt, er der jo altid en anden læge man kan få fat på jo. 

Har du ikke en jordemor du er tilknyttet endnu, du kan spørge? 

Min læge er lidt langsom i optrækket - skal dog lige siges at han er kommet fra juleferie nu, heldigvis da

Jeg har netop lige fået mig en jordmor idag, skal møde hende imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.