Md og jm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Første gang jeg var gravid var jeg først til første jordemoder besøg da jeg var 16+... 

Anden gang noget før... 

Det er meget forskelligt... Man kommer ikke til jordemoder før NF... Så er det hvert fald noget nyt de indført hvis det sker nogle steder... 

Hvorfor skulle jeg også til JM før NF??

Det er længe siden at jeg var til NF, men skulle gerne til MD på et eller andet tidspunkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Sara_S

Der er sikkert en fejl et el. andet sted. Jeg skal også føde på Hvidovre, var til første lægebesøg den 10. januar og har allerede fået brev fra JM i sidste uge (og en tid i starten af marts).

Jeg synes du må hellere ringe til jordmodercentret og høre.

Vil du have deres nummer?

Anmeld

31. januar 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Hvorfor skulle jeg også til JM før NF??

Det er længe siden at jeg var til NF, men skulle gerne til MD på et eller andet tidspunkt!

Synes du skal ringe til det sted jordemødrene holder sig til og høre ad om du er glemt imellem deres papirer... 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Sara_S skriver:

Der er sikkert en fejl et el. andet sted. Jeg skal også føde på Hvidovre, var til første lægebesøg den 10. januar og har allerede fået brev fra JM i sidste uge (og en tid i starten af marts).

Jeg synes du må hellere ringe til jordmodercentret og høre.

Vil du have deres nummer?

Jeg synes bare det hele virker liiiidt underligt!!

Ja tak, gerne - måske kan de svare på hvorfor jeg ikke er blevet indkaldt endnu

Bliver underlig i hovedet hvis de ikke har mig i systemet!!

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Synes du skal ringe til det sted jordemødrene holder sig til og høre ad om du er glemt imellem deres papirer... 

Får nummeret derud af en herinde - fatter bare minus af det hele efterhånden

Anmeld

31. januar 2012

MissTas

HeidiW86 skriver:

Hej du..

Det lyder altså mærkeligt, da jeg var til NF påHvidovre , sagde hun jeg skulle gå ud med det samme og bestille tid til MD! 

Og jeg fik automatisk et brev om tid til mit første JM besøg, for laaaaang tid siden, efter jeg havde været til mit første læge besøg! Sys det lyder mystisk at du ikke er oprettet endnu.. 

Knus mig

jeg ville ringe til dem.. der kan være sket fejl i deres system.. og er sikker på du får en tid hvis du ringer og beder om det ..og med hensyn til jordemoder skal du ringe til det jordemodercenter du er tilknyttet og få tid.. gennem min graviditet har jeg været til i alt 4 lægebesøg ..

Anmeld

31. januar 2012

Sara_S

Darling<3 skriver:

Jeg synes bare det hele virker liiiidt underligt!!

Ja tak, gerne - måske kan de svare på hvorfor jeg ikke er blevet indkaldt endnu

Bliver underlig i hovedet hvis de ikke har mig i systemet!!

Jeg hører til Jordmodercentret Vesterbro (bor i Vanløse), ved ikke hvor du hører henne, men du kan i hvert høre hvad de siger derinde

Deres tlf. nummer er 38 62 11 50  og du kan ringe mellem 8.30 -12 ellers har jeg denne e-mail adresse: jordmodercentrene@hvh.regionh.dk

Håber jeg kunne hjælpe! 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

MissTas skriver:

jeg ville ringe til dem.. der kan være sket fejl i deres system.. og er sikker på du får en tid hvis du ringer og beder om det ..og med hensyn til jordemoder skal du ringe til det jordemodercenter du er tilknyttet og få tid.. gennem min graviditet har jeg været til i alt 4 lægebesøg ..

Kan ikke finde noget telefon nummer inde på deres elendige hjemmeside - kun til NF og aflysning af tider

Jeg er ikke tilknyttet noget jordmoder-center endnu, så jeg ved ikke hvor jeg skal ringe hen - ved bare at jeg skal føde på Hvidovre

4 besøg, er der ikke flere??

Jeg skal åbenbart kun til 3, og det er inkl vandrejounal's lavningen:/

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Sara_S skriver:

Jeg hører til Jordmodercentret Vesterbro (bor i Vanløse), ved ikke hvor du hører henne, men du kan i hvert høre hvad de siger derinde

Deres tlf. nummer er 38 62 11 50  og du kan ringe mellem 8.30 -12 ellers har jeg denne e-mail adresse: jordmodercentrene@hvh.regionh.dk

Håber jeg kunne hjælpe! 

Jeg bor sjovt nok også i Vanløse, så jeg kunne være heldig at høre til samme sted

Tusinde tak, er sikker på at jeg nu kan få et svar på nogle af tingene

Argh, selvfølgelig skal man ringe inden kl 12, typisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.