Md og jm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Darling<3 skriver:

Høhøh, så er han da også vildt gammel Lille bandit!

Kan kun sige at jeg kender det alt for godt, bare en virkelig træls vane de har bygget den med - hvis man nu skriver at mange gange om dagen så burde den aldrig mere forslå st !! Hehe...

Jeg synes helt ærligt ikke at man kan bruge Iphonen til særlig meget, at der ikke er java på skidtet, det er det største minus ever!!!

Jeg jublede da jeg købte min telefon, for så kunne jeg bruge togturen til Jylland på at se de unge mødre - men virker det uden jave?? NEJ

Ja hehe .. Det bare så sødt når han siger han er gammel , men mor er ung ;D det fortryder han nok en dag han har sagt haha .. - min søster har lært ham at sige "god numse" hehe .. Så man får nogle gode kommentar fra ham i ny og næ ;D 

Ovr ja ! Pisse irriterende den ikk har fattet at , AT faktisk betyder AT og ikk ST !!! ;b 

Nej jeg synes heller ikk iPhone er så god igen , regnede med jeg ku se alt på den osv .. Og så finder man ud af den faktisk ikk ka en skid . I man burde have taget en androide telefon som rent faktisk kan de ting iPhone ikke kan !!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Ja hehe .. Det bare så sødt når han siger han er gammel , men mor er ung ;D det fortryder han nok en dag han har sagt haha .. - min søster har lært ham at sige "god numse" hehe .. Så man får nogle gode kommentar fra ham i ny og næ ;D 

Ovr ja ! Pisse irriterende den ikk har fattet at , AT faktisk betyder AT og ikk ST !!! ;b 

Nej jeg synes heller ikk iPhone er så god igen , regnede med jeg ku se alt på den osv .. Og så finder man ud af den faktisk ikk ka en skid . I man burde have taget en androide telefon som rent faktisk kan de ting iPhone ikke kan !!  

Årh, hvor sødt...
Glæder mig til vores datter kommer i den alder hvor hun nærmest skyder søde og sjove kommentare afsted
Min kære mand har dog allerede spurgt hvornår vi skal have den næste - må jeg godt lige føde først?? Hehe...

Ja virkelig, hvor kanon at vi forstå hinanden så godt!

Altså egenligt kan telefonen meget, men jeg fortryder tit at den skal koste mig 6000 kr Men den er jo også til salg, hvilket ikke går skiiiiide godt , hehe...

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3 skriver:

Årh, hvor sødt...
Glæder mig til vores datter kommer i den alder hvor hun nærmest skyder søde og sjove kommentare afsted
Min kære mand har dog allerede spurgt hvornår vi skal have den næste - må jeg godt lige føde først?? Hehe...

Ja virkelig, hvor kanon at vi forstå hinanden så godt!

Altså egenligt kan telefonen meget, men jeg fortryder tit at den skal koste mig 6000 kr Men den er jo også til salg, hvilket ikke går skiiiiide godt , hehe...

GlæD dig ! Det er sku nogle gode guldkorn han kommer med i ny og næ ;D - jo ! Jeg vil sku ogs mene du lige skal have chancen for at spytte den første ud , før han laver planer ;d men det er nu en meget sød tanke at ham ;D hehe .. 

Ja vi forstår hinanden ret godt , hvertfald med henblik på vores iphones indtil vidre ;D 

Ej ku næsten godt forestille mig den er svær at komme af med , har di evt prøvet den blå avis o. Facebook man kan sku aldrig vide om der er en på facebook der mangler ;D 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

GlæD dig ! Det er sku nogle gode guldkorn han kommer med i ny og næ ;D - jo ! Jeg vil sku ogs mene du lige skal have chancen for at spytte den første ud , før han laver planer ;d men det er nu en meget sød tanke at ham ;D hehe .. 

Ja vi forstår hinanden ret godt , hvertfald med henblik på vores iphones indtil vidre ;D 

Ej ku næsten godt forestille mig den er svær at komme af med , har di evt prøvet den blå avis o. Facebook man kan sku aldrig vide om der er en på facebook der mangler ;D 

Det skal nok blive hyggeligt med de kommentare Hehe...

Jaa det er da vildt sødt at han er blevet så baby klar, men det vil nok lykkeds bedre at få en baby mere, når prinsessen er kommet ud, hihih...

Ja, men kan man være uenig i noget som Iphone??

Nej jeg har kun nævnt det i min lille vennekreds og herinde, er ikke på fjasen og gider ikke dba, hehe....

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3 skriver:

Det skal nok blive hyggeligt med de kommentare Hehe...

Jaa det er da vildt sødt at han er blevet så baby klar, men det vil nok lykkeds bedre at få en baby mere, når prinsessen er kommet ud, hihih...

Ja, men kan man være uenig i noget som Iphone??

Nej jeg har kun nævnt det i min lille vennekreds og herinde, er ikke på fjasen og gider ikke dba, hehe....

Det er da dejligt han er blevet så glad for baby :b så ved man også han er glad og tilfreds .. Ja det bliver måske lidt nemmere for jer at lave nummer to når hun er kommet ud har i fundet etnavn til hende ;

Så er det derfor du nok ikk har fået solgt den endnu ;D hehe .. 

Anmeld

31. januar 2012

MarleneOlsen skriver:

Det er da dejligt han er blevet så glad for baby :b så ved man også han er glad og tilfreds .. Ja det bliver måske lidt nemmere for jer at lave nummer to når hun er kommet ud har i fundet etnavn til hende ;

Ved ikk lige hvorfor skriften blev lille i sidste sætning , men det var ikk meningen

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Ja det er fantastisk, en skøn følelse at man kan mærke hans energi

Hmmm, vi har drøftet lidt navne på kryds og tværs, Josefine, Nicoline, Mathilde, Line og Malou - er ret sikker på at hun ender med at hedde Josefine

Ejjj, det må du ikke sige, vil jo gerne af med den

Anmeld

1. februar 2012

Darling<3

MarleneOlsen skriver:

Ved ikk lige hvorfor skriften blev lille i sidste sætning , men det var ikk meningen

Der er ikke noget som står med mindre tekst på min skærm, så det går nok - også selvom der gjorde hehe...

Anmeld

1. februar 2012

Darling<3 skriver:

Ja det er fantastisk, en skøn følelse at man kan mærke hans energi

Hmmm, vi har drøftet lidt navne på kryds og tværs, Josefine, Nicoline, Mathilde, Line og Malou - er ret sikker på at hun ender med at hedde Josefine

Ejjj, det må du ikke sige, vil jo gerne af med den

Årh detgodt nok ogs søde navne det er svætr at finde det helt rigtige navn synes jeg .. Fordi der er simpelthen så mange at vælge imellem .. 

Josefine er ogs rigtigt kært <3 det havde vi ogs oppe at vende til lillesøster ;D men sønnen fandt så frem til hun skal hedde Cecilie ;D 

Haha .. Det er da din egen skyld du skulle bare gøre noget mere for at komme af med den

Anmeld

1. februar 2012

Darling<3 skriver:

Der er ikke noget som står med mindre tekst på min skærm, så det går nok - også selvom der gjorde hehe...

Haha ! Hvor sjovt ,for på min.Skræm er det altså småt hehe .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.