Md og jm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.667 visninger
59 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Darling<3

Hejsa

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke høre en dyt fra Hvidovre, hvor jeg er sat til at føde..

Jeg har ikke fået mig en JM endnu, skal jeg selv finde en eller hvad??

Hvad med MC skanningen? Skal jeg også selv bestille tid til den??

Da jeg var til NF på Hvidovre, fik jeg afvide at jeg endnu ikke var blevet oprettet i deres system, på trods af at min egen læge sendte mine papir for 2 uger siden, på daværende tidspunkt - det er nu 5 uger siden!!

Min egen læge holder STADIG juleferie, hvad gør jeg??

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Emily2012<3

Darling<3 skriver:

Hejsa

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke høre en dyt fra Hvidovre, hvor jeg er sat til at føde..

Da jeg var til NF på Hvidovre, fik jeg afvide at jeg endnu ikke var blevet oprettet i deres system, på trods af at min egen læge sendte mine papir for 2 uger siden, på daværende tidspunkt - det er nu 5 uger siden!!

Kram Sabrina

Nu kender jeg ikke til systemet derovre, men tænker at nu når du har været til NF, så burde du da være i deres system.. Så måske du skulle ringe til dem og spørger ad hvad du skal gøre.

Anmeld

9. januar 2012

MiaLarsen

tilvidt jeg ved så skal du ikke bestille tid til MD Scanning. de giver dig en tid. det fik jeg ihvertfald men hvis du ikke for nogen inden du er i næsten 20 uger så må du selv ringe.. MD scanningen for man når jeg er i 20 uger henne plus-minus... såå

Anmeld

9. januar 2012

Hulubulu86

Det er sikkert forskelligt fra kommune til kommune, men jeg skulle selv ringe ned og bestille tid til jordemoder.

NF og MD ved jeg ikke noget om

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Hiver lige denne op igen, da jeg stadig ikke har hørt en skid fra nogle mennesker

Kan det virkelig passe at man skal gå så længe uden at høre noget fra nogle?
Overvejer virkelig at klage over hele banden, synes ikke det er helt fair at man selv skal sørge for alt i ens graviditet!

Min læge mener at jeg bare skal vente og se tiden an, måske er jeg heldig at få mig en JM 3 dage inden jeg føder

Og forresten - hvor mange gange var i til lægebesøg??

Anmeld

31. januar 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Hiver lige denne op igen, da jeg stadig ikke har hørt en skid fra nogle mennesker

Kan det virkelig passe at man skal gå så længe uden at høre noget fra nogle?
Overvejer virkelig at klage over hele banden, synes ikke det er helt fair at man selv skal sørge for alt i ens graviditet!

Min læge mener at jeg bare skal vente og se tiden an, måske er jeg heldig at få mig en JM 3 dage inden jeg føder

Og forresten - hvor mange gange var i til lægebesøg??

Hej du..

Det lyder altså mærkeligt, da jeg var til NF påHvidovre , sagde hun jeg skulle gå ud med det samme og bestille tid til MD! 

Og jeg fik automatisk et brev om tid til mit første JM besøg, for laaaaang tid siden, efter jeg havde været til mit første læge besøg! Sys det lyder mystisk at du ikke er oprettet endnu.. 

Knus mig

Anmeld

31. januar 2012

delimus

Darling<3 skriver:

Hejsa

Kram Sabrina

Jeg skulle selv ringe og bestille tid til JM :-) 

Anmeld

31. januar 2012

Mira0911

Første gang jeg var gravid var jeg først til første jordemoder besøg da jeg var 16+... 

Anden gang noget før... 

Det er meget forskelligt... Man kommer ikke til jordemoder før NF... Så er det hvert fald noget nyt de indført hvis det sker nogle steder... 

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Hej du..

Det lyder altså mærkeligt, da jeg var til NF påHvidovre , sagde hun jeg skulle gå ud med det samme og bestille tid til MD! 

Og jeg fik automatisk et brev om tid til mit første JM besøg, for laaaaang tid siden, efter jeg havde været til mit første læge besøg! Sys det lyder mystisk at du ikke er oprettet endnu.. 

Knus mig

Det samme sagde de til mig da jeg var ti NF, men da var jeg ikke oprettet - er jeg dog nu, men hører alligevel ikke fra dem! :/

Det er jo 6 uger siden at jeg var til NF, så det er sku en smule mærkeligt at jeg endnu ikke har fået brev fra dem..

Angående lægebesøg, hvor mange skal du til??

Jeg har været til 1 og har kun 2 mere - er det ikke lidt ??

Kram

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

delimus skriver:

Jeg skulle selv ringe og bestille tid til JM :-) 

Også i Hvidovre??
Og hvem sagde at du skulle det??
Min læge ved nemlig ikke en dyt om noget som helst, så jeg skal bare vente på at blive kontaktet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.