Vil I være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Sådan!!! Hvor er det sejt!

Jeg saaaavner min smartphone.... 

DET kan jeg godt forstå! Fårk mand, men man får da helt paranoia af den - jeg sulter jo hele tiden, fordi min mobilos siger, jeg ikke må spise mere!

Men kæft, det er genialt - lige noget for mig! Hvorfor bankede du mig ikke i hovedet noget før og sagde, at jeg SKULLE downloade den?

Vi fik rester idag - jeg fik en halv hakkebøf med 4 bitte bitte små kartofler og ærter, mens ungerne fik pandekager. Der var en halv pandekage tilovers, og jeg var så tæt på at æde den, men så tænkte jeg, at jeg hellere måtte taste aftensmaden ind, og så var der sgu kun 34 kalorier tilbage til idag - og det var ikke nok til pandekagen, så jeg måtte pænt lade den ligge!! Og det gjorde jeg!! Det havde jeg ikke gjort i sidste uge!

Men jeg er virkelig spændt på, at se om det virker, så jeg kan godt forstå, du savner din smartphone!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

piadas

DK skriver:

Bare nævn en søndag hvor i kommer! I er alle velkommen. Medbriing gerne fastelavns-udklædte unger!

Hæhæ, så kan jeg være tønden!

Anmeld

24. januar 2012

Mettemus

piadas skriver:

Hæhæ, så kan jeg være tønden!

Ih altså Pia... Ingen vil jo kunne nænne at slå på dig alligevel når du er så sød. En dårlig fastelavnside!

Anmeld

24. januar 2012

piadas

Mettemus skriver:

Ih altså Pia... Ingen vil jo kunne nænne at slå på dig alligevel når du er så sød. En dårlig fastelavnside!

Anmeld

24. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Anmeld

24. januar 2012

CA

Mettemus skriver:

Hørt! 

Anmeld

24. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Anmeld

24. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Hørt! 

Anmeld

27. januar 2012

DK

Hvordan går det derude? Er i stadig flittige?

Uhh selv om vi gik en lang tur igår, så fik jeg stadig 700 kalorier for meget 2,5 boller til morgenmad med honning var lige 1/2 af dagens ration kalorier. Og så med frokost (godt nok kun et stk. rugbrød uden smør, men fedtfattigt steak på) og... Bones. Jebus. Sådan pommes, whiskey sauce og så en kæmpe rib eye... 1100 kalorier! Det er mere end det jeg normalt spiser på en hel dag! Jeg plejer ikke at kunne nå mit kalorie mål på 1390, men spiser normalt 1000-1100 kalorier. MEN, hvis jeg spiste som i går ville jeg stadig have tabt mig 400 gram om 5 uger. Vildt! Men det tyder da godt at jeg kan få lidt mere lækkert når kuren er slut, uden nødvendigvis at tage det hele på lige med det samme.

Pia: Hvad spiser du i løbet af dagen? Altså siden kalorierne ikke rækker?

Jeg spiser 0,1% yoghurt uden frugtstykker i til morgenmad med 25 gram havregryn. Det er ca. 200 kalorier (yoghurten kun 65 kalorier pr. 100 gram så der kan man altså spise meget hver dag!). Så får jeg et stykke rugbrød med hamburgryg og agurk og tomat til frokost, det er 150 kalorier. Så har jeg stadig 1040 tilbage til aftensmad, og selv om jeg så spiser bulgur/pasta så er 1040 altså meget!? Nå, men det jeg prøver at sige er at du måske skal ændre morgenmaden/frokosten? De 2,5 grovbolle jeg spiste med smør i går (hvor der var honning på 1 bolle) talte 700 kalorier!!! Det er dælme meget, især i betragtning af at jeg ikke blev mere mæt af det, end af det yoghurt med havregryn på jeg plejer at spise til kun 200 kalorier.

Anmeld

27. januar 2012

piadas

Har I husket at veje jer idag, tøser? ;-) Det kører i Farsø! Jeg har tabt mig 1,6 kg., siden i mandags!B-)
Jeg kan sagtens holde mig inden for de ca. 1350 kalorier, jeg må få...jeg tror bare, det var fordi, jeg fik kartofler, og hakkebøffen var lavet af for fed oksefars. De andre dage har jeg spist mellem 800 og 1000 kalorier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.