Hvordan går det derude? Er i stadig flittige?
 Uhh selv om vi gik en lang tur igår, så fik jeg stadig 700 kalorier for meget
 2,5 boller til morgenmad med honning var lige 1/2 af dagens ration kalorier. Og så med frokost (godt nok kun et stk. rugbrød uden smør, men fedtfattigt steak på) og... Bones. Jebus. Sådan pommes, whiskey sauce og så en kæmpe rib eye... 1100 kalorier! Det er mere end det jeg normalt spiser på en hel dag! Jeg plejer ikke at kunne nå mit kalorie mål på 1390, men spiser normalt 1000-1100 kalorier. MEN, hvis jeg spiste som i går ville jeg stadig have tabt mig 400 gram om 5 uger. Vildt! Men det tyder da godt at jeg kan få lidt mere lækkert når kuren er slut, uden nødvendigvis at tage det hele på lige med det samme.
 Pia: Hvad spiser du i løbet af dagen? Altså siden kalorierne ikke rækker?
 Jeg spiser 0,1% yoghurt uden frugtstykker i til morgenmad med 25 gram havregryn. Det er ca. 200 kalorier (yoghurten kun 65 kalorier pr. 100 gram så der kan man altså spise meget hver dag!). Så får jeg et stykke rugbrød med hamburgryg og agurk og tomat til frokost, det er 150 kalorier. Så har jeg stadig 1040 tilbage til aftensmad, og selv om jeg så spiser bulgur/pasta så er 1040 altså meget!? Nå, men det jeg prøver at sige er at du måske skal ændre morgenmaden/frokosten? De 2,5 grovbolle jeg spiste med smør i går (hvor der var honning på 1 bolle) talte 700 kalorier!!! Det er dælme meget, især i betragtning af at jeg ikke blev mere mæt af det, end af det yoghurt med havregryn på jeg plejer at spise til kun 200 kalorier.

Anmeld