Først en kæmpe
til dig!
hvis jeg var 35 år og så gerne ville have børn, så valgte jeg at beholde det. du er jo ved at være op i alderen og det er måske sidste chance du får for at få børn!
og til det med skyldfølelse overfor ham, det har du ingen grund til, du har fortalt ham at du ikke var på p-piller, du nævner jo selv det med kondom og han valgte selv ikke at bruge det. - han er ligeså meget udenom at det er sket ligesom dig.
en abort kan køre dig psykisk ned i sidste ende..
jeg vidste jeg ikke ville kunne håntere at få en abort og er 28 uger henne i en graviditet idag.
og ved mig der var jeg heller ikke på p-piller 1 måned og han vidste det, jeg sagde vi skulle passe bedre på men hans ord var bare "der sker ingenting" og jo det skete der. og jeg havde fortalt ham helt fra start at abort ville aldrig komme på tale!
og han benægtede sit barn og prøvede at køre mig helt ned fordi jeg ikke ville have abort. - og nu idag der glæder han sig til at se sit barn og få samvær med det til den tid.
det kan være din ven blev skræmt og lige skal have tid til at sluge den. ofte skal fædre lige se deres barn inden de først forstår det og vil tage sit ansvar for at være far.
held og lykke med at finde det helt rigtige valgt for dig! følg dit hjerte!
Anmeld