Jeg kan for det første ikke se hvorfor, man skal være stolt af "kun" at have givet en vis mængde medicin til sit barn... Som om, at det skulle være godt at undgå medicin?

. For søren da... Hvis barnet er sygt er medicin jo en god ting...
Tværtimod synes jeg man kan være stolt af, at have hjulpet sit barn igennem en sygdomsperiode så godt som muligt.
Selvfølgelig skal man ikke give medicin til børn medmindre de har brug for det, det kan vi vel allesammen være enige om.
Selv har vi end dreng, som desværre hyppigt bliver syg og som derfor har fået panodil stikpiller RIGTIG mange gange. Men selvfølgelig ikke over anbefalet dosis og med lange nok tidsintervaller. Vores dreng har fået pillerne når han har haft høj feber eller når det har været tydeligt, at han har haft ondt. Jeg kan ikke se, hvorfor det i den situation skulle være en god ting at undgå medicin.
Mht om panodil er farligt, så er det klart, at det kan være farligt hvis der bliver givet doser der er for store til at leveren kan omsætte det (hvilket har en direkte skadelig effekt), men anbefalet dosis ligger jo langt under det.
KH smølf -og hvorfor var det lige at der blev en stor debat om dette?
Anmeld