før og efter billeder (vægttab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

merichs

GønskE skriver:

Hvor vildt, du har været tynd så synes det pænt nu, men har selvfølgelig ikke set det før

Synes nu jeg var sådan ret "normal" før; 170 cm og 60 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

GønskE

merichs skriver:

Synes nu jeg var sådan ret "normal" før; 170 cm og 60 kg

Ja det helt normalt

Anmeld

4. januar 2012

merichs

GønskE skriver:

Ja det helt normalt

Men for pokker hvor er det svært at komme de sidste kilo til livs.

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

merichs skriver:

Men for pokker hvor er det svært at komme de sidste kilo til livs.

Er jeg overhovedet ikke i tvivl om jeg har aldrig vejet over 60 kg, og indtil videre har jeg kun taget 2 kg på, så der er 3 kg til de 60 endnu - men skal ikke veje over 65, det mål er sat!  

Anmeld

4. januar 2012

merichs

GønskE skriver:

Er jeg overhovedet ikke i tvivl om jeg har aldrig vejet over 60 kg, og indtil videre har jeg kun taget 2 kg på, så der er 3 kg til de 60 endnu - men skal ikke veje over 65, det mål er sat!  

Jeg fik at vide af min jordemoder at jeg nok skulle regne med at tage 15-18 kg på under min graviditet. Det var jeg ikke begejstret for.... Jeg endte med at tage 31 på

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

merichs skriver:

Jeg fik at vide af min jordemoder at jeg nok skulle regne med at tage 15-18 kg på under min graviditet. Det var jeg ikke begejstret for.... Jeg endte med at tage 31 på

Min jordmoder siger at jeg sagtens kan holde mig på de der 65, hvis keg bare bliver ved at træne og tænker over min kost og de kg jeg har taget på, er fra før uge 9, fordi jeg ikke kunne få andet ned end noget med sukker - men pga det flip jeg havde der, kan jeg slet ikke spise det i dag, så det jo perfekt. Har ikke taget på i 5 uger - men kan jo være uheldig at det kommeR igen

Anmeld

4. januar 2012

ulleby

Caroline86 skriver:

jeg kan da lige vise et billede af mig fra sidste jul og så et fra nytårsaften i år!?

Der er ca 12 kg. forskel på de 2 billeder...

SÅDAN!!! Vildt flot - og så fed en kjole

Meeeeen kan man ikke drikke light sodavand egentlig???

Anmeld

4. januar 2012

Caroline86

ulleby skriver:

SÅDAN!!! Vildt flot - og så fed en kjole

Meeeeen kan man ikke drikke light sodavand egentlig???

tak skal du have

Jov, i princippet kan man godt drikke light, men jeg holder mig fra det af 2 grunde:

1. jeg er helt overbevist om at alle de der kunstige sødestoffer er RIGTIGT usunde

2. jeg bryder mig ikke om sødemidler og derfor light sodavand

Så jeg nyder et glas RIGTIG ( ) sodavand en sjælden gang imellem i stedet

Anmeld

5. januar 2012

Leneur

Kære, søde, super seje og smækre lækre kvinder. Hvor er det bare flot med jeres vægttab. Ville i måske kunne hjælpe sådan en som mig, der har rygrad som en regnorm og måske også en smule doven men som stadig gerne vil smide nogle kg???? Jeg ved jo godt hvad der er sundt at spise men lige at få det sat sammen og sat i system er sgu' skide svært (undskyld mit sprog) Det ville betyde så UFATTELIG MEGET hvis i ville skrive hvad i spiser i løbet af en dag, en uge lige fra morgenmad til mellemmåltider til frokost til aftensmad, så jeg og nok også andre kunne få et input til at komme igang.

Anmeld

5. januar 2012

Steph_Laurits

Caroline86 skriver:

tak søde

Den er fra skabet kan ikke huske hvor jeg købte den, men den er vist også 6-7 år gammel

Øøøøøøøvsen!! Kunne ellers være SÅ sød til dåb i feb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.