før og efter billeder (vægttab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Dianaaa

1012lmp skriver:

Jeg smider gerne lidt billeder.... Jeg tabte på 10 mdr 25kg.

har dog taget lidt af dem på igen pga antidep. men håber at komme ned igen... der kommer 2 før billeder, 1 efter også et sådan som jeg ser ud nu!

DU ER BARE SÅ SEJ !!!

udover at ændre kosten, lavede du så nogen form for motion , og hvilken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

1012lmp

Dianaaa skriver:

DU ER BARE SÅ SEJ !!!

udover at ændre kosten, lavede du så nogen form for motion , og hvilken?

Tak hvor er du sød.

Men nej det gjorde jeg ikke dengang arbejdede jeg 11 timers vagter så følte ikke jeg havde tiden til motion men selvfølgelig havde det HELT klart været det bedste også at dyrke det men dengang var tiden ikke til det.

Men prøver at gøre det nu hvor jeg studere og har tiden.

Anmeld

4. januar 2012

Den lykkelige

Hold da HELT OP!!!! Hvor er i seje!!!!! Gid jeg kunne gøre det samme...

Anmeld

4. januar 2012

Dianaaa

1012lmp skriver:

Tak hvor er du sød.

Men nej det gjorde jeg ikke dengang arbejdede jeg 11 timers vagter så følte ikke jeg havde tiden til motion men selvfølgelig havde det HELT klart været det bedste også at dyrke det men dengang var tiden ikke til det.

Men prøver at gøre det nu hvor jeg studere og har tiden.

så er det jo bare endnu mere super sejt, når du har tabt dig så meget på så kort tid uden motion

Anmeld

4. januar 2012

Den lykkelige

1012lmp skriver:

Jeg smider gerne lidt billeder.... Jeg tabte på 10 mdr 25kg.

har dog taget lidt af dem på igen pga antidep. men håber at komme ned igen... der kommer 2 før billeder, 1 efter også et sådan som jeg ser ud nu!

ER DU VIMMER!!!!! Sikke en forskel... hold da helt op.. du ser skide godt ud!!!!   

Anmeld

4. januar 2012

1012lmp

Dianaaa skriver:

så er det jo bare endnu mere super sejt, når du har tabt dig så meget på så kort tid uden motion

Ja men det kan jo også være det er derfor jeg har taget på igen er overbevist om at med motion går det hele nemmere.

Men tak igen

Anmeld

4. januar 2012

1012lmp

Den lykkelige skriver:

ER DU VIMMER!!!!! Sikke en forskel... hold da helt op.. du ser skide godt ud!!!!   

Tusinde gange tak Hvor er du sød

Anmeld

4. januar 2012

merichs

GønskE skriver:

8 kg endnu? Synes du er ufattelig køn og har en pæn figur på billede 2, - du også køn på billede 1, men kan ikke så godt se din figur, men for mig ligner du ikke en der er 'stor', kun har fødsels kg på. Men på nr 2, synes jeg det ser godt ud,  

Tak for de søde ord.  Jeg ligger indenfor "normal-vægt" nu, hvis man udregner mit BMI, men for at være tilbage på min vægt før jeg blev gravid, mangler jeg 8 kg.

Anmeld

4. januar 2012

HeidiØ

Er bare lige nødt til at kommentere den her tråd:

FOR FANDEN HVOR ER I GODE!!! I ser bare allesammen så skide god ud altså! I er bare en super motivation på at fortsætte mit vægttab efter fødslen

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

merichs skriver:

Tak for de søde ord.  Jeg ligger indenfor "normal-vægt" nu, hvis man udregner mit BMI, men for at være tilbage på min vægt før jeg blev gravid, mangler jeg 8 kg.

Hvor vildt, du har været tynd så synes det pænt nu, men har selvfølgelig ikke set det før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.