før og efter billeder (vægttab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

36.983 visninger
101 svar
30 synes godt om
3. januar 2012

Dianaaa

åha har sådan brug for noget der kan motivere mig lidt mere til komme rigtigt igang med at tabe mig

og jeg syntes før og efter billeder  er noget der kan motivere mig helt vildt !  så hvis nogen skulle have lyst til at dele sine flotte resultater med mig/os ! så må i endelig gerne det

her er lige et billede af mig fra inden jeg blev gravid og kiloerne satte sig , og sådan vil jeg gerne se ud igen !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Caroline86

jeg kan da lige vise et billede af mig fra sidste jul og så et fra nytårsaften i år!?

Der er ca 12 kg. forskel på de 2 billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

Dianaaa

slet ingen ? 

Anmeld

3. januar 2012

Dianaaa

Caroline86 skriver:

jeg kan da lige vise et billede af mig fra sidste jul og så et fra nytårsaften i år!?

hvor er du fin

hvad har du gjort for det ?

12 kg. er det jeg gerne vil smide, og 12 kg det lyder da bare så nemt, men hold da op jeg er lige ved at miste håbet !

Anmeld

3. januar 2012

merichs

Caroline86 skriver:

*Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift*

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

Dianaaa skriver:

hvor er du fin

hvad har du gjort for det ?

12 kg. er det jeg gerne vil smide, og 12 kg det lyder da bare så nemt, men hold da op jeg er lige ved at miste håbet !

tak

Jeg er faktisk bare holdt op med at spise så meget hihi!!!

Ej, jeg har skåret meget ned på de flydende kalorier... havde fået en dårlig vane med sodavand og det er HELT vildt hvad det gør at droppe alt det flydende sukker!

Og så tror jeg "bare" at jeg har tænkt lidt mere over hvad jeg proppede i munden... sagde måske nej tak til den der ekstra småkage til kaffen osv...

Motion er det ikke blevet til meget af, men det skal til nu for at få strammet det sidste op

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

merichs skriver:

*Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiift*

hæhæhæ... taaaark

Anmeld

3. januar 2012

Dianaaa

Caroline86 skriver:

tak

Jeg er faktisk bare holdt op med at spise så meget hihi!!!

Ej, jeg har skåret meget ned på de flydende kalorier... havde fået en dårlig vane med sodavand og det er HELT vildt hvad det gør at droppe alt det flydende sukker!

Og så tror jeg "bare" at jeg har tænkt lidt mere over hvad jeg proppede i munden... sagde måske nej tak til den der ekstra småkage til kaffen osv...

Motion er det ikke blevet til meget af, men det skal til nu for at få strammet det sidste op

hihi, jeg har også været total soda'man

jeg syntes jeg har prøvet lidt af hvert efterhånden, men det går typisk i vasken, gider bare heller ikke det der kedelig motions center, og så giver det ikke de store resultater, og man giver tilsidst op. så nu har jeg besluttet mig for at starte til motions boksning, eller hvad man nu kalder det  tror det bliver skide fedt

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

FITFIUUUU habba habba

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

Dianaaa skriver:

hihi, jeg har også været total soda'man

jeg syntes jeg har prøvet lidt af hvert efterhånden, men det går typisk i vasken, gider bare heller ikke det der kedelig motions center, og så giver det ikke de store resultater, og man giver tilsidst op. så nu har jeg besluttet mig for at starte til motions boksning, eller hvad man nu kalder det  tror det bliver skide fedt

ja boksetræning er rigtigt sjovt

Jeg starter til noget yogaerobic her om en uge! Glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.