før og efter billeder (vægttab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

132319

Åh, hvor jeg dog håber at jeg kan være med i denne tråd om ½ års tid

Jeg skal lige have taget mig sammen til at tage nogle før-billeder. Lysten hertil er dog ikke ret stor da jeg hader det jeg ser pt.

Jeg vil gerne tage 15-20 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

bobbles

1012lmp skriver:

Jeg smider gerne lidt billeder.... Jeg tabte på 10 mdr 25kg.

har dog taget lidt af dem på igen pga antidep. men håber at komme ned igen... der kommer 2 før billeder, 1 efter også et sådan som jeg ser ud nu!

nu tror jeg altså jeg ska bande.. men for helvede da hvor er du pæn man kan virkelig se det flotte vægt tab.

Anmeld

4. januar 2012

Lunae

1012lmp skriver:

Hmmm jamen jeg droppede ALLE søde sager, lagde min kost om og spiste mindre!

Og tak

Årh. Jeg synes det er så svært. Gjorde du det bare selv med fornuftig tankegang eller brugte du kure eller noget?

Anmeld

4. januar 2012

1012lmp

Frøken Christiansen skriver:

nu tror jeg altså jeg ska bande.. men for helvede da hvor er du pæn man kan virkelig se det flotte vægt tab.

Ja der skete lidt må man sige og mange tak bliver helt flov... Er dog ikke særlig tilfreds efter jeg har taget på igen men fuck hvor er det svært at komme af med... arg...

Anmeld

4. januar 2012

1012lmp

Lunae skriver:

Årh. Jeg synes det er så svært. Gjorde du det bare selv med fornuftig tankegang eller brugte du kure eller noget?

Lavede min egen kur.

Det handler om at finde ud af hvad DU selv kan overholde ude at køre surt i det og det ER skide svært men efter 1 mdr så er det bare blevet vane synes jeg men den første mdr er hæslig for at sige det pænt!

men i min verden duer alverdens kure ikke man bliver nødt til at gøre så det ligesom passer til en selv giver det mening?

Anmeld

4. januar 2012

bobbles

1012lmp skriver:

Ja der skete lidt må man sige og mange tak bliver helt flov... Er dog ikke særlig tilfreds efter jeg har taget på igen men fuck hvor er det svært at komme af med... arg...

selvom du har taget lidt på så kan man stadig godt se en klart forskel fra dine før billeder til nu

Anmeld

4. januar 2012

1012lmp

selvom du har taget lidt på så kan man stadig godt se en klart forskel fra dine før billeder til nu

Ja det ved jeg godt har jo langt fra heller taget det hele på igen men 8 kg. har været oppe på 12 kg+ så lidt nedaf går det da men arg hvor er det frustrerende alligevel!

Anmeld

4. januar 2012

bobbles

1012lmp skriver:

Ja det ved jeg godt har jo langt fra heller taget det hele på igen men 8 kg. har været oppe på 12 kg+ så lidt nedaf går det da men arg hvor er det frustrerende alligevel!

kan godt forstå dig.. jeg er sku os selv frustreret engang imellem fordi jeg har altid været stor men har os næsten smidt 14 nu på snart 4 måneder.. glæder mig os til jeg kommer lidt længere ned i vægt, men nu har jeg endelig fundet en kur der passer til mig og som fungerer og får mig til at tabe mig af den

Anmeld

4. januar 2012

Dianaaa

i er bare skide gode alle sammen

Anmeld

4. januar 2012

1012lmp

kan godt forstå dig.. jeg er sku os selv frustreret engang imellem fordi jeg har altid været stor men har os næsten smidt 14 nu på snart 4 måneder.. glæder mig os til jeg kommer lidt længere ned i vægt, men nu har jeg endelig fundet en kur der passer til mig og som fungerer og får mig til at tabe mig af den

Ej hvor dejligt... og flot vægttab...! Mange gange held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.