før og efter billeder (vægttab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

merichs

Leneur skriver:

Kære, søde, super seje og smækre lækre kvinder. Hvor er det bare flot med jeres vægttab. Ville i måske kunne hjælpe sådan en som mig, der har rygrad som en regnorm og måske også en smule doven men som stadig gerne vil smide nogle kg???? Jeg ved jo godt hvad der er sundt at spise men lige at få det sat sammen og sat i system er sgu' skide svært (undskyld mit sprog) Det ville betyde så UFATTELIG MEGET hvis i ville skrive hvad i spiser i løbet af en dag, en uge lige fra morgenmad til mellemmåltider til frokost til aftensmad, så jeg og nok også andre kunne få et input til at komme igang.

Nu er jeg ikke lige den bedste til det der med at spise noget bestemt (eller egentlig at lade være med at spise bestemte ting) Jeg er mest til motion

Men et tip kan jeg da komme med; Skift de usunde søde sager ud med eks. snack gulerødder, bær, druer, små stykker melon. Det smager jo vildt godt og man kan side og hapse det, som var det en pose slik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

anonym93

Her er to før billeder, og et nyere af mig Tabte mig 15-20 kg på 5-6 måneder. Begyndte blot at spise nogle mindre portioner

Før var vægten oppe og svinge mellem 75-80,

er nu nede på 60 kg

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

anonym93 skriver:

Her er to før billeder, og et nyere af mig Tabte mig 15-20 kg på 5-6 måneder. Begyndte blot at spise nogle mindre portioner

Før var vægten oppe og svinge mellem 75-80,

er nu nede på 60 kg

hvor er du go'

du er godt nok køn !

Anmeld

10. januar 2012

anonym93

Dianaaa skriver:

hvor er du go'

du er godt nok køn !

Tusinde tak

Anmeld

4. maj 2012

Dianaaa

ej hvor vildt? den er blevet vist over 5.000 gange

måtte bare lige dele det

måske nogen der er med på en ny omgang før og efter billeder ?

Anmeld

4. maj 2012

www.baby.NU ;)

Jeg kan da osse vise lidt frem.

Billed 1 62 kg sidse år

billed 2 Højgravid 87 kg

Billed 3 nu, 4 måneder efter fødsel 64 kg.

Har fulgt DDV de sidste par år, og gik tilbage på det efter jeg fødte min dejlige søn. dertil motion i form af spinning. Så ryger de dumme kg  Bare op på hesten  knus herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2012

TbCp

Har tabt 8 kg. siden februar, mangler stadig omkring 7 kg... men synes nu godt man kan se forskel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2012

Annana89

Vil også gerne vise et billed fra da jeg sidste år tabte mig 12 kg. mens min mand var udsendt til afghanistan. Så "nu" billedet er et år gammelt og jeg må desværre indrømme at jeg har taget alt på igen plus lidt mere på grund af graviditeten Så regner med at jeg skal seriøst igang igen når bebse er ude om ca. 2 mdrs. tid!

Anmeld

4. maj 2012

Annana89

Og hvor er det dog en god tråd! Det er virkelig inspirerende at se hvor seje folk er er.

Det er ufatteligt hvor smukke ansigter folk får når de har smidt en masse kg. Utroligt hvad alt det fedt kan skjule inde bag

sejt gået

Anmeld

19. marts 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Slettet af modrator.

grund : skjult markedsføring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.