Frøken J. skriver:
Tak! Det er en stor motivation, jo. Dog også en stor sorg, for min mave bliver aldrig sådan igen med de strækmærker, jeg har nu. Det er lidt en øv-følelse!
Hold da op hvor er i seje allesammen! Og det er nok desværre rigtigt at maven aldrig helt bliver det samme efter en graviditet, men jeg mener det er noget med at strækmærkerne bliver mindre tydelige?
Efter første barn tabte jeg alle kg + 4 ekstra (og var LYKKELIG over det) men nu er min yngste søn 5½ måned og jeg har... TAGET PÅ siden hans dåb!!
Så til ts, det var en super god idé med en motivationstråd (som andre også får glæde af).
Jeg vil nu sige det der hjalp mig efter min første fødsel var lange gåture med barnevognen og så at spise roligt og nyde det, for det hjalp mig til at styre portioner osv. Dvs. almindelig mad (alle madvarer) men bare kontrolleret (ét stykke kage i stedet for 4 osv. da kage og chokolade er min store nemesis).
Ville ønske jeg havde billeder af hvor fin min mave alligevel blev, men desværre... så må vel op på hesten igen 
Anmeld