før og efter billeder (vægttab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Caroline86

musse1 skriver:

er godt nok rigtig flot  man kan virkelig se forskel 

tak skal du have

Og i lige måde!! WOW

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Frøken J.

Dianaaa skriver:

åha har sådan brug for noget der kan motivere mig lidt mere til komme rigtigt igang med at tabe mig

og jeg syntes før og efter billeder  er noget der kan motivere mig helt vildt !  så hvis nogen skulle have lyst til at dele sine flotte resultater med mig/os ! så må i endelig gerne det

her er lige et billede af mig fra inden jeg blev gravid og kiloerne satte sig , og sådan vil jeg gerne se ud igen !

Omvendt rækkefølge! Først efterbilleder efter 22-25 kilos vægttab, og så førbillederne. Nu er jeg så i gang igen efter graviditeten
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

lycly

Frøken J. skriver:

Omvendt rækkefølge! Først efterbilleder efter 22-25 kilos vægttab, og så førbillederne. Nu er jeg så i gang igen efter graviditeten

Wow en forskel, virkelig flot!  - de billeder må da virkelig være en stor motivation for dig nu her Det er det i hvert fald for mig! 

Anmeld

3. januar 2012

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Wow en forskel, virkelig flot!  - de billeder må da virkelig være en stor motivation for dig nu her Det er det i hvert fald for mig! 

Tak! Det er en stor motivation, jo. Dog også en stor sorg, for min mave bliver aldrig sådan igen med de strækmærker, jeg har nu. Det er lidt en øv-følelse!

Anmeld

3. januar 2012

lycly

Frøken J. skriver:

Tak! Det er en stor motivation, jo. Dog også en stor sorg, for min mave bliver aldrig sådan igen med de strækmærker, jeg har nu. Det er lidt en øv-følelse!

Det er rigtigt, jeg har det samme problem

Anmeld

3. januar 2012

Dianaaa

Frøken J. skriver:

det har du gjort godt  

Anmeld

4. januar 2012

Christine

Frøken J. skriver:

Hold da op hvor er i seje allesammen! Og det er nok desværre rigtigt at maven aldrig helt bliver det samme efter en graviditet, men jeg mener det er noget med at strækmærkerne bliver mindre tydelige?

Efter første barn tabte jeg alle kg + 4 ekstra (og var LYKKELIG over det) men nu er min yngste søn 5½ måned og jeg har... TAGET PÅ siden hans dåb!!

Så til ts, det var en super god idé med en motivationstråd (som andre også får glæde af).

Jeg vil nu sige det der hjalp mig efter min første fødsel var lange gåture med barnevognen og så at spise roligt og nyde det, for det hjalp mig til at styre portioner osv. Dvs. almindelig mad (alle madvarer) men bare kontrolleret (ét stykke kage i stedet for 4 osv. da kage og chokolade er min store nemesis).

Ville ønske jeg havde billeder af hvor fin min mave alligevel blev, men desværre... så må vel op på hesten igen

Anmeld

4. januar 2012

Steph_Laurits

Caroline86 skriver:

Yjeg kan da lige vise et billede af mig fra sidste jul og så et fra nytårsaften i år!?

Der er ca 12 kg. forskel på de 2 billeder...

Wauw!
Hvor er kjolen fra?

Anmeld

4. januar 2012

Becks

Billede 1: Tabt ca 16 kg

Billede 2: Julen 2009 og 2010, tabt 20 kg

Billede 3: Tabt 31 kg

Billede 4: Tyrkiet 2010 og 2011, tabt 32 kg

Billede 5: Tyrkiet 2010 og 2011, tabt 32 kg

Billede 6: Julen 2011, tabt 35 kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2012

musse1

merichs skriver:

Wauw, rigtig godt gået

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.