"Andre der lever i åbne forhold?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

tak for den anonyme mulighed.

vi er ret åbne med vores sexliv. Vi nyder at sexe med andre i trekanter eller firkanter, - det er sjovt og frækt. Men indtil videre har vi aldrig overvejet muligheden for at tage ud alene hver for sig. Jeg ville ikke have noget problme med det, tror jeg, mens min mand nok ville bryde sig mindre om det. Men da det krydderi vi deler nu er rigeligt fint, tror jeg ikke det kommer på tale.

Så jo, jeg har stemt for et åbent forhold, med trekanter (og fire - eller flere. -kanter!!) involveret.

Fedt at høre at der også er andre Jeg glæder mig ENORMT meget til at kunne bevæge mig ud i den sexuelle verden sammen med min kæreste - Bare tanken om det kilder i maven! For mit vedkommende tror jeg nok nærmere det er kvinder der vil tiltrække mig og som jeg vil have en trekant med, sammen med min kæreste. Og han glæder sig jo bare som et lille barn til det

Hilsen Ts- Anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Fedt at høre at der også er andre Jeg glæder mig ENORMT meget til at kunne bevæge mig ud i den sexuelle verden sammen med min kæreste - Bare tanken om det kilder i maven! For mit vedkommende tror jeg nok nærmere det er kvinder der vil tiltrække mig og som jeg vil have en trekant med, sammen med min kæreste. Og han glæder sig jo bare som et lille barn til det

Hilsen Ts- Anonym

det er også superfedt og spændene. Og det som mange måske ikke forstår, er hvor meget fornøjelse man kan have før og efter sådant et 'stævnemøde' med andre, mens man er sammen med sin kæreste alene. For det er frækt at tale om og dele sine tanker og lyster omkring. Det er bare pikant krydderi 

Vil helt klart anbefale en profil på scor eller lignende. Det har vi, til stor fælles fornøjelse...

Anmeld

3. januar 2012

-Sigrid-

Tja, jeg har været lidt sammen med en anden pige, mens min kæreste var der. Det var noget vi havde aftalt på forhånd, både mig og kæresten, det andet par og pigerne imellem

Jeg ville gerne være sammen med en anden pige, men tanken om at have en anden mand oppe i mig er jeg ikke vild med... 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Muhmi skriver:

https://www.baby.dk/debat/153552pi4/sex-og-samliv/andre-der-lever-i-aabne-forhold.aspx

Så er det tilladt at svare anonymt...

Har også tilladt mig at lave en afstemning da jeg synes det er et spændende emne...

Trådstarter i den anden kan give sig til kende ved at skrive som TS-Anonym... Håber det er ok

Her lever vi også i en slags åbent forhold, da jeg er en vild pige, som nok aldrig bliver tæmmet har jeg fuldstændige åbne kort til og gøre hvad jeg vil, bare han får det af vide. 

Omvendt må han også gerne han har bare ikke haft brug for det endnu, men jeg ved han leger med tanken. 

Så det er vel ja, og jeg ser intet problem i det, tværtimod, jeg kan nu gøre hvad jeg vil hvis jeg har lyst, bare jeg informere ham om det bagefter, det gør faktisk at jeg ikke har lyst til ret mange andre end ham 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

det er også superfedt og spændene. Og det som mange måske ikke forstår, er hvor meget fornøjelse man kan have før og efter sådant et 'stævnemøde' med andre, mens man er sammen med sin kæreste alene. For det er frækt at tale om og dele sine tanker og lyster omkring. Det er bare pikant krydderi 

Vil helt klart anbefale en profil på scor eller lignende. Det har vi, til stor fælles fornøjelse...

Lige mine ord, der ER nemlig spændene at snakke om og fører ofte til en masse sengekants hygge

Vi har også snakket om at oprette en profil, jeg vil bare gerne lige vente til jeg har født og er klar igen. Føler mig ikke SÅ forbandet fræk for tiden

det er bare lige med at finde en side, der er jo tonsvis at vælge imellem. Men det har manden helt og aldeles styr på

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Her lever vi også i en slags åbent forhold, da jeg er en vild pige, som nok aldrig bliver tæmmet har jeg fuldstændige åbne kort til og gøre hvad jeg vil, bare han får det af vide. 

Omvendt må han også gerne han har bare ikke haft brug for det endnu, men jeg ved han leger med tanken. 

Så det er vel ja, og jeg ser intet problem i det, tværtimod, jeg kan nu gøre hvad jeg vil hvis jeg har lyst, bare jeg informere ham om det bagefter, det gør faktisk at jeg ikke har lyst til ret mange andre end ham 

Anmeld

3. januar 2012

Mor til Mike

Har svaret nej! for mig er et forhold noget som er imellem to mennesker, som virkelig kun vil have hinanden. 

Hvorfor være sammen når man også vil være sammen med andre? jeg forstår det godt nok ikke, og synes det er kvalmende. Men ja, jeg er nok bare gammeldags af helvede til.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg har været lidt sammen med en anden pige, mens min kæreste var der. Det var noget vi havde aftalt på forhånd, både mig og kæresten, det andet par og pigerne imellem

Jeg ville gerne være sammen med en anden pige, men tanken om at have en anden mand oppe i mig er jeg ikke vild med... 

Jeg har det på samme måde hvad mændene angår. Jeg har nok i min mand og det han giver mig, vil hellere afprøve det andet køn - Tanken tænder mig meget meget mere

TS-Anonym

Anmeld

3. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg har det på samme måde hvad mændene angår. Jeg har nok i min mand og det han giver mig, vil hellere afprøve det andet køn - Tanken tænder mig meget meget mere

TS-Anonym

Sådan tror jeg de fleste kvinder har det - at når man er i et forhold er andre kvinder mere tiltrækkende

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

-Sigrid- skriver:

Sådan tror jeg de fleste kvinder har det - at når man er i et forhold er andre kvinder mere tiltrækkende

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.