"Andre der lever i åbne forhold?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Muhmi

Hun respektere bare ikke sin mand og han respekterer ikke sig selv. 

Hold da op for en udtalelse... Jeg synes ikke at det kan være rigtigt at man som monogam kan sidde og pege fingre og sige "Fy pøj" på dem der gør tingene anderledes end én selv... De vælger selv hvordan de vælger at elske hinanden og det kan da ikke være rigtigt at andre skal dømme dem som værrende dårligere mennesker end os andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Foraget mand

Husk når man peger på andre peger de 4 andre fingre på en selv...

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kunne nu rigtig godt tænke mig, at prøve at være sammen med en pige 

Det er en tanke, som strejfer mig rigtig tit og som tænder mig meget 

Men manden er desværre ikke med på det  Jeg har ikke rigtig lyst til at være sammen med andre mænd, for tænder utrolig meget på min mand, men jeg kunne nu godt tænke mig, at prøve med en pige 

Ville han heller ikke tænde på det hvis han var med, altså med dig og en anden pige?

TS-Anonym

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Muhmi skriver:

Hold da op for en udtalelse... Jeg synes ikke at det kan være rigtigt at man som monogam kan sidde og pege fingre og sige "Fy pøj" på dem der gør tingene anderledes end én selv... De vælger selv hvordan de vælger at elske hinanden og det kan da ikke være rigtigt at andre skal dømme dem som værrende dårligere mennesker end os andre...

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ville han heller ikke tænde på det hvis han var med, altså med dig og en anden pige?

TS-Anonym

Nej det er han ikke interesseret i, og det må jeg bare acceptere 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

For os er kærlighed og sex en del af hinanden - og jeg må indrømme jeg SLET ikke fatter dem der kan adskille de to ting.

I mine øjne er det bare en undskyldning for "lovlig" utroskab og jeg tror desværre ikke på at der ikke på et eller andet tidspunkt vil opstå noget jalousi der ikke kan holdes nede...

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

ikke fordi at jeg er jealoux anlagt.. eller jo det er jeg nok. men det er ikke noget jeg selv kan kontrollere.. det er dog i en mild grad..

vi er bare ham og mig... ingen andre... vi har da sådan snakket om at hvordan vi havde det hvis der kom en trekant på tale, men vi jokede bare med det, og vi er begge slet ikke interesserede i nogen som helst anden end hinanden.. 

jeg ville blive meget ked af det hvis min kæreste spurgte mig om han måtte være sammen med flere end mig... jeg kunne ikke forestille mig at skulle dele det intime med andre.. og han har det ligeså, han er bare ikke jealoux anlagt.. altså jeg har det endda sådan at jeg kan blive jealoux hvis han skulle fortælle om sin x... det ved jeg godt er totalt ude i hampen, men ja. det er som sagt følelser jeg ikke kan gøre for, de kommer jo bare... men jeg kan sagtens forestille mig ham og mig sammen til vil bliver gamle og grå og ligger i samme seng og holder om hinanden mens vi fortæller hinanden hvor højt vi elsker hinanden og hvor dejligt det har været at have hinanden ved hver vores side igennem livet.. og så gå bort sammen, stille og roligt, fyldt med kærlighed og varme.  

Anmeld

3. januar 2012

Foraget mand

Anonym skriver:

For os er kærlighed og sex en del af hinanden - og jeg må indrømme jeg SLET ikke fatter dem der kan adskille de to ting.

I mine øjne er det bare en undskyldning for "lovlig" utroskab og jeg tror desværre ikke på at der ikke på et eller andet tidspunkt vil opstå noget jalousi der ikke kan holdes nede...

Der er sex det er en ting...

Der er kærlighed det er en anden ting....

Og så er der sex OG kærlighed, det er en HELT tredie ting...

Men de ting hver især giver forskellige oplevelser...

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Foraget mand skriver:

Der er sex det er en ting...

Der er kærlighed det er en anden ting....

Og så er der sex OG kærlighed, det er en HELT tredie ting...

Men de ting hver især giver forskellige oplevelser...

Ja, men hvis min kæreste var sammen med en anden - uanset køn - så var det en dealbreaker - uanset om det var sex med eller uden kærlighed

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Helt enig ! Syntes ikke man skal pege fingre.. Der er mange der lever på hver sin forskellige måde.. Det skal der være plads til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.