ikke fordi at jeg er jealoux anlagt.. eller jo det er jeg nok. men det er ikke noget jeg selv kan kontrollere.. det er dog i en mild grad..
vi er bare ham og mig... ingen andre... vi har da sådan snakket om at hvordan vi havde det hvis der kom en trekant på tale, men vi jokede bare med det, og vi er begge slet ikke interesserede i nogen som helst anden end hinanden..
jeg ville blive meget ked af det hvis min kæreste spurgte mig om han måtte være sammen med flere end mig... jeg kunne ikke forestille mig at skulle dele det intime med andre.. og han har det ligeså, han er bare ikke jealoux anlagt.. altså jeg har det endda sådan at jeg kan blive jealoux hvis han skulle fortælle om sin x... det ved jeg godt er totalt ude i hampen, men ja. det er som sagt følelser jeg ikke kan gøre for, de kommer jo bare... men jeg kan sagtens forestille mig ham og mig sammen til vil bliver gamle og grå og ligger i samme seng og holder om hinanden mens vi fortæller hinanden hvor højt vi elsker hinanden og hvor dejligt det har været at have hinanden ved hver vores side igennem livet.. og så gå bort sammen, stille og roligt, fyldt med kærlighed og varme.
Anmeld