"Andre der lever i åbne forhold?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lever I i åbent forhold?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.605 visninger
49 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2012

Muhmi

https://www.baby.dk/debat/153552pi4/sex-og-samliv/andre-der-lever-i-aabne-forhold.aspx

Så er det tilladt at svare anonymt...

Har også tilladt mig at lave en afstemning da jeg synes det er et spændende emne...

Trådstarter i den anden kan give sig til kende ved at skrive som TS-Anonym... Håber det er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym

Muhmi skriver:

https://www.baby.dk/debat/153552pi4/sex-og-samliv/andre-der-lever-i-aabne-forhold.aspx

Har også tilladt mig at lave en afstemning da jeg synes det er et spændende emne...

Trådstarter i den anden kan give sig til kende ved at skrive som TS-Anonym... Håber det er ok

Tusind tak fordi du oprettede den, så folk kan svare anonymt

Tr - anonym fra den anden debat

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

100% kun mig og ham  Jeg kunne ALDRIG dele 

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Tusind tak fordi du oprettede den, så folk kan svare anonymt

Tr - anonym fra den anden debat

Det var så lidt... Kunne jo være lidt spændende at høre hvor mange herinde der faktisk lever i åbne forhold

Anmeld

3. januar 2012

lycly

Vi er 100% monogame herhjemme. Det er på ingen måde i orden at have sex med andre på nogen som helst måde. Selvom hvis jeg foreslog kæresten en trekant med en ekstra PIGE, ville han nok ikke brokke sig  Men det kommer aldrig til at ske! Heller ikke med en anden fyr

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Muhmi skriver:

Det var så lidt... Kunne jo være lidt spændende at høre hvor mange herinde der faktisk lever i åbne forhold

Lige præcis

Anmeld

3. januar 2012

NinaNymannMadsen

det kunne nok godt blive en trekant.

jeg er biseksuel og vi har leget med tanken om at ha en mere med, men det ikk nemt at finde en vi begge gerne vil ha med og som selv er med på det.

Anmeld

3. januar 2012

Frk-Lotusblomst

100% kun os to. Jeg kunne ikke, han kunne ikke..

Dog har han sagt at han er bange for jeg forlader ham senere hen fordi han er den eneste jeg har sexet med og ha har derfor leget med tanken om at lade mig udforske. Det er dog noget jeg selv BLANKT har sagt nej til da jeg ikke er interesseret. Jeg ser det ikke som et problem kun at have haft ham.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

tak for den anonyme mulighed.

vi er ret åbne med vores sexliv. Vi nyder at sexe med andre i trekanter eller firkanter, - det er sjovt og frækt. Men indtil videre har vi aldrig overvejet muligheden for at tage ud alene hver for sig. Jeg ville ikke have noget problme med det, tror jeg, mens min mand nok ville bryde sig mindre om det. Men da det krydderi vi deler nu er rigeligt fint, tror jeg ikke det kommer på tale.

Så jo, jeg har stemt for et åbent forhold, med trekanter (og fire - eller flere. -kanter!!) involveret.

Anmeld

3. januar 2012

Den lykkelige

Det kunne ALDRIG komme på tale herhjemme......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.