"Andre der lever i åbne forhold?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Foraget mand

Anonym skriver:

Ja, men hvis min kæreste var sammen med en anden - uanset køn - så var det en dealbreaker - uanset om det var sex med eller uden kærlighed

Ja men så lever du/i jo heller ikke i et åbent forhold, vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym

Min kæreste og jeg lever et åbent forhold.

Vi har været i swingerklub sammen, haft trekant og været sammen med andre par.

Det har været en kæmpe og spændende oplevelse for os begge hver eneste gang.

Vi har været sammen i mange år efterhånden og er netop lige blevet forældre også.

Til jer som finder det enormt frastødende og decideret kvalmende at have et åbent forhold kan jeg kun sige:

Lad der dog være plads til alle! Vi er alle forskellige og det skal der være plads til!

Derudover:

Der kan sagtens være forskel på kærlighed og på sex, hvilket min kæreste og jeg sagtens kan skille ad.

Den kærlighed min elskede og jeg har for hinanden deler vi ikke med andre, men frække lege deler vi gerne.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Vi har været sammen i mange år efterhånden og er netop lige blevet forældre også.

Til jer som finder det enormt frastødende og decideret kvalmende at have et åbent forhold kan jeg kun sige:

Lad der dog være plads til alle! Vi er alle forskellige og det skal der være plads til!

Derudover:

Der kan sagtens være forskel på kærlighed og på sex, hvilket min kæreste og jeg sagtens kan skille ad.

Den kærlighed min elskede og jeg har for hinanden deler vi ikke med andre, men frække lege deler vi gerne.

Godt skrevet helt enig

Anmeld

3. januar 2012

Ansemusen

Vi holder os til hinanden, og ingen af os har lyst til at være sammen med andre! Min kæreste er ikke engang til en trekant, og blev ret sur, da jeg for mange år siden havde kysset med en veninde i byen, bare for sjov.

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Jeg lever i åbent forhold. Vi har regler, der gør at vi kan de ting med hinanden og andre vi har brug for. Når og hvis vi har brug for at få justereret reglerne, så gør vi det i fællesskab, så vi aldrig vil trumle over en uskreven/eller skreven grænse

Jeg AFSKYR i den grad utroskab, men elsker frihed under ansvar. - jeg er fuldstændig enig med TS i den anden tråd, at det gør kærligheden og intimiteten og tilliden meget mere at leve af, når man deler alting - også den slags.

Vi har kun andre til de ting vi ikke kan opfylde hos hinanden.

Det er ikke gratis at leve i et åbent forhold, - det kræver meget arbejde og vedligehold, men det er det hele værd. Vi har aldrig såret hinanden på den konto.

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Derudover:

SEX MED KÆRLIGHED OG SEX FOR SEX er fuuuuuldstændig forskellig

Og det er super dejligt at dele de oplevelser man har haft hverforsig med hinanden bagefter.

Men jeg er ABSOLUT kærligheds monogam. Det med at have mere end en kæreste, det giver bare stress - Been there, done that

Men kender nu rigtig mange der er poly'er...

Anmeld

3. januar 2012

twinny

Det er kun mig og manden her...

Men fedt der er nogle der tør.... Jeg gør ikk, men er nok også lige lidt for jaloux og det samme gælder for manden.

Der skal være plads til alle.

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Ja, men hvis min kæreste var sammen med en anden - uanset køn - så var det en dealbreaker - uanset om det var sex med eller uden kærlighed

Men det gode er at der ligger en DEAL hos jer. Der er rigtig mange der går rundt og TROR at de er enige om hvordan tingene foregår hos dem - uden overhovedet at have snakket om grænser og må og ikke må

Så thumbs op for jeres deal.

(jeg har så altid undret mig - fx i Ricky lake i gamle dage, at mænnerne var så sure over, hvis deres dame, vile dele en dame med dem?... hehe. Er det ikke alle mænds våde drøm at have 2 lamsebamser med i seng? )

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Her er vi kun "dig og mig"  jeg KAN og VIL ikke dele min mand med nogen! Og han har det på helt samme måde!  ... Jeg er ultra jaloux og det er svært nok for mig at han kun kan med piger (venne mæssigt) han er og har altid været pigernes ven! ... ... Så nej, jeg kunne ikke dele! 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym

Hvor er det fedt at læse at der er så mange der står frem

Ts-Anonym

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.