"Andre der lever i åbne forhold?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

karina1980

jeg skrev fornyeligt om mit første besøg i en swingerklub, det er vi herhjemme blevet lidt bidt af, meen et decideret åbent forhold har vi ikke.

aftalen er at i klubben er alt tilladt, udenfor klubben er intet tilladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

JJH

hos os er vi kun os to. Vi kunne aldrig drømme om at invitere andre ind i vores sexliv. Vi har snakket åbent om det og ingen af os kunne forestille os et liv sammen hvis vi skulle dele med andre.

Jeg tror det er vigtigt at finde en partner man matcher med på dette punkt, ellers er der altid en der ikke bliver tilfredsstillet.

Anmeld

3. januar 2012

FogL

Vi har ikke lige snakket om det.. Hvorfor skulle vi, når vi elsker hinanden og kun har lyst til hinanden? 

(Hvis det dog alligevel skulle komme fra ham en dag, ville jeg løbe skrigende bort)

Anmeld

3. januar 2012

Sommerfugl86

Mor til Mike <3 skriver:

Har svaret nej! for mig er et forhold noget som er imellem to mennesker, som virkelig kun vil have hinanden. 

Hvorfor være sammen når man også vil være sammen med andre? jeg forstår det godt nok ikke, og synes det er kvalmende. Men ja, jeg er nok bare gammeldags af helvede til.

Her er det No-go at være sammen med andre, og heller ikke noget vi har lyst til.
Hvad andre gør, er jeg bedøvende ligeglad med, så længe de selv er enige om spillereglerne og beskytter sig (som alle bør), så kan det ikke bringe mit pis i kog.
Ord som kvalmende, syns jeg er lidt drastisk.

Anmeld

3. januar 2012

B&J

her er det kun mig og min kæreste

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

Herhjemme vil vi heller ikke dele..

Heller ikke selvom det var en trekant med en ekstra pige - så ville han ikke dele hvilket jeg er rigtig glad for.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Jeg kunne nu rigtig godt tænke mig, at prøve at være sammen med en pige 

Det er en tanke, som strejfer mig rigtig tit og som tænder mig meget 

Men manden er desværre ikke med på det  Jeg har ikke rigtig lyst til at være sammen med andre mænd, for tænder utrolig meget på min mand, men jeg kunne nu godt tænke mig, at prøve med en pige 

Anmeld

3. januar 2012

Mor til Mike

Jessicasmor24 skriver:

Her er det No-go at være sammen med andre, og heller ikke noget vi har lyst til.
Hvad andre gør, er jeg bedøvende ligeglad med, så længe de selv er enige om spillereglerne og beskytter sig (som alle bør), så kan det ikke bringe mit pis i kog.
Ord som kvalmende, syns jeg er lidt drastisk.

Måske, men jeg synes stadig det er kvalmende at nogle folk simpelthen ikke kan holde sig til hinanden, men det er vel hver sin smag. :-)

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Herhjemme er vi kun sammen med hinanden. Fatter ikke dem der render til andre. Så er man i min verden ikke sammen med den rigtige partner. Og jeg kunne se der var en der havde skrevet at hun var en vild pige og ikke kunne tæmmes. Det syntes jeg er noget fis. Hun respektere bare ikke sin mand og han respekterer ikke sig selv. 

Jeg havde aldrig fundet mig i sådan en behandling og det havde min mand heller ikke. 

Anmeld

3. januar 2012

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Herhjemme er vi kun sammen med hinanden. Fatter ikke dem der render til andre. Så er man i min verden ikke sammen med den rigtige partner. Og jeg kunne se der var en der havde skrevet at hun var en vild pige og ikke kunne tæmmes. Det syntes jeg er noget fis. Hun respektere bare ikke sin mand og han respekterer ikke sig selv. 

Jeg havde aldrig fundet mig i sådan en behandling og det havde min mand heller ikke. 

Så er det jo godt det lige er dig og din mand der har fundet sammen når i er enig om i kke vil have åben forhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.